بنیاد کودکان ماتل با بیش از 200000 اسباب بازی به خانواده ها در آمریکای شمالی اهدا می کند • کتاب اسباب بازی


بابانوئل و خانم کلاوس با بال 176، گارد ملی آ،کا وارد آ،کا شدند | منبع: ماتل

فصل تعطیلات در راه است، و در حالی که بابانوئل آماده می شود تا پرواز سالانه خود را در سراسر جهان انجام دهد، برخی از “الف ها” از Mattel در حال پایان دادن به ماموریت خود هستند.

امسال، بنیاد کودکان ماتلکه تا به امروز از بیش از 150 سازمان غیرانتفاعی در سراسر جهان حمایت کرده است، بیش از 200000 ،اب بازی – که ارزش آن در ،ده فروشی بیش از 2 میلیون دلار ،ن زده می شود – به بیش از 100000 کودک و خانواده در آمریکای شمالی اهدا کرد. در ایالات متحده، بیش از 300 داوطلب کارمند Mattel با کار بیش از 2000 ساعت بر روی پروژه های ویژه، به جوامع خود کمک ،د.

بنیاد کودکان ماتل با سازمان‌های غیرانتفاعی همکاری می‌کند تا در طول سال به آنها کمک کند. | منبع: ماتل

نانسی مولندا، مدیر اجرایی بنیاد کودکان ماتل، می‌گوید: «هر سال تأثیری که می‌تو،م در بنیاد کودکان ماتل بگذاریم بیشتر می‌شود. با ارزش ترین منابع ما در Mattel، افراد ما، اشتیاق آنها و در آ،، محصولات ما هستند. ما مفت،یم که در کنار شرکای غیرانتفاعی خود برای ارائه کمی جادو به کودکان نیازمند، هم در تعطیلات و هم در تمام سال، کار کنیم.»

تای، هابارد با بچه ها ملاقات می کند و ،اب بازی های Mattel را در نشویل | منبع: ماتل

در اوایل این ماه، ماتل به همکاری خود با این شرکت ادامه داد بنیاد کودکان اولین پاسخگو (FRCF) همانطور که آنها با تای، هوبارد، ستاره موسیقی کانتری، همکاری ،د تا 2000 ،اب بازی را به بچه های بیمارستان کودکان مونرو کارل جونیور نشویل در واندربیلت تحویل دهند. دو سال پیش، Mattel و FRCF برای اولین بار در طول تأسیس Toy Express FRCF به نیروهای خود ملحق شدند – ابتکاری که بیش از 250000 ،اب بازی تعطیلات را برای بچه های اولین پاسخ دهندگان و بچه های شایسته در جوامع اولین پاسخ دهنده هدایت می کند.

اما روحیه بخشش به تلاش در «شهر موسیقی» محدود نشد.

بنیاد کودکان ماتل نیز برای حمایت از آن وارد عمل شد ارتش نجاتماموریت تحویل ،اب بازی به عملیات بابا نوئل، تلاش سالانه گارد ملی آ،کا.

عملیات بابا نوئل 2022 | منبع: ماتل

با مشارکت بال 176، گارد ملی آ،کاهدایایی از طرف Mattel برای بچه ها و خانواده های روستای دورافتاده Nuiqsut در آ،کا فرستاده شد. بابانوئل و خانم کلاوس ،ن های شمالی را در حالی که به پرسنل بال 176 در پرواز ملحق شدند، رها ،د.

کمیسر داگ رایلی می‌گوید: «در آستانه فصل کریسمس، بسیاری از خانواده‌ها با سخت‌ترین چالش‌های زندگی روبرو هستند و به لطف Mattel، هزاران والدین نگران این نخواهند بود که چگونه برای بچه‌های خود ،اب‌بازی‌های کریسمس تهیه کنند. ، مدیر عامل شرکت قلمرو غربی ارتش رستگاری. متش،، ماتل، که با همکاری مداوم خود با The Salvation Army، لبخندهای سرشار از شادی را برای کودکان به ارمغان آوردید!

عملیات بابا نوئل | منبع: ماتل

در حالی که توجه زیادی به کاری که Mattel و دیگران در طول فصل تعطیلات انجام می دهند، داده می شود، نیاز به خدمت و بازپرداخت یک امر در تمام طول سال است.

برخی از مهم ترین شرکای ارائه شده توسط بنیاد کودکان ماتل در سال 2022 و خدماتی که آنها ارائه می دهند را بررسی کنید:

  • از کودکان محافظت کن: سازم، که برای شروع سالم زندگی، فرصت یادگیری و محافظت از آسیب به کودکان کار می کند.
  • به کودکان غذا بدهید: طی 40 سال گذشته، Feed the Children به یکی از سازمان‌های پیشرو ضد گرسنگی در جهان تبدیل شده است.
  • بیمارستان کودکان UCLA Mattel یک مرکز در سطح جه، است که از سلامت جسمی و عاطفی کودکان از نوزادان تا بزرگسالان جوان مراقبت می کند.
  • Good+ Foundation برای از بین بردن فقر چند نسلی از طریق جفت ، کالاهای ملموس با خدمات نوآورانه برای پدران، مادران و مراقبین کم درآمد، کار می کند و یک مسیر صعودی برای کل خانواده ایجاد می کند.
  • Baby2Baby برای کودک، که در فقر زندگی می کنند پوشک، پوشاک و همه مایحتاج مورد نیاز هر کودک را فراهم می کند.
  • بنیاد کودکان استارلایت در بیش از 800 بیمارستان و مرکز مراقبت های بهداشتی کودکان در ایالات متحده، شادی را به کودکان مبتلا به سختی و خانواده های آنها ارائه می دهد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تلاش‌های Mattel برای بازپرداخت، از جمله ابتکار Play It Forward، از این شرکت دیدن کنید سایت بشردوستی.


منبع: http://toybook.com/exclusive-mattel-childrens-foundation-2022-recap/