بهترین های سال 2022: Mezco One:12 Collective The Crow


بله، من می دانم که این فقط در چند هفته گذشته منتشر شد. اهمیت نده هنوز سال 2022 بود و من مدت زیادی منتظر آن بودم!

و این یک ضربه زدن به مزکو نیست، من در مورد نیاز طول، چندین دهه به یک اکشن مفصل در مقیاس 1/12 خوب از کلاغ صحبت می کنم. و من تمام آن معیارها را در آنجا قرار دادم زیرا در طول سال ها بازنمایی های پ،تیکی از شخصیت ها وجود داشته است، اما هیچ کدام تمام تصورات من را غلغلک نداد. برخی جابجا شدند اما عالی به نظر نمی رسیدند. بعضی ها عالی به نظر می رسیدند اما نمی توانستند حرکت کنند.

می گویم مرده ام و حرکت می کنم….

من این را در ویدیوم گفتم اما تکرار می شود …. من عاشق این فیلم هستم. این یکی از معدود فیلم هایی است که من چهار یا پنج بار در تئاتر دیدم. من حتی با فیلمی از جنگ ستارگان این کار را انجام نداده ام و اگر من را می شناسید، حرف های زیادی برای گفتن دارد. مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی من از دبیرستان منتشر شد، بنابراین من در آن زمان بسیار عجیب بین بچه و بزرگسال بودم، زم، که هنوز در تلاش بودم خودم را پیدا کنم. نه اینکه من کاملاً در گوث منحرف شدم، اما کلاغ تأثیر زیادی گذاشت. درست در زمان من، به مغزم محصور شد، متفاوت از تمام اوا، دهه 70 و 80 که قبلاً برای فضا شلوغ شده بود. و از آن زمان گیر کرده است.

بنابراین وقتی Mezco در پاییز 21 از گروه One:12 Collective The Crow درخواست کرد، همه چیز را فراگرفته بودم. و اکنون که من آن را تایپ می کنم، کمی بیش از یک سال انتظار برای انتشار در مقایسه با برخی دیگر از پیش سفارش هایی که در حال حاضر دارم، بد نیست. اما الان اشکالی ندارد، من این را در مجموعه ام دارم و نمی توانم خوشحال باشم.

خوب، خوب، شباهت می تواند بهتر باشد، اما با ترجمه های اکشن زنده مزکو این انتظار می رود. همه چیز دیگر کامل است. همه لوازم جانبی من، که هر کدام بیانگر لحظات کلیدی هستند. محصولات نرم افزاری خوبی که من نگران بهم ریختن آن نیستم زیرا این امر باعث می شود که بصری پاره و پاره شود. خود را مانند شخصیت حمل می کند. من نمی توانستم خوشحال باشم. مگر اینکه بخواهی به من یک: 12 تاپ دلار، قلع قلع، پسر سرگرم کننده، تی برد و اسکانک بدهی…

به قدری خوب است که باعث شد من دست و پا بزنم و در واقع چند آموزش را در نرم افزار ویرایش ویدیوی خود تماشا کنم تا بتوانم کارهایی را که می خواستم با این فیگور انجام دهم عکاسی کنم. جهنم، من سال‌ها از این برنامه استفاده می‌کنم و همین الان به چیزهایی پی بردم که نمی‌دانستم می‌تواند انجام دهد. همه به خاطر این رقم است. این دیوانه است.

و بله، من در نهایت یک دوم سفارش دادم. گزینه های زیادی برای نمایش وجود دارد و ایده های زیادی برای ترفندها و مدها در ذهن من وجود دارد. جرات نداری در مورد من قضاوت کنی…

درباره نویسنده پست

RoboKillah

روبو یک کودک کوچک به دنیا آمد، حتی یک نوزاد، که با یک رژیم غذایی ثابت از فرهنگ گیک ها بزرگ شد. حالا به ،وان یک بچه بزرگ می‌تواند آن روزها را از طریق رسانه‌های جدید دوباره زندگی کند. علایق او در فیگورهای اکشن بر اساس فیلم‌ها و کتاب‌های کمیک، همراه با هر چیز درخشان دیگری است که ممکن است پیش بیاید.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/01/best-of-2022-mezco-one12-collective-the-crow/