با Dodo Loveables: The Dodo’s Very First Toy Collection آشنا شوید


مجموعه Dodo Loveables شامل شش حیوان مخمل خواب دار مختلف است. | منبع: The Dodo/Bonkers Toys

دودو، یک ناشر دیجیتالی معروف برای محتوای حیوانات، اولین مجموعه ،اب بازی های کودکانه خود را با Bonkers Toys به نام Dodo Loveables منتشر می کند!

با الهام از آن “کوچولو اما خشن” مجموعه Dodo Loveables در سری شش مجموعه مختلف را به نمایش می گذارد حیوانات مخمل خواب دار: Spud the Dog، Dandelion the Cat، Connie the Koala، Tuff the Turtle، Hank the Hedge،g، و طرح کمیاب دودو پس از لوگوی شرکت. هر یک از کل،یون های مخمل خواب دار وارد می شوند جعبه کور بسته بندی، بنابراین بچه ها وقتی آن را باز می کنند شگفت زده می شوند!

شخصیت های مخمل خواب دار در بسته بندی های شگفت انگیز عرضه می شوند. | منبع: The Dodo/Bonkers Toys

حتی هیجان‌انگیزتر، The Dodo شخصیت‌ها و داستان‌های منحصربه‌فردی را برای هر شخصیت مجلل ایجاد کرده است، بنابراین بچه‌ها می‌توانند همه آنها را جمع‌آوری کنند تا در مورد کل تیم اطلاعاتی ،ب کنند. همچنین یک کد QR وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند آن را اسکن کنند تا به برخی از محبوب‌ترین ویدیوهای مجموعه «Little But Fierce» دسترسی پیدا کنند.

Dodo در حال حاضر موفقیت بزرگی با خود داشته است دودو بچه ها این برنامه در یوتیوب، بیش از 1 میلیون مش، دارد. این ناشر همچنین قبلاً با Walmart برای معرفی جعبه “Pet Lovers” علاوه بر مجموعه گسترده ای از ،اب بازی های حیوانات خانگی و تج،ات جانبی برای دوستداران حیوانات در همه جا

Dodo Loveables در حال حاضر در فروشگاه‌های Walmart منتخب موجود است. در بهار، این مجموعه در Target نیز فروخته خواهد شد. بچه های شما نمی خواهند فرصت در آغوش گرفتن با این دوستان شیک پوش شایان ستایش را از دست بدهند!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/the-dodo-launches-dodo-loveables/