بچه‌ها می‌توانند با یک دوره آموزشی جدید هوش مصنوعی از Tynker تبدیل به کدنویس‌های خبره شوند


دوره هوش مصنوعی Tynker شامل ردیابی ژست و دست است که در آن دوربین کامپیوتر حرکات کودک را دنبال می کند. | منبع: Tynker

هوش مصنوعی (AI) در چند ماه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اکنون بچه ها می توانند وارد عمل شوند.

Tynker از BYJU برای اولین بار دوره های کدنویسی هوش مصنوعی را برای بچه های 7 ساله اعلام کرد. در آ،ین مرحله از دوره، بچه ها می توانند یک چت بات بنویسند که می تواند با آنها تعامل داشته باشد، داستان بسازد و موارد دیگر.

با ،ب تجربه بیشتر، کدنویسی Tynker پیچیده‌تر می‌شود. | منبع: Tynker

Tynker از کدگذاری بلوک برای ساده‌تر ، پروژه‌ها برای بچه‌ها استفاده می‌کند. همانطور که بچه ها در کد تجربه بیشتر می شوند، Tynker بچه ها را از کدنویسی بلوکی به کدنویسی مبتنی بر متن مانند پایتون منتقل می کند که می توانند در پروژه های برنامه نویسی در دنیای واقعی اعمال کنند.

دوره های هوش مصنوعی بخشی از خدمات اشتراک Tynker است و شامل دو جلسه مربیگری رایگان برای آموزش مهم ترین مفاهیم هوش مصنوعی به بچه ها است تا بچه ها بتوانند هوش مصنوعی را در هر یک از پروژه های خود ادغام کنند. برخی از موضوعات تحت پوشش در این دوره عبارتند از واقعیت افزوده، ردیابی چهره، ردیابی ژست، ردیابی دست و پردازش زبان طبیعی. اشتراک Tynker از 75 دلار در هر سه ماهه، 144 دلار سالانه یا پرداخت یکباره 450 دلار شروع می شود. بزرگسالان می توانند به tynker.com/parents برای گرفتن اشتراک برای بچه ها

پروژه‌های STEM مانند هوش مصنوعی یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌های در حال رشد در ایالات متحده هستند، در حالی که بچه‌ها از برنامه‌ریزی شغلی فاصله دارند، آشنا ، آنها با این مفاهیم به‌موقع به برنامه‌ریزی برای آینده‌ای روشن کمک می‌کند!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/tynker-ai-coding-course-news/