«خرگوش ABBEY» اثر Persevere Yang


پشتکار یانگ Toynews از آ،ین نسخه خود را با ما به اشتراک می گذارد، که ABBEY RABBIT گونه ای از او است ABBEY، با تعویض “گربه” با “،گوش”…! برای جزئیات محصول ورق بزنید، به سلامتی.

“Abbey-Rabbit” نسخه محدودی برای سال ،گوش در سال 2023 است. موضوع بر اساس طرح ،گوش پر جنب و جوش است. از نظر انتخاب رنگ، از رنگ‌های روشن و زنده مانند زرد و صورتی استفاده می‌شود تا طرح کلی سرزنده‌تر شود. علاوه بر این، هودی ،اب‌بازی با تصاویر ،گوش چاپ شده است تا تم ،گوش را بیشتر برجسته کند و جلوه بصری کل طرح را افزایش دهد.

جدای از طراحی ،اب‌بازی، سبک کفشی به نام Air More Uptempo به‌ویژه بر اساس نام شخصیت ایجاد شده است و ،اصر شیک‌تر و شیک‌تری را به طراحی کلی اضافه می‌کند. علاوه بر این، طراحی هدبند گوش ،گوش مغناطیسی به بازیکنان این امکان را می دهد تا آزادانه ،اب بازی را جدا کرده و جمع کنند و یک ،صر بازیگوش را به کل طراحی اضافه کند.

جایگزینی دو گربه در دستان ABBEY اصلی با دو ،گوش کوچولو زیبا، فضایی گرم و دوست‌داشتنی به طراحی کلی سال ،گوش می‌افزاید. هر ،اب بازی با یک فلش کارت با شماره امضا همراه خواهد بود.

#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/wUkbFIoiMN

“،گوش اببی” #رزینتویی توسط #پایدار یانگ فقط به 10 مجموعه محدود شده است که از طریق DMing @persevereyang در اینستا در دسترس است (اطلاعات بیشتر در پیوند با وبلاگ، به سلامتی).

سال ،گوش مبارک، مردم!#طراحی ،اب بازی #ایندیاتیو#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/BvDfkUt5fu

– toysrevil (@toysrevil) 27 آوریل 2023

جنس: رزین
اندازه 16.5 سانتی متر ارتفاع، هر فیگور ساخته شده از RESIN 140 دلار آمریکا (به استثنای حمل و نقل) قیمت دارد و تنها به 10 مجموعه محدود می شود. علاقه مندان می توانند به دایرکت پیام دهند instagram.com/persevereyang. پرداخت از طریق PayPal و/یا Alipay با کشتی “پایان ماه می”، به سلامتی، انجام می شود.

تحویل: DHL: زمان تحویل 3-5 روز، قیمت حدود 35 دلار است (بستگی به منطقه ای دارد که در آن هستید) حمل و نقل هوایی معمولی: زمان تحویل 7-15 روز، قیمت حدود 25 دلار است (بستگی دارد در کدام منطقه هستید)




منبع: http://toysrevil.blo،.com/2023/04/abbey-rabbit-by-persevere-yang.html