خرید اسباب بازی با قیمتی شگفت انگیز!

● دختربچه‌ها به وسایل بازی فانتزی و زیبا بیشتر علاقه نشان می‌دهند. مهارت هایی چون استدلال، ساخت و ساز و منطق در کودک رشد کرده و افزایش می یابد. لگو داستانی به بهتر شدن ادبیات، قصه گویی، خواندن و نوشتن، آموزش تخیل کودک کمک می کند.

این بازی های از موادی همچون سنگ ،گل و چوب ساخته میشدند .بسیاری از اسباب بازی ها جدید در قرن 20 اختراع شدند که قرن مهمی برای این صنعت به حساب می آید . از محبوب ترین و قدیمی ترین ساختنی ها لگو ها را میتوان معرفی کرد که در حال حاضر در سایزهای مختلف از کودک تا بزرگسال مخاطبین خاص خود را دارد . اگر به دنبال ساعت ها سرگرمی کودکان و یا حتی شخص خودتان میباشید .

  • در بخش وبلاگ چیدو، مطالب آموزشی و تربیتی زیر نظر کارشناسان مجرب منتشر می شود.
  • اسباب بازی های کنترلی که طیف گسترده ای از انواع سرگرمی های کودکان و نوجوانان را شامل می شود به 3 دسته بزرگ و اصلی تقسیم می شود.
  • برخی از اسباب بازی ها به دلیل ماهیتی که دارند بیشتر مورد درخواست پسر بچه ها هستند و خانواده ها تمایل بیشتری برای خرید این اسباب بازی ها دارند.
  • اما به طور کلی قیمت اسباب بازی لگو به شرکت سازنده، تعداد و کیفیت در قطعات، نوع و شرایط سنی بر می گردد.
  • این افراد هیچ توجهی به کاربرد انواع بازی نداشته و از ویژگی‌های آن غافل هستند.
  • خمیر های بازی از قدیم جزء بازی هایی بودند که این قابلیت رادارند تا ساعات طولانی کودکان را تشویق به خلق کند.

دنیای کودکان دنیای بازی است و اسباب بازی‌ها می‌توانند نقش ویژه‌ای در دنیای آنها بر عهده بگیرند. بازی کردن بکی از مهمترین نیازهای کودکان محسوب می‌شود که می‌تواند در شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت در آنها نقش مهمی را ایفا کند. بازی نه تنها به عنوان سرگرمی برای کودکان حائز اهمیت است بلکه نقش مهمی در آموزش و تقویت روحیه کارهای گروهی و رقابتی دارد.

رایا تویز

لگو ها از محبوب ترین بازی هایی هستند که می توانند علاوه بر جنبه ی سرگرمی، توانایی ها و خلاقیت های فرزندان شما را شکوفا کنند . Ⓒ حقوق تمام محتوا و محصولات سایت برای بازی‌دونه محفوظ است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نی نی بازار فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. ما در آریالند تمامی تلاش خود را به کار میگیریم تا بتوانیم بهترین محصولات و امکانات را در اختیار شما قرار دهیم و از این طریق به هموطنان عزیزمان خدمت کنیم. ● پسران عاشق وسایل بازی‌ عجیب و خاص هستند، زیرا مشاهده وسایل تکراری آن‌ها را به سرعت دلزده و خسته می‌کند. ● دختربچه‌ها از انجام بازی‌های فکری مانند پازل، شطرنج، اتللو و…

جنسیت و اسباب بازی

بازی دختر شما، نقش مهمی در شکل گیری شخصیت او، بروز دادن احساسات و ارتباطش با دیگران دارد. پس ضروری است که انتخاب و خرید اسباب بازی برای او کاملاً هدفمند صورت گیرد. لگو از آجرهای پلاستیکی و از جنس کائوچو تهیه شده است و بی خطر است. اما برای کودکان خردسال خطر بلعیده شدن وجود دارد و از خرید لگوهایی که قطعات ریز دارند، جلوگیری کنید. بلکه در هر ست از لگو، آدمک های کوچک با تم های جذاب وجود دارد که کودکان آن ها دوست دارند.

به طوری که به یکی از دسته های پرفروش اسباب بازی در فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده است. این ربات ها با قابلیتی مانند فوتبال بازی کردن ، ربات اژدها ، دایناسور ، مدل تیرانداز و … در فروشگاه اینترنتی پیویو موجود می باشد. همانطور که میدانید با گسترش تکنولوژی و رونق بازار تلفن همراه هوشمند و تبلت ، اغلب کودکان و نوجوانان بیشتر وقت خود را صرف بازی و سرگرمی با آن می کنند و فرصت استفاده از مهارت های فکری و آموزشی را از دست می دهند.

اسباب بازی آشپزخانه بزرگ دخترانه که به حالت چمدان نیز در می آید و دارای 43 قطعه می باشد. اگر اسباب بازی های خود را به شدت دوست داشته باشید و ببینید که به کمک شما نیاز دارند. پس از کمی کار و تلاش، کودک شما یاد می گیرد که چگونه واقعا اسباب بازی های خود را مراقبت می کند، از آنها مراقبت می کند، آنها را به دقت به آنها آموزش دهید. ست فروشگاهی و صندوق فروشگاهی و سوپرمارکت ، کیک تولد و آشپزخانه اسباب بازی برای کودکان و…. در پایگاه‌های باستان‌شناسی عروسک‌هایی که بچه‌ها، حیوانات، و سربازان را تداعی می‌کنند، هر روزه یافته می‌شود.

این کلمه از واژه leg godt به معنی خوب بازی کن گرفته شده است. این محصول عروسک پولیشی پاندا خوابیده تپل از الیاف و پارچه نانو بسیار نرم و لطیف ساخته شده و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. این محصول عروسک پولیشی از طرح خرس های کله فندوقی سایز بزرگ 40 سانتیمتر می باشد که یک انیمیشن و کارتون جذاب در میان کودکان می باشد. این محصول یک لگو طرح ماشین پورشه کلاسیک می باشد که دارای 1134 قطعه لگوی رنگی می باشد. این ماشین قابلیت کنترل از راه دور با نصب برنامه و تهیه پکیج موتور و باتری را دارد و در این نسخه ابدیت شده است.

این اسباب بازی ها می‌توانند یکی از بهترین راه‌ها برای این مدل بازی‌های دختر کوچک شما باشند. چندین مدل اسباب بازی آشپزخانه یا لوازم آرایشی اسباب بازی را نیز می‌توانید در نی نی بازار پیدا کنید. قیمت اسباب بازی‌ های ویژه دختران با توجه به برند، جنس، تولیدکننده، کیفیت و نوع اسباب بازی متفاوت است. اسباب بازی های باکیفیت حتی اگر برند معروفی هم نداشته باشند، بازهم کارکرد خوبی داشته و برای سرگرمی یا یادگیری کودک شما مفید هستند.