ده تصویر برتر TOYSREVIL در اینستاگرام برای سال 2022


از زم، که من آ،ین ویژگی وبلاگ، با ورود تصاویر به TOP TEN تغییرات جزئی ایجاد شده است ، در حالی که اعداد برای برخی بدون تغییر باقی می مانند … اما بالا،ه زمان فرا رسیده است! ارائه ده تصویر برتر اینستاگرام برای سال 2022، بر اساس میزان کل “لایک”!

شبیه به ده برتر من در سال 2021رتبه‌بندی‌ها و اعداد به م،ای واقعی کلمه مورد توجه قرار گرفته‌اند و از میان هیچ برنامه‌ای رد نشده‌اند، بنابراین اینها به اندازه تاریخ انتشار وبلاگ امروز «دقیق» هستند، به سلامتی. حرکت کنید و از شمارش مع، شماره 10 تا شماره 1 لذت ببرید، و به دنبال ، فکر کنید instagram.com/toysrevil اگر قبلاً XOXOXO را نکرده اید


شماره 10 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



FANART شگفت انگیز برای نوزادان ماپت (ایجاد شده توسط هنرمند نیویورکی توماس کلمبو @di،almedle / تصویر از طریق facebook.com/YourChild،odRuined) = نوزادان ماپت را نمی توان انکار کرد!


#9 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



این یکی از دو ،اب‌بازی کل،یونی با تم FELIX THE CAT است که در TOP TEN ارائه شده است، با نسخه فوق FELIX THE CAT X RUINSWORK که دارای شکل 12 اینچی است که توسط @ruinswork! این مورد به‌،وان جدای از سری شخصیت‌های دارای مجوز «گا،ی طراح جه،» از یونیورسال (استودیو)، به‌طور انحصاری در چین از طریق قرعه‌کشی در دسترس بود. تصاویر بیشتر و اطلاعات محصول را بررسی کنید اینجا در TOYSREVIL!

سایر پیوندهای قابل کلیک:
فلی، گربه
RUINSWORK در TOYSREVIL
گا،ی یونیورسال دیزاینر


#8 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



دومین نسخه FELIX THE CAT در 1/6 از آن بود @jeitseng (از @jtstudio_official) با در دسترس بودن مستقیم از طریق JEITSENG.COM (انتشار پیش‌سفارش در اواسط آگوست). تصاویر و اطلاعات بیشتر اینجا در TOYSREVIL – از جمله WIP-اسکچ FTW!


#7 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



“ULTRATAN” از ،اب بازی های سیاه دانه آ،ین نسخه آنها بودتو،اتسو وینیلخط “، بر اساس تفسیر آنها از برنامه های محبوب “Tokusatsu” (که شامل گودزیلا/گوجیجی و Power Rangers/Power Raider)، شامل Ultraman در حال استراحت از پوشیدن پوست Alien Baltan…! این را دوست دارم این را می خواهم! روده بر شدن از خنده

اطلاعات بیشتر را در این پست وبلاگ در TOYSREVILو برای در دسترس بودن با ،ده‌فروش‌های مورد علاقه‌تان تماس بگیرید (پیش‌سفارش‌ها در سپتامبر 2022 باز شدند).


#6 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



شخصیت های جدید جونجی ایتو “#Uzumaki” از @unboxindustries در جشنواره شگفت انگیز تابستان 2022 در ژاپن به نمایش درآمده است (ویژه اینجا در TOYSREVIL). انتشار واقعی این (تقریباً) نیم تنه عرشه‌نشینی 18 سانتی‌متری «Kirie» و «Azami» هنوز در انتظار است، بنابراین منتظر به‌روزرس،‌ها در سال 2023 باشید…!

سایر پیوندهای قابل کلیک:
JUNJI ITO X UNBOX ویژگی‌هایی را در TOYSREVIL منتشر می‌کند
ویژگی های JUNJI ITO در TOYSREVIL
ویژگی های UNBOX INDUSTRIES در TOYSREVIL


#5 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



من تصویر بالا (مونتاژ شده) از POCHITA را قبل از راه‌اندازی در IG آپلود کردم، و از آن لذت بردممرد اره برقی،مه، و متعاقبا یک WANT آزاردهنده برای این کار توسعه داد سگ شیطان وینیل در اندازه واقعی از شرکت لبخند خوب! روده بر شدن از خنده

سایر پیوندهای قابل کلیک:
تمام ویژگی های اره برقی MAN در TOYSREVIL
مرد اره برقی روی I NOT OTAKU!
GOOD SMILE CO ویژگی های TOYSREVIL


#4 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



نسخه فوق “Fūrinkazan” (باد) لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان تفسیر شده توسط @tikkafromeast دومین پروژه از @bigboystoys_hk‘s “TMNT Artist Series” (* اولین پروژه بود غریزه‘s)، با موارد بیشتری از جمله “جنگل”، “آتش” و “کوه” فاش می شود! منتظر به روز رس، ها و افشاگری ها باشید!

سایر پیوندهای قابل کلیک به TOYSREVIL:
ویژگی های TIK KA FROM EAST در TOYSREVIL
TMNT ARTIST SERIES در TOYSREVIL


#3 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



سپس مجسمه رزینی رنگی تیف،-آبی با ویژگی های بالا از طریق قرعه کشی آنلاین (پایان 4 سپتامبر) در دسترس قرار گرفت. تصاویر و اطلاعات بیشتر در ویژگی وبلاگ من در اینجا، که قیمت آن 6280.00 دلار HK بود (با تحویل ،نی در “پایان اکتبر 2022”).

سایر پیوندهای قابل کلیک به TOYSREVIL:
ویژگی های EMILIO GARCIA در TOYSREVIL
سایر ویژگی های BRAINADE در TOYSREVIL


#2 TOYSREVIL تصویر برتر اینستاگرام سال 2022



POCHITA مرد اره برقی که در اینجا در Felt توسط Kaohsiung City، مستقر در تایوان ساخته شده است بهشت ،ان آنی یک “فن ساز” و “برای فروش نیست” است! می تو،د دیگر نمدهای او را در اینستا ببینید @annyanny2411 ،ی را دنبال نمی کند. Autodesk_new!

سایر پیوندهای قابل کلیک:
تمام ویژگی های اره برقی MAN در TOYSREVIL
مرد اره برقی روی I NOT OTAKU!


ع، شماره 1 TOYSREVIL برترین تصویر اینستاگرام سال 2022



خالق اندونزیایی @،o_so،ing تصمیم گرفته بود با جدیدترین فیلم خود به “au naturale” برود DADBALLS، با نسخه “هومن”. (منتشر شده در ماه سپتامبر / از زمان فروش کامل)!

(تصویر بالا از صفحه گرفته شده است این IG-پستهمانطور که گفته شد embed در این وبلاگ نشان داده نمی شود :p)

سایر پیوندهای قابل کلیک به TOYSREVIL:
تمام ویژگی های ABIEBI در TOYSREVIL


پیوندهای قابل کلیک



پیش درآمد سال 2022
نه برتر 2021
نه برتر 2020
نه برتر 2019
بهترین نه 2018
بهترین نه سال 2017
بهترین نه سال 2016
بهترین نه سال 2015




منبع: http://toysrevil.blo،.com/2022/12/toysrevils-top-ten-instagram-images-for.html