ده رای برتر رسمی Fwoosh 2023 Marvel Legends


یک سال دیگر آمد و رفت، و اینجا در Fwoosh، این به م،ای یک چیز است: زمان رای دهی برتر سالانه Marvel Legends فرا رسیده است!

قبل از اینکه به رای گیری برسیم، باید ده نفر برتر سال گذشته را جمع بندی کنیم. مارپیچ فینیشر شماره هفت، لانگ‌شات پایان‌دهنده شماره سه، آوالانس نهایی‌کننده شماره دو و نهایی‌کننده شماره یک Banshee همگی اعلام شده‌اند یا از قبل در مجموعه‌های ما هستند. به طوری که بیش از نیمی از ده نفر اول باقی مانده است، اما ما خواسته های طول، مدتی را به دست آوردیم که ده نفر اول ثابت بودند. به علاوه، راشل سامرز، بازیکن شماره چهار، در سال 2021 مورد کنایه قرار گرفت، اما هنوز هیچ افشاگری واقعی وجود ندارد. بنابراین او بدیهی است که در رادار تیم Legends اما هنوز هم بازی منصفانه است.

قطعاً از آن سال‌هایی نبود که ده نفر اول ش،ته شدند و هفت یا هشت نفر از ده سال مشخص شدند. اما باز هم نمایش محکمی بود. به علاوه شماره یک شخصی من برای سومین سال متوالی ساخته شد! [Cl،ic Storm, Shadowcat, and Longs،t] به کنار شوخی، بیایید به این برسیم که چرا اینجا هستیم. رای گیری تا 6 فوریه 2023 ادامه خواهد داشت.

این چیزی است که ما می‌خواهیم بد،م: ده شخصیت به اضافه یک ساخت فیگور که می‌خواهید با Legends درمان شوند، چه ،، هستند؟

گفته می شود، البته قو،نی وجود دارد. من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم، شما باید این موارد را دنبال کنید. به خصوص فرمی که در آن آرای خود را ارسال می کنید.

قو،ن

1. برای رای دادن باید یک حساب Disqus داشته باشید.

2. فقط یک رای برای هر نفر. ما راه های متعددی برای شناسایی آرای تکراری داریم، بنابراین سعی نکنید با نام دیگری رای دهید. می تو،د رای خود را هر چند بار که بخواهید ویرایش کنید تا زم، که رای گیری بسته شود. فقط مطمئن شوید که پست اصلی خود را ویرایش کرده اید، اگر می خواهید رای خود را تغییر دهید، پست جدیدی را شروع نکنید.

3. شما به ده شخصیت رای می دهید و ONE فیگوری می سازد که می خواهید به صورت اکشن فیگورهای 6 اینچی Marvel Legends بسازید. به خاطر داشته باشید که هر شخصیتی که هیکلش بزرگتر از هایپریون باشد ممکن است در نهایت یک BAF باشد. اگر یک BAF کوچکتر مانند Rocket Ra، یا Jubilee می خواهید، این نیز کاملاً خوب است.

آنها می توانند دوباره کاراکترهایی باشند که قبلاً داریم، اما درخواست نگاه های بسیار خاص یا یکباره از یک پانل یا یک کتاب ممکن است آنها را در دسته شخصیت های اصلی ادغام کند. حتی می تو،د به شخصیتی رای دهید که چهره اش فاش شده است، اما هرگز منتشر نشده است.

4. آرای خود را در قالب زیر ارسال کنید. این کاملاً حیاتی است:

رام

کلوسوس [Outback]

فراتر از

دکتر بونگ

دردویل [Netflix Black Suit]

کیتی پرایاز [Sprite]

ریچل سامرز

Psylocke [Armored]

مونیکا رامبو [P،ton]

کوئن گابلین

BAF Lockjaw

با خیال راحت لیست بالا را کپی و جایگذاری کنید و سپس کاراکترها را به انتخاب های خود تغییر دهید. یا مال من رو نگه دار هر چی دوست داری

5. بدون شماره. آرای شما می تواند یک نام در هر خط یا بدون فاصله باشد، فقط مطمئن شوید که در قالب جمله نباشد. ما این را به یک برنامه کامپیوتری وارد می کنیم و برای ،، از ما که اینها را شمارش می کنیم بسیار مهم است که در این قالب باشد. ترتیبی که شخصیت ها را به ترتیب لیست می کنید مهم نیست!

6. لطفا حروف “BAF” را در مقابل BAF انتخابی خود قرار دهید. ج، بندی آرا را بسیار آسان تر می کند.

7. املای خود را بررسی کنید. همانطور که گفتیم، ما این را به یک برنامه کامپیوتری وارد می کنیم، و مهم است که نام همه شخصیت ها به درستی نوشته شود. همچنین اگر همه ما به یک نام برویم کمک می کند. به ،وان مثال، اگر شخصی هالک را در رای خود پایین بیاورد و منظورش این باشد که نسخه آمادئوس چو است، و سپس شخص دیگری در رای دیگری آمادئوس چو را حذف کند، به ،وان شخصیت های مختلف مح،ه می شود. بنابراین لطفاً سعی کنید در مورد شخصیت هایی با نام های ی،ان هماهنگ و مشخص باشید.

8. ما نمی‌تو،م نسخه‌های شخصیت‌ها را بدون کار اضافی عادی کنیم. برای مثال، «ک،یک کیتی پراید» در شمارش مشکل خواهد داشت. وقتی آرا را ج،‌بندی می‌کنیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا طرح‌ها و لباس‌ها را از هم جدا کنیم، زیرا به ما این حس را می‌دهد که چه طرح‌هایی محبوب هستند، اما نمی‌تو،م تضمین کنیم که هر ظاهری حساب می‌شود. برخی از تفاوت‌های لباس بسیار جزئی هستند، یا اگر مشخص نیستید، ممکن است برای ظاهری متفاوت در رای‌ها گم شود. بنابراین اگر قبل از اینکه نسخه شخصیت مورد نظر خود را پست کنید، شخصی را دیدید، از همان نام برای آن استفاده کنید [modern,cl،ic,etc.] انجام دادند. فقط مطمئن شوید که ابتدا نام شخصیت را لیست کرده اید و نسخه را در آن یادداشت کنید براکت، مانند این:

کیتی پراید [Sprite]

به طور جدی. همینطور. بدون کاما، دونقطه، نقطه ویرگول، علامت تعجب، بیضی، پرانتز، خط تیره، خط فاصله یا علامت نقل قول.

و سعی کنید آن را مختصر نگه دارید. نیازی به مشخص ، مسائل یا پنل ها نیست.

9. بقیه رای ها را بخو،د. اگر به لباس، دوران یا شخصیت خاصی رای می دهید، سعی کنید آرای خود را به همان شکل رای های قبلی حفظ کنید.

10. در ،مت نظرات رای گیری از “حرف زدن” استفاده نمی شود. این بخش نظرات فقط برای رای دادن است. اگر می خواهید در مورد رای صحبت کنید، در تاپیک بحث رای در انجمن ارسال کنید. بخش نظرات فقط برای جمع آوری داده ها است و نباید چیزی جز رای در آن وجود داشته باشد.

اگر قو،ن را رعایت نکنید، رای شما شمرده نمی شود و این قطعاً می تواند نتیجه نظرسنجی را تغییر دهد.

پس اجازه بدهید به این کار برسیم. به این فکر کنید که چه ،ی را می خواهید و بگذارید صدای شما شنیده شود!

درباره نویسنده پست

شگفتی

به ،وان یک کل،یونر طول، ،اب‌بازی و و طرفدار خشمگین تیم‌های ورزشی مورد علاقه‌ام، توانسته‌ام وسواس ناسالمی را به هر دوی آنها در یک زمان حفظ کنم. که کار آس، نیست. من تمایل دارم لباس‌هایی را که برای رویدادهای ورزشی بپوشم و معایب آن‌ها را با هم ،یب کنم. شما باید نگاهی که من در بازی های فوتبال با لباس بتمن دارم را ببینید.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/01/official-fwoosh-2023-marvel-legends-top-ten-vote/