خرید عروسک دخترانه خرید انواع عروسک دخترانه + گارانتی 100% ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی رنگین

برای نمونه بازی با عروسک های موزیکال موسیقی را وارد دنیای آن ها می کند. ویژگی مهم دیگر بازی با عروسک ها آماده کردن کودک برای شغل آینده اش و اهداف بلند مدت اوست، مثلا کودکی که به عروسک هاش آموزش یک شعر را می دهد علاقه اش به آموزش را نشان می دهد. در زمان بازی ، کودکان در موقعیت های مختلف و جدیدی قرار می گیرند . آن ها توسط برقراری ارتباط با عروسک ها مهارت های خود را تقویت می کند. همچنین این بازی ها باعث گسترش دامنه لغات و تقویت املای کودک نیز می شود.

  • می‌توان گفت عروسک باربی تنها عروسک دنیاست که با گذشت سالیان سال از تولید نمونه اولیه آن محبوبیت خود را حفظ کرده است و پرطرفدارترین عروسک حال حاضر در دنیاست.
  • اما از عروسک‌های بزرگی که گاهی از ابعاد انسان هم بزرگ‌تر هستند، برای تزیین خانه یا ویترین استفاده می‌شود.
  • عروسک دخترانه با لباس سه عددی یک عروسک اسباب بازی دخترانه با چند دست لباس اضافی و کفش و شانه و گیره مو است.

اونو بخوابونید تا یه چرت کوتاه بزنه میتونید پستونکش هم بدید.عروسک 38 سانتی متری با شیشه شیر،پستونک که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک نوزاد مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 18 ماه. ما در فروشگاه نی نی چی با درنظر گرفتن همه ابعاد و قوانین روانشناسی بهترین گزینه ها را برای خرید عروسک مناسب به شما پیشنهاد می دهیم. سن و جنسیت دو معیار اصلی برای انتخاب خانه عروسکی مناسب برای کودک شماست. از سه سالگی تا 12 سال به بالا خانه‌های عروسکی برای دختران و پسران در هر سنی وجود دارد. همچنین، او با بازی در خانه عروسک‌ها در مورد اندازه‌ها، رنگ‌ها، اشکال و موارد دیگر بیشتر می‌آموزد. به غیر از این مهارت‌های فکری، عاطفی و اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که این اسباب بازی فوق‌العاده می‌تواند به کودک شما بیاموزد.

عروسک سرندیپیتی صورتی

عروسک ها می توانند سرگرمی های پسربچه ها را گسترش دهند و آن ها را در خلق یک بازی جدید یاری کنند. لباس پوشاندن به عروسک ها به تقویت مهارت های حرکتی ظریف کمک می کند. مفهوم نوستالژی با برخی وسایل زنده می شود که یکی از آن ها برای هرکسی عروسک های دوره کودکی اوست و دوران شاد زندگی را یادآوری می کند.

عروسک بی بی بورن مدل 677

از زمان های خیلی دور، عروسک یکی از اصلی ترین و مهم ترین اسباب بازی ها برای کودکان به خصوص برای دختربچه ها بوده است. تاریخچه اولین عروسک ها به زمان قبل از تاریخ برمی گردد و جنس عروسک های اولیه از چوب، پشم و سفال بوده است. عروسک‌های خرس از جمله محبوب‌ترین عروسک‌های است که هر کودکی حداقل یک عدد از این عروسک را داشته و با آن بازی کرده است. ابعاد مختلفی از این عروسک‌ها تولید می‌شود که از 10 سانت تا دو متر نیز ارتفاع دارند.

برندهای مشهور تولید عروسک

از مشهورترین عروسک های پلاستیکی می‌توان به عروسک باربی، عروسک بیبی بورن (عروسک نوزادی)، عروسک دختر کفشدوزکی و عروسک السا و آنا اشاره کرد. عروسک پولیشی اصطلاحا به عروسک پرزدار، مخملی و پارچه‌ای گفته می‌شود که با پنبه، پشم، پلی استر و گاهی با یونولیت پر شده‌ است. عروسک خرس یا همان تدی جذاب‌ترین و پرطرفدارترین عروسک پولیشی است که در سال ۱۹۰۳ در آمریکا تولید شد. بخش مهمی از عروسک‌های تولید شده امروزه در دسته‌بندی عروسک‌های دخترانه قرار می‌گیرند و از این نظر می‌توان شاهد تنوع بالایی در این موضوع نیز بود. زیرا دخترها عاشق عروسک های زیبا هستند ، مخصوصا عروسک های دختر با چهره های دلنشین و دوست داشتنی که مور پسند همه سلایق است. امروزه تنوع مجله خبری اسباب بازی در بازار به حدی افزایش یافته است که انتخاب یک گزینه خوب از این میان، کار دشواری است.