بهترین‌های سال 2022: سوارکار بدون سر فیگورا ابسکورا


در این روزگار، زم، که یک اکشن فیگور جدید بدون هیچ گونه اعلام قبلی یا هیاهویی منتشر می شود، شگفت انگیز است. فقط ظرف چند روز آشکار کنید، سفارش دهید و ارسال کنید. صادقانه بگویم، این یک هیجان کوچک و نادر است که من دوست دارم بیشتر آن را ببینم. بنابراین، وقتی چیزی شبیه به آن می تواند چهره مورد علاقه من در سال باشد، بسیار خاص است.

درست است، این رقم غیرمنتظره و کاملاً نادیده گرفته شده است، اما همچنین چیزی که هرگز نمی‌دانستم به این شدت می‌خواهم، امسال تاج را برای من به ارمغان می‌آورد: استودیو چهار ، سوار فیگورا اوسکورا بی سر ، سوار. اشتباه نکنید، من دوست دارم افسانه اسلیپی هالو به ،وان داستان اصلی نوشته شده توسط واشنگتن ایروینگ، اما همچنین در چندین تجسم. بنابراین، به دست آوردن چنین اکشن فیگور دوست داشتنی از چنین شخصیت ترسناک و به یاد ماندنی بسیار سرگرم کننده است و تأثیر آن داستان اصلی از دریچه استعداد چهار ، سوار ،یبی برنده را ایجاد کرده است.

من دوست دارم که آنها توانستند از برخی از قطعات از قبل موجود Mythic Legions برای ایجاد پایه ای برای این کار استفاده کنند، اما آن را به افسانه های خود وفادار نگه داشتند. گزینه های نمایش چندگانه با سرهای مختلف (و NECK MEAT!) و سلاح به شما این امکان را می دهد که آن را خودتان بسازید. شنل کالاهای نرم دوست‌داشتنی است، و اوه، شما هم یک ، ل،تی با آن هستید. شما نمی تو،د یک ، سوار، مهم نیست که چقدر بی سر، بدون ،، درست است؟

ارائه در جعبه با هنر توسط Nate Baertsch مانند همیشه درجه یک است، و این فریاد برای یک قطعه همراه از Icha، Crane (و ،ش Gunpowder) است که در سال آینده ارائه می شود. نکته نکته. تلنگر، تلنگر. این نسخه من را کاملاً غافلگیر کرد، و من به سختی به خاطر این زیبایی عجیب و غریب افتاده ام، بنابراین این نسخه کاملاً شایسته نسخه مورد علاقه من در سال 2022 است.

نام تجاری Figura Obscura همچنان به گسترش خود ادامه می دهد (ما کریسمس پدر و کرامپوس را برای تعطیلات زمست، دریافت کردیم)، و دوست داریم تعطیلات آینده را بررسی کنیم (آیا می تو،د شب سال نو را با درو تصور کنید؟) و اگر در ماه بودیم. داستان های دیگری مانند افسانه شاه آرتور یا رابین هود می توانند به خطی مانند این راه پیدا کنند. خیلی احتمالات! با این حال، در حال حاضر، من می خواهم این ، سوار بی سر را گرامی بدارم – او شگفت انگیز است.

اوه، و این هم بقیه بهترین های من برای سالی که بود.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. من از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جان خود می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/01/best-of-2022-figura-obscura-headless-،rseman/