ده اسباب بازی مناسب و جذاب برای کودکان کودکانه : کودک و نوجوان-اسباب بازی رنگین

طبق تحقیقات آکادمی اطفال آمریکا، کودکان کمتر از دو سال اصلا نباید تلویزیون تماشا کنند یا بازی‌های رایانه‌ای انجام دهند. استفاده از این وسایل برای کودکان بیشتر از دو سال سال هم باید به یک تا دو ساعت در روز محدود شود. این توپ‌ های قابل باد کردن، دسته نیز در بغل به عنوان دستگیره دارند که مانع افتادن کودک می شود. این توپ از مواد زیست سازگار ساخته شده و عاری از مواد سمی و مضر است. این توپ علاوه بر سرگرم کننده بودن، به تمرین تعادل و حرکت کودک نیز کمک می کند. اسباب بازی‌ هایی که کرک‌ دار یا نرم هستند و موجب آرامش کودک می شوند.

ساده‌ترین بازی های فکری به کودکان کمک می‌کنند تا رنگ‌ها، اعداد، حروف الفبا و سایر مفاهیم ابتدایی را بشناسند. ضمن آنکه مهارت‌هایی همچون سرعت عمل، هماهنگی سریع چشم و دست، تعادل و پردازش سریع اطلاعات و مهارت های زبانی کودکان را افزایش می‌دهد. بازی فکری کودک دست چین یک هدیه و سرگرمی مناسب برای کودکان است که ضمن مفرح بودن سرعت عمل، تمرکز، حافظه تصویری و اعتماد به نفس کودک را افزایش می‌دهد. بازی فکری دینگو از آن دسته از بازی های فکری کودکان می‌باشد که سرعت عمل و حافظه تصویری کودکان را به چالش می‌کشاند. این بازی مهیج برای کودکان 3 سال به بالا طراحی شده است، تعداد نفراتی که می‌توانند در این بازی شرکت کنند 2 نفر و بیشتر می‌باشند. احتمالا شما زمانی که کودک بودید با خمیرها بازی کرده اید، اگر شما با آنها بازی کرده باشید خاطراتی از آن را به یاد می آورید.

علاوه بر این، آن ها هماهنگی، مهارت و حل مسئله را مدیریت خواهند کرد. این شکل علاوه بر انجام ساخت و سازهای شگفت انگیز، به کودکان کمک می کند، تا با قرار دادن قطعات در شکاف صحیح، اشکال مختلف را یاد بگیرند. همین امر باعث می شود، پازل ها جز تاثیرگذارترین اسباب بازی کودکان برای یک ساله به شمار بروند.

  • کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و…
  • امروزه با افزایش فروشگاه ها می توان به راحتی بازی های مخصوص کودک یک ساله را در انواع فروشگاه های لوازم کودک پیدا کرد و بسته به نوع خرید عمده خود خرید اسباب بازی های کودک یک ساله را به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • • بهتر است برای کودک (به ویژه برای سنین بالای 2 سال) با توجه به موارد گفته شده اسباب بازی را انتخاب کنید كه خود كودک را به بازی و تحرک وا دارد نه این‌كه اسباب‌بازی، بازی كند و كودک تماشا.
  • اسباب بازی‌ های حسی بهترین ابزار برای تسکین و آرامش کودکانی است که نسبت به به لمس، صدا، بینایی و حتی بافت‌ های خاص حساس اند.

اسباب بازی آموزشی ملیسا اند داگ، نوعی پازل ساده است که املای کلمات را به کودک آموزش می دهد. این پازل به بهبود عملکرد خواندن از طریق بینایی، بهبود مهارت‌ های زبانی و حرکتی کودک کمک می کند. فروشگاه اینترنتی بازی فکری رایاد ارائه دهنده انواع بازی های فکری کودکان می‌باشد. برای خرید بازی فکری کودک مورد نظر خود تنها باید روی سبد خرید کلیک کنید. با انتخاب درست و خرید بازی فکری کودکان ضمن به ارمغان آوردن لحظات شاد و خاطره انگیز، بستر مناسبی را برای رشد و تکامل فرزند خود مهیا کنید.

اولین نمایشگاه بزرگ کالا و خدمات نوزاد،کودک و نوجوان با هدف حمایت از محصول ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار برگزار می شود

محدودیتی در تعداد نفرات بازی چیدمان وجود ندارد می‌توان این بازی را به صورت تک نفره و یا برای جذابیت بیشتر آن دو نفره انجام داد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سورآل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت برنا توسعه عصر وندا (فروشگاه آنلاین سورآل) می‌باشد.

بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های مناسب برای کودکان ۲ ساله

خوب است این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که بازی فقط سرگرم‌کننده نیست، بلکه برای رشد کودک ضروری است تا حدی که کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از آن به عنوان حقی که هر کودک باید برخوردار باشد، نام می‌برد. به کودک یک اسباب بازی جدید بدهید، تقریبا هر نوع اسباب بازی، همین موضوع باعث می‌شود شما یک بچه خوشبخت داشته باشید. اسباب بازی‌ هایی که صدا تولید می کنند، می لرزند و صداها و رنگ‌ مجله خبری اسباب بازی های مختلفی تولید می کنند. خمیر جادویی اسلایم از محبوب ترین سرگرمی هایی است که میتواند کودکان را تشویق به خلق کند و سبب شکوفایی استعداد آنها شود. انواع ماشین های بازی در سایز های مختلف برای کودکانی که شیفته ی ماشین ها هستند. در این بازی ساده و در عین حال جذاب، کودکان چگونگی مهارت های اجتماعی و ارتباطی با دیگران و هنر نقش آفرینی را فرا می‌گیرند و در نهایت اعتماد به نفس آن‌ها افزایش می‌یابد.

۴- چه اسباب بازی هایی می توانند به رشد کودک کمک کنند؟

در این بین باید دو فاکتور مهم را برای خرید اسباب بازی مناسب در نظر بگیرید. سرگرم کردن کودک یک ساله کار دشواری است؛ اما این قطعات چوبی رنگی رنگی، برای مدتی آن ها را سرگرم خواهد کرد. این اسباب بازی به کودکان در یادگیری شمارش، رنگ ها و مفاهیم کوتاه، بلند، زیاد، کم، بزرگ و کوچک کمک خواهند کرد. والدین می توانند با انتخاب اسباب ‌بازی‌ های مناسب برای کودکان اوتیسم،‌ به بهبود یادگیری و تعامل فرزند خود کمک کنند.