خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه ارزان ⭐️ فروشگاه اسباب بازی تیله ها-اسباب بازی رنگین

این ست اسباب بازی رومیزی، دارای صفحه دیجیتال برای نمایش حساب و عملیات ریاضی است. همچنین در آن، تعدادی سکه، کارت اعتباری و لوازم آرایش برای بازی کودکان وجود دارد. صفحه دیجیتال این اسباب بازی موزیکال بوده و برای کودکان بسیار جذاب و محبوب است. اسباب بازی‌های مربوط به نقش‌بازی با برند ماتیلوس، مجموعه کامل و متنوعی از وسایل خانه و آشپزخانه هستند که درک کودک از اهمیت کارهای منزل، سازماندهی و مسئولیت پذیری او را افزایش می‌دهند.

آن ها میتوانند با قطعات پلاستیکی و رنگارنگ مغناطیسی و سرسره های رنگی موجود در بسته بندی، سازه های خلاقانه بسازند و توپ های کوچک را روی آن ها رها کنند. اگر کودک شما به ساخت و ساز علاقه دارد و دوست دارد تا در زمانی که وسیله‌ای خراب می‌شود، به تعمیر آن بپردازد، جعبه ابزار کودکان انتخاب مناسبی برای او است. پسربچه‌ها به دلیل آن مجله خبری اسباب بازی که از رفتارهای پدر خود الگو می‌گیرند، با دیدن ابزار پدر در حین تعمیر وسایل، علاقه بسیاری دارند تا از او تقلید کنند. از همین رو در صورتی که کودک شما به این فضا علاقه دارد، می‌توانید با خرید جعبه ابزار فضای مشابهی را برای او به وجود بیاورید. فضایی که در آن بتواند با کمترین میزان آسیب به وسایل سالم، تعمیرات وسایل را انجام دهد.

  • این محصول تنوع بالای دارد و کودکان زیادی طرفدار بازی های سگ های نگهبان هستند.
  • هنگام خرید این گونه وسیله ها به وزن کودک خود دقت کنید و از بازی های هیجانی و پر سرعت به شدت خودداری کنید.
  • فروشگاه سیسمونی و لوازم کودک بیبی کالا، به غیر از انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه، انواع لوازم مورد نیاز برای نوزاد و کودک شما را ارائه می‌دهند.

پس این لیست را در جایی یادداشت کنید تا در زمان خرید بتوانید بهترین گزینه‌ها را به دختر محبوب خود پیشنهاد دهید. به همین دلیل معمولا اسباب بازی های مخصوص این سن در دسته‌های جداگانه قرار نمی‌گیرد. همه کودکان در سه ماه ابتدایی زندگی خود بینایی تاری دارند و بیشتر نسبت به نور و اجسام با رنگ‌های بسیار روشن واکنش نشان می‌دهند.

) اسباب بازی ورزشی :

درواقع اسباب بازی فکری برای کودکان 4 ساله ذهن آن ها را به چالش می‌کشد. برای مثال چیدن بلوک‌های چوبی ممکن است دشوار باشد اما کودک به مرور یاد می‌گیرد که چگونه آن ها را به گونه ای هماهنگ بچیند. اسباب بازی ها از نظر شکل ظاهری، نوع عملکرد، اندازه، فرم، طراحی، رنگ، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن، همگی با هم تفاوت دارند. اسباب بازی‌های تولیدی در کارخانه های اسباب بازی جهان در سه رده سنی ” 2 تا 3 سالگی”، ” 4 تا 5 سالگی” و ” 6 تا 9 سالگی” تقسیم می شوند. در مورد خریدی با کیفیت مشورت بگیرید و در این صورت بتوانید بهترین نمونه از اسباب بازی دخترانه را برای سن خاص کودک خود و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

اسباب بازی پسرانه از نوع ماشین، موتور، هلی کوپتر، قطار، قایق

• به بچه ها کمک کنید آلبوم «این من هستم» یا «این خانواده ماست» را با عکس یا یادگاری ها بسازند. جالیز یک بازی اقتصادی و اقتباسی از بازی Bohnanza ساخته Uwe Rosenberg است. نهایتا و در پایان بازی هر بازیکنی که سکه‌های بیشتری داشته باشد، برنده است.

این عروسک‌ها که به شکل حیوانات مختلف تولید می‌شوند؛ دارای نام و تاریخ تولد مخصوص به خود هستند. عروسک یونیکورن یا اسب تک شاخ سلسته ۶ اینچ سری فلیپابلز، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین عروسک‌های دخترانه با طرح حیوانات از برند تی وای است که تاریخ تولد آن ۲۵ مارس ۲۰۱۹ است و ارتفاعی معادل با ۷.۲۵ اینچ دارد. جنس این اسباب بازی، از پلاستیک باکیفیت و فاقد مواد سمی بوده و برای استفاده کودکان از لحاظ سلامتی ایمن است.

به‌عنوان‌مثال عروسک‌هایی که از کنار هم قرار دادن قطعات مختلف ساخته می‌شوند یا لگوها برای دختران بسیار جذاب هستند. با توجه به اینکه توانایی‌های شناختی و حرکتی کودکان و نیز نیازهای تربیتی آن‌ها در سنین مختلف متفاوت است، بهتر است که در زمان خرید اسباب بازی برای دختر خود به سن او توجه ویژه‌ای داشته باشید. به همین دلیل در ادامه این بخش ویژگی‌های یک اسباب بازی خوب را با توجه به سن کودک طبقه‌بندی کرده‌ایم. این موضوع به شما کمک می‌کند که انتخابی آگاهانه و مناسب داشته باشید. همان‌طور که جسم کودک از بدو تولد به غذا نیاز دارد؛ روان او نیز نیازمندی‌هایی دارد. بنابراین هنگام تهیه اسباب بازی برای دختران خود، تنها از جنبه سرگرمی به آن نگاه نکنید؛ بلکه به دنبال خرید اسباب بازی‌هایی باشید که قوه تخیل، تمرکز، خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله را در آن‌ها پرورش دهد.

بنابراین باید اسباب بازی هایی بخرید که به رشد این مهارت‌ها کمک کند. بهترین اسباب بازی دخترانه برای دختری در این سن و سال اسباب بازی هایی است که به او امکان استفاده از مهارت‌های جدیدش را بدهد. وسایل دکمه‌دار که با فشار دادن دکمه‌های آن‌ها موسیقی پخش خواهد شد یا شخصیتی ظاهر می‌شود از جذاب‌ترین اسباب بازی ها در این سن هستند. اما از تعامل با اسباب بازی هایی که او را در معرض چالش‌های زبانی قرار می‌دهند، لذت خواهد برد.

این محصول یک ماشین پلیس کنترلی بزرگ اسباب بازیPOLICE CAR می باشد. ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK که از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. این محصول یک ست 3 عددی از کامیون و ماشین مک کویین است که که به صورت ماشین قدرتی می باشند و درب قیمت عقب کامیون نیز باز می شود. این مجموعه یک ست ماشین های مک کویین می باشد که دارای سه مدل از شخصیت های مجموعه کارز CARS شامل ماشین ماتر و مک کویین و تریلی مک می باشد. استخر و تشک بادی، استخر کودک، استخر بزرگسال، استخر بادی، توپ استخر، استخر باغ کودکانه، پمپ بادی از وسایل سرگرمی در هوای گرم تابستان می باشند .