بررسی سری GI Joe Classified Serpentor With Air Chariot


این … من با فروتنی پیشنهاد می کنم !!!

مرد، آه، من به یاد می آورم اشتیاق مشتاقانه ای که با آن در کودکی با اشتیاق سرپنتور را می خواستم. مشتاق بودم

علیرغم اینکه از آن دسته طرفداران جو هستم که سلاح های واقع گرایانه را دوست دارد که به جای لیزر گلوله شلیک می کنند، من در ،اصری مانند Serpentor و Co، La نیز حضور دارم. مطمئناً، من در برخی مکان های بسیار ریاکارانه خط می کشم، اما یک شبیه سازی با استفاده از DNA رهبران مرده خوب است، در حالی که ظاهرا جوها طلای زیادی روی لباس خود ندارند.

من بیشتر از تو نمیفهممش، اما دل آنچه را که میخواهد میخواهد.

به ،وان طرفدار کمیک و کارتون، سرپنتور با هیاهوی غول‌پیکر وارد خط شد. کل مینی سریال کارتونی پیرامون خلقت او ساخته شد و او همچنین دریافت کننده طرح طول، مدت خود در کمیک بود. البته تفاوت‌هایی در اجرا وجود داشت – کارتون عمیقاً در اعلان‌های غم‌انگیز و پر سر و صدا بود، جایی که رهبری کمیک سرپنتور با فرمانده کبرا (حداقل در بیشتر مواقع) ظریف‌تر بود.

اما اساساً، این شخص بزرگی است که کت و شلوار مار طلایی دارد.

دریافت همزمان سرپنتور و ارابه هوایی او قطعاً آن حس نوستالژیک اکتساب دوران کودکی را به من می دهد. مطمئناً، شما می تو،د یکی را بدون دیگری داشته باشید، اما به نظر می رسد … ناقص است. چرخاندن سرپنتور روی ارابه هوایی اش در حالی که جوز در حال تقلا برای پوشش است، بخش بزرگی از سرگرمی است.

ارابه یک جانور عظیم از یک چیز است و به اصل بسیار وفادار است. درست مانند ،اب بازی های روزهای گذشته، نیاز به مونتاژ خارج از جعبه دارد. اما با چند کلیک همه چیز آماده است. من از این واقعیت خوشم می‌آید که ارابه با دو رنگ قهوه‌ای کالیبر 50 قابل جدا شدن عرضه می‌شود، نوعی که Roadblock واقعاً باید با آن می‌آمد.

تمام یادداشت های مهم ارابه اصلی منتقل شده اند، اما برای سری طبقه بندی شده تقویت شده اند. برای پاهایش گیره‌هایی تعبیه شده است، و دست‌هایش دسته‌ی فرمان را محکم می‌گیرند، بنابراین وقتی کاملاً وصل شد، جایی نمی‌رود. اگر می‌خواهید که او صاف بایستد، فرمان کمی پایین به نظر می‌رسد، بنابراین اگر می‌خواهید قوز کرده به نظر نرسد، باید کمی خمیده باشد و زانوهایش خمیده باشد. اما در مجموع او عالی به نظر می رسد، و همانطور که گفتم – نوستالژی بیش از حد.

سرپنتور خودش حدود 96 درصد عالیه. من فقط یک مشکل با او دارم و در یک ث،ه به آن خواهم رسید، اول، خوب. مجسمه سازی، با آن حجم جنون آمیز، عالی است. من هر زمان که این اتفاق بیفتد همین احساس را دارم، اما مخصوصاً برای Serpentor خوشحالم که او یک به‌روزرس، فوق‌العاده وفادار به نسخه اصلی است.

یکی دیگر از جنبه هایی که بسیار شبیه به اصلی است، نقطه اتصال شنل است. دور توپ های شانه پیچیده شده است، بنابراین همان حس اصلی را می دهد، اما با مواد بسیار بهتر. نقوشی از پوست مار روی پارچه دیده می شود که بسیار شبیه به پارچه استفاده شده برای سوپریم کبرا فرمانده سیاه و طلایی است.

او عالی ژست می گیرد. او دارای یک نیم تنه دوتایی است، بنابراین شما یک مفصل توپی در دیافراگم او و دیگری در انتظار او دریافت می کنید. این به او این امکان را می‌دهد که یک پهلو به پهلو و جلو و عقب بسیار من، داشته باشد، با تمایل به طراحی.

، درست بیرون از جعبه بود، نیازی به گرمای روغن نبود. به نظر می‌رسد مجسمه‌های جدید این مشکل را ندارند که بسیاری از چهره‌های قبلی با توپ‌های ، بسیار تنگ داشتند. حداقل در تجربه من.

با این حال، آرنج و زانوها بسیار سفت بودند. من بیش از حد نگران ش،تن آنها نیستم، اما غم و اندوه خوب کمی تلاش می کرد تا آن چیزها حرکت کنند. هنگامی که آنها خم شدند، خوب بودند، اما ش،تن اولیه نقطه تماس یا هر چیز دیگری که این اتصالات بدون سنجاق را تا این حد سفت می‌کند، یک و نیم عوض است.

من در یک ث،ه به سرها می رسم، اما اول لوازم جانبی. خارج از ارابه، سرپنتور با یک شمشیر با تم مار، یک عصا، دو ضمیمه تیغه مچ مختلف، یک کبرا و یک مار راست می آید. در این کارتون، سرپنتور یکی از مارها را از روی شانه‌اش برمی‌داشت، آن را صاف می‌کرد و مانند نیزه پرتاب می‌کرد، که ممکن است عجیب‌ترین کاری باشد که تا به حال در یک کارتون انجام شده است.

هیچ مار در زندگی واقعی به این اندازه سازگار نیست.

در GI Joe: the Movie، یکی از این نیزه‌های مارهای جهنمی نگران‌کننده، مسئول مرگ دوک است… منظورم، «کما طول،‌مدت دوک است که در نهایت از آن خارج می‌شود».

چشمک چشمک.

سرپنتور با یک جفت قطعات قابل تعویض برای کلاه مار خود می آید و تنها شکایت من از این رقم به اینجا می رسد.

سر خود روی شکل باقی مانده است، اما دو بخش کلاه ایمنی مار بالایی قابل تعویض وجود دارد. یکی از آن ها دارای هود کبرا است که به کلاه ایمنی متصل است، و سپس بخش و کلاه جداگانه دیگری وجود دارد، بنابراین می تو،د سر او را به اطراف حرکت دهید. بخش‌های جداگانه به طور موثر نحوه شکل اصلی را تقلید می‌کنند. هود متصل به نظر خوب است، اما شما نمی تو،د سر او را حرکت دهید، بنابراین برای اه، من، قطعات جداگانه را انتخاب می کنم، زیرا دوست دارم سر او به اطراف حرکت کند.

اما اگر صادقانه بگویم، من واقعاً از مجسمه سازی کلاه ایمنی اصلاً خوشم نمی آید.

من سر داخل کلاه را دوست دارم، بیان – یک تهدید آرام – خوب است. اما کلاه خود فقط … خیلی بد است. سرش خیلی تنگ است و بیشتر شبیه ماسک اسکی مار است تا کلاه مار. و بزرگترین گوشت ، من این است که دو دندان نیش بالایی اساساً در دو طرف بینی او قرار دارند و نوک آن به سمت ،مت های داخلی چشمان او است. نه تنها آنها همیشه در میدان دید او قرار دارند، بلکه موقعیت قرارگیری آن باعث می شود که کل سر بسیار کمتر چشمگیر به نظر برسد. بیشتر تعابیر – ،اب‌بازی اصلی، کمیک، کارتونی – همگی دارای کلاه ایمنی با ابهت‌تر هستند، جایی که صورت او در داخل فرو رفته است و دهان مار گسترده‌ای که سر او در آن قرار گرفته است، اجازه می‌دهد دندان‌های نیش از هم دورتر شوند، تقریباً در بیرونی‌ترین گوشه‌های هر کدام. چشم ها.

این اولین چیزی بود که هنگام نمایش تصاویر تبلیغاتی اولیه مرا تحت تأثیر قرار داد، و در واقع تنها بخشی از شکل است که دوست ندارم. یک کلاه ایمنی دورتر می توانست این کار را 100 درصد موفقیت آمیز کند.

خوب، خوب، من هم می‌خواهم گزینه‌های دستی بیشتری داشته باشم، اما ما یک ارابه هوایی گرفتیم، بنابراین می‌توانم آن را درک کنم.

با این همه، رقم بسیار خوبی است و در رقابت برای چهره من در سال است. او باید با چندین جو دیگر برای آن ،وان در حال حاضر رقابت کند (شاید با گروهبان اسلتر همبازی شود) اما این اشکالی ندارد. او به آن عادت کرده است.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2022/11/hasbro-g-i-joe-cl،ified-series-serpentor-with-air-chariot-review/