بهترین کتاب داستان کودکانه برای تربیت کودک برای سنین 1 تا 10 سال لیموتاپ

بهترین کتاب داستان کودکانه برای تربیت کودک برای سنین 1 تا 10 سال لیموتاپ

مجموعه‌های مختلف که با موضوعات سرگرم‌کننده عرضه می‌شوند، درست مثل سریال تلویزیونی عمل می‌کنند؛ بچه‌ها برای مطالعه قسمت‌های جدید انگیزه فرا کتاب پیدا می‌کنند. برخی از جذاب‌ترین مجموعه قصه‌های بچه‎‌گانه را در ادامه نوشته‌ایم. فروشگاه اینترنتی بادبادک انواع کتاب داستان کودکانه از معتبرترین انتشارات را با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به رقبا به اقصیٰ‌نقاط ایران ارسال می‌کند.

  • کتاب علمی کودکان موضوع بسیار مهمی‌ست که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد و به هنگام انتخاب، گروه سنی کودک نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • کتاب «اسکندر و شاه چین» از نشر «قدیانی» در مورد اسکندر مقدونی است که علاقه زیادی به کشور گشایی دارد.
  • در راستای آموزش زبان، مهارت نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان تقویت می‌شود.
  • تابستان دیوانه ریتا ویلیام گارسیا به وقایع تاریخی دهه 1960 و بخشی از مبارزه سیاه پوستان آمریکا علیه تبعیض نژادی می پردازد.

کتاب بازی با انگشت‌ها شامل ۱۶ قصه و ۱۶ شعر از پنج انگشت دست و برگرفته از بازی “لی‌لی‌ لی‌لی‌حوضک” است. انگشتان دست در هر قصه به موجودات جدیدی تبدیل می‌شوند و کودکان را وارد دنیای خیالی خود می‌کنند. مثلاً در شش ماه نخست، حس بینایی کودک هنوز کامل نشده و به منظور کمک به رشد بهتر بینایی کودک، کتاب‌های سیاه و سفید پیشنهاد می‌شوند.

مجله بازی

این کتاب حمیدرضا شاه‌آبادی تا حالا ۵ نشان لاک‌پشت پرنده را از آن خود کرده و از کتاب‌های پرطرفدار کودک و نوجوان محسوب می‌شه. کتاب‌های لالایی برای دختر مرده، و وقتی مژی گم شد،از آثار دیگر این نویسنده برای کودک و نوجوان هستن. کتاب داستان مصور بچه‌گانه در واقع نوعی ورزش برای ذهن بچه‌ها محسوب می‌شود. تأثیرگذاری روی ذهن بچه‌ها فقط با استفاده از کلمات و مفاهیم انجام نمی‌شود!

کشش و جذابیت دنیای هابیت‌ها به همان هیجان انگیزی ماجراجویی‌هایی است که بیبلو خود را در متن آن‌ها می‌بیند و بسیاری از خوانندگان را به سمت دنباله بزرگ آن یعنی «ارباب حلقه ها» سوق داد. مجموعه داستان‌های حیرت انگیزی که شهرزاد برای شوهر پادشاهاش هر شب تعریف می‌کرد تا مرگ خود را به تعویق بیندازد اولین بار در یک کتاب فرانسوی در سال ۱۷۰۴ به اروپا برده شد که داستان‌های علاء الدین، علی بابا و سنباد را نیز در خود داشت. داستان‌های این مجموعه پر از اشتیاق‌ها و انتقام‌هایی است که تاکنون تاثیر خود را بر فرهنگ عامه حفظ کرده اند. قصه با این جمله شروع می‌شود «یک روز خواهرم ویرجینیا مثل یک گرگ از خواب بیدار شد.» داستان درباره‌ی دختری به نام ویرجینیا است که ناراحت و غمگین است و هیچ چیز خوشحالش نمی‌کند. یک روز خواهرش «ونسا» حس می‌کند او به گرگ تبدیل شده است پس برای خوشحال کردنش تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند؛ اما هیچ چیز ویرجینیا را خوشحال نمی‌کند، نه خوراکی‌های خوشمزه نه گربه و نه ویولن ونسا. جایی که کیک‌های خامه‌ای خوشمزه، گل‌های خوشگل و درخت‌های خیلی خوب دارد که بتواند از آنها بالا برود.

در مجموعه‌ی ۸ جلدی قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب داستان‌هایی از کلیله و دمنه، مثنوی مولانا، مرزبان‌نامه و داستان‌های قدیمی دیگر با زبانی ساده و همراه با نکات آموزنده آورده شده که مخاطب کودک و نوجوان از خواندن آن‌ها لذت می‌بره. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک نویسنده ی کتاب کودک باید داشته باشد، خلاقیت می باشد. کتاب هایی که خلاقیت بالایی در آن ها به کار رفته باشد، برای کودکان جذاب تر خواهند بود.

۵ رمان برگزیده جایزه بهترین کتاب نوجوان پنسیلوانیا

تمرکز اصلی این مجموعه روی آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودکان خردسال است که آن را به دو قسمت تقسیم کرده‌است. مربای شیرین هم از آثار دیگر این نویسنده‌اس که جوایز زیادی رو از آن خود کرده و مرضیه برومند، فیلمی بر اساس این داستان ساخته. نقاشی‌های ساده و رنگارنگ این کتاب‌ها، کودک را با حیوانات گوناگون مزرعه آشنا می‌کند. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را انتخاب کتاب مناسب برای فزندان دلبندات در اختیار شما قرار دهد. کودک با خواندن این داستان که تصویر بسیار خوبی نیز دارد پسر را در آغوش گرفتن کبوتر همراهی می کند.

کتاب قصه های تصویری از شاهنامه

این مجموعه ۶جلدی با داستان‌های جالب و در ژانر تصویری، از کتاب‌های محبوب کودکان گروه سنی الف است که تصاویر جذابی هم دارد. قطعاً این کتاب از بهترین کتاب‌های کودکان ایرانی محسوب می‌شه که هم برای بچه‌ها جذابه و هم به بزرگترها کمک می‌کنه تا روش‌های جالب و خلاقانه‌ای برای حل این مشکل بچه‌ها پیدا کنن. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.

فرزند دلبند شما با کتاب اولین هزار کلمه من، جستجوگری را یاد می‌گیرد و علاوه بر توسعه دایره لغات خود، سرگرم می‌شود. این کتاب که می‌تواند به عنوان بهترین کتاب برای کودک ۳ ساله انتخاب شود، حاوی تصاویری است که به فرزند دلبند شما کمک می‌کند تا با مفاهیم، اشیا و محیط‌های گوناگون آشنا شود و آن‌ها را به راحتی به ذهن بسپارد. هر کتابی که برای کودک خود می‌خوانید، مهارت‌های سوادآموزی او را تقویت می‌کند.