داغ ترین داستان های دسامبر 2022 • کتاب اسباب بازی


سال نو مبارک!

ژانویه است، پس 10 کتاب برتر ،اب بازی دکمه عقب را فشار می دهد و نگاهی به برخی از داغ ترین داستان های دسامبر 2022 می اندازد که توسط شما، خوانندگان انتخاب شده است.

کتاب ،اب بازی2022 Innovation & STEM Issue همچنان توجه زیادی را به شکل دیجیتالی جلب می کند زیرا نسخه های چاپی راه خود را به صندوق های پستی در سراسر آمریکای شمالی باز می کنند. به طور مشابه، نسخه 2022 از کتاب ،اب بازی بزرگ درست زم، که تیم ما در حال کار بر روی نسخه 2023 بود، دوباره در 10 بازی برتر ظاهر شد. کتاب ،اب بازی بزرگ (جلد 39، شماره 1). اگر می‌خواهید وارد عمل شوید، در اینجا تمام جزئیاتی که به دنبال آن هستید وجود دارد – اما ساعت در حال حرکت است!

در حالی که آن مسائل و چند داستان اخیر (MGA Entertainment’s Miniverse از نوامبر؛ Spin Master’s Firebuds، جولای) از نظر فنی 10 تا از نظر ترافیکی را ش،ت، برای ایمن ، یک اسلات رسمی در 10 تاپ ماهانه، فقط اخبار و ویژگی هایی که بودند منتشر شده در دسامبر واجد شرایط همچنین یک ناهنجاری بزرگ در این ماه ظاهر شد: یک داستان ویروسی فوربس که موفقیت Jazwares را پوشش می داد توجه را به این موضوع جلب کرد. کتاب ،اب بازیخبر ماه مارس درباره ،ید شرکت Berk،re Hathaway متعلق به وارن بافت، Alleghany Capital، مالک شرکتی که در اکشن فیگورهای Squishmallows و AEW قرار دارد.

پرخواننده ترین موارد را اینجا در اینجا ببینید کتاب ،اب بازی ماه گذشته.

10 کتاب ،اب بازی برتر: دسامبر 2022

  1. رئيس جازورز به ،وان رئيس هيئت مديره براي ساختن آرزوي فلوريداي ج،ي منصوب شد
  2. FUNKO تغییر رهبری برای تقویت عملیات را فاش می کند
  3. بخش ،اب بازی های ZAG PLAY، جیمز نونزیاتی، مدیر اجرایی سابق زورو را برای رهبری تلاش های فروش جه، شیر می دهد.
  4. JUST PLAY COOKS UP یک معامله برای برند HASBRO’s EASY-BAKE
  5. شروع بازی: ARCADE1UP تیم فروش را گسترش می دهد
  6. انحصاری: نگاهی اولیه به جنگ ستارگان ه،رو: ماسک الکترونیکی BOBA FETT
  7. Beacon COMUNICATIONS گسترش رهبری را آشکار می کند
  8. از ویراستار: رویکردی محتاطانه به آینده “فیژیتالی”. ،اب بازی ها تا آ، شب در SNL می روند
  9. تری، «BARBIE» بچه ها را تشویق می کند تا یکپارچه ،اب بازی را لمس کنند
  10. RAINBOW HIGH’s PARIS HILTON FASHION DOLL بیشتر وارد بازار بچه می شود

آیا می خواهید اخبار بیشتری از صنعت ،اب بازی در فید خود داشته باشید؟ دنبال ، کتاب ،اب بازی بر لینکدین، توییتر، اینستاگرام، و فیس بوک. شما همچنین می تو،د بررسی کنید پاد،ت های کتاب ،اب بازی توسط Adventure Media & Events بر لنگر، پاد،ت های آمازون، پاد،ت های اپل، پاد،ت گوگل، و S،ify. ما از سال 1984 در #نبض بازی بودیم!




منبع: http://toybook.com/toy-book-top-10-stories-december-2022/