با «کتاب اسباب بازی بزرگ» در سال 2023 در نبض بازی بمانید • کتاب اسباب بازی


افسانه برمی گردد! در حالی که نمایشگاه ،اب بازی به سپتامبر منتقل می شود، کتاب ،اب بازی بزرگ سنت در فوریه 2023 ادامه دارد.

پاسخگویی به تماس ،ده‌فروشان، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و صادرکنندگان مجوز در سراسر آمریکای شمالی، کتاب ،اب بازیسی و نهمین جلد در اوا، فوریه با بیش از 300 صفحه خواندنی آغاز می شود که مملو از محتوایی است که خوانندگان از انتشارات تجاری شماره 1 صنعت ،اب بازی انتظار دارند.

در حالی که ممکن است به نظر می رسد اوایل، اینطور نیست، و این اطلاعیه رسمی شماست که زمان درگیر شدن با بزرگترین – و مهمترین – موضوع سال ما فرا رسیده است و شما نمی خواهید آن را از دست بدهید!

کتاب ،اب بازی اکنون در حال جمع آوری مقالات ارسالی ویترین سرمقاله برای کتاب ،اب بازی بزرگ. آ،ین مهلت ارسال محصولات جدید 22 دسامبر 2022 است. علاوه بر این، فرصت های بازاریابی مرتبط با این موضوع اکنون در دسترس هستند.

نکات برجسته در این شماره عبارتند از:

  • پوشش جامع محصول 2023 برای همه دسته‌ها: داغ‌ترین محصولات جدیدی که ،ده‌فروشان می‌خواهند آن‌ها را ذخیره کنند.
  • وضعیت صنعت ،اب بازی: پرسش و پاسخ با رهبران صنعت، ،ده فروشان و تولیدکنندگان در مورد روند ،اب بازی و موضوعات داغ در صنعت ،اب بازی. پیش بینی 2023; بینش از گروه NPD؛ و آمار کل سال 2022.
  • بخش‌های منظم کتاب ،اب‌بازی به‌علاوه ویژگی‌های انحصاری که همه جنبه‌های صنعت را پوشش می‌دهند، از جمله ،ده‌فروشی، وضعیت حمل و نقل، روندهای داغ، بسته‌بندی، اختراع، بازاریابی و روابط عمومی، و بسیاری موارد دیگر.

کتاب ،اب بازی بزرگ از 28 فوریه برای مش،ین پست می شود و به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود. نسخه های اضافی در ToyFest که از 27 فوریه تا 3 مارس در ، وگاس برگزار می شود، و در The Play Date، رویداد کاملاً جدید ارائه شده توسط The Toy نمایش داده می شود و در دسترس خواهد بود. کتاب، The Toy Insider، و The Toy Association در شهر نیویورک در 8 مارس.

دستورالعمل ها و دستورالعمل های ارسال:

هیچ هزینه ای برای ارسال برای بررسی سرمقاله وجود ندارد.

اگر محصولاتی دارید که می‌خواهید ،ده‌فروشان و سایر بخش‌های صنعت ببینند، مایلیم آنها را به اشتراک بگذاریم.* با توجه به تعداد زیاد ارسال‌هایی که دریافت می‌کنیم، از شما درخواست می‌کنیم شرایط ارسال زیر را بخو،د و به آنها پایبند باشید. برای در نظر گرفتن پوشش ،اب‌بازی جدید ما در سال 2023، لطفاً با استفاده از دستورالعمل‌های زیر ارسال کنید. فقط محصولاتی که برای سال 2023 جدید هستند پذیرفته می شوند.

لطفاً توضیحات محصول 2023 جدید خود را در پیوست سند Word به James Zahn، [email protected] ارسال کنید.

فایل های PDF و/یا پاورپوینت ها در نظر گرفته نمی شوند. سن پیشنهادی، MSRP، و در دسترس بودن (مثلاً بهار 2023، پاییز 2023) را در صورت امکان فهرست کنید. لطفا توضیحات خود را بر اساس دسته بندی و گروه بندی کنید بیش از سه مورد در هر دسته ارسال نکنید.

می تو،د با استفاده از فرمت زیر ارسال کنید:
نام محصول | درجه سنی | MSRP $ USD | تاریخ در دسترس بودن
(تاریخ خیابان، ماه یا فصل، ی،ی تابستان 2023، تعطیلات 2023)
توضیح مختصری از محصول شما

دسته بندی ها شامل:

لطفاً توجه داشته باشید که دسته بندی های جدید، به روز شده و بازگشتی برای سال 2023 وجود دارد و همه در این شماره ظاهر نمی شوند..

  • اکشن فیگورها (به روز شده): فیگورهای اکشن سنتی و مجموعه بازی برای کودکان و کل،یونرها.
  • هنر، صنایع دستی، و فعالیت ها (به روز شده): محصولاتی که برای خلاق نگه داشتن کودکان طراحی شده اند.
  • ساخت و ساز: انواع ست های ساختم، و مصالح ساختم،.
  • کل،یونی ها: از چهره‌های ،د متمرکز بر کودکان که به صورت موجی می‌آیند تا چهره‌های اکشن سطح بالا، محصولات دارای مجوز فرهنگ پاپ، و فراتر از آن برای کودکان و نوجوانان.
  • لباس و نقش آفرینی (جدید برای سال 23): از لباس‌های روزمره گرفته تا نقش‌آفرینی ابرقهرم،، هالووین و بازی‌های فضایی.
  • عروسک ها: هر ،اب بازی که در دسته عروسک های سنتی قرار می گیرد، از جمله عروسک های کوچک، عروسک های بچه، عروسک های مد و غیره.
  • بازی و پازل: بازی ها و پازل های سنتی، بازی های کارتی، بازی های رومیزی، بازی های نقش آفرینی، پازل های سه بعدی و غیره.
  • تکانه و تازگی (به روز شده): علوفه صندوق، ،اب بازی های قفسه ای و سایر اقلام پول جیبی (از جمله آب نبات!) را می تو،د در اینجا پیدا کنید.
  • کودک نوپا (به روز شده): ،اب‌بازی‌های کودک و سرگرمی کودک – این ویترین برندهای نوجوان را نشان می‌دهد.
  • ساخته شده در ایالات متحده آمریکا (جدید برای سال 23): ،اب‌بازی‌ها و بازی‌هایی که به نام رسمی «ساخت ایالات متحده آمریکا» پایبند هستند.
  • فضای باز و فعال: ،اب‌بازی‌هایی که بچه‌ها می‌توانند با آن‌ها در بیرون بازی کنند یا آنها را به حرکت وادار کنند، مانند ،اب‌بازی‌ها و چرخ‌ها (از جمله دوچرخه، اسکوتر، اسکیت‌برد)، ،اب‌بازی‌های آبی، و بازی‌های خارج از منزل.
  • حیوانات خانگی (جدید برای سال 23): آیا محصولات حیوان خانگی با چرخش ،اب بازی یا مجوز بالا دارید؟ اینجا مک، برای نشان دادن آنهاست.
  • مخمل خواب دار: حیوانات عروسکی سنتی و مخمل خواب دار در هر اندازه و تنوع.
  • پیش دبست، (به روز شده): محصولاتی برای مخاطبان انبوه کودکان 3 تا 4 ساله
  • ساقه: محصولاتی که مهارت‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی را آموزش می‌دهند یا دربرگیرنده آن هستند.
  • ،اب بازی مجاور (جدید برای سال 23): محصولاتی که در فروشگاه ،اب بازی فروخته می شوند و ،وماً ،اب بازی و بازی نیستند.
  • کارت های تجاری (جدید برای سال 23): هر دو کارت تجاری ورزشی و غیر ورزشی (و لوازم جانبی) داغ هستند.
  • وسایل نقلیه و R/C (به روز شده): وسایل نقلیه دایکاست، وسایل نقلیه رادیویی، وسایل نقلیه سازگار با اکشن فیگور، ماشین‌های عقب‌کشی، وسایل نقلیه ساختم، و غیره. اگر دارای چرخ، آج، مگس یا شناور است، این نقطه است.
  • چه خبر: بخش متفرقه ما برای موارد دیگری که در جاهای دیگر من، نیستند، مانند رباتیک، فناوری، و سرگرمی.

موارد ارسالی خود را در هر دسته اولویت بندی کنید، مهم ترین موارد خود را در بالای لیست هر دسته و ابتدا مهم ترین دسته خود را فهرست کنید. لطفاً در توضیحات محصول فقط نکات اصلی صحبت را درج کنید. فضای ما محدود است اما سعی می کنیم تا حد امکان محصولات شما را پوشش دهیم.

لطفاً تصاویر با وضوح بالا 300 dpi با پس‌زمینه شفاف/بدون پس‌زمینه را به ،وان پیوست ایمیل اضافه کنید. در صورت امکان، یک تصویر از هر آیتم برای هر دسته قرار دهید و نام تصاویر خود را طوری بنویسید که مشخص شود کدام مورد است.

لطفا از ارسال فایل های PDF یا پاورپوینت خودداری کنید، و تصاویر را در اسناد جاسازی نکنید.

*لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل تعداد زیادی ارسالی که دریافت می کنیم، گنجاندن آن در کتاب ،اب بازی تضمینی نیست. تیم تحریریه کتاب ،اب بازی، به صلاحدید خود، ممکن است به هر دلیلی، ارسالی را تایید یا رد کند. ما حق دسته بندی محصولات، ویرایش توضیحات محصول را از نظر طول، وضوح و پیروی از AP ​​و سبک خانه برای خود محفوظ می داریم و ممکن است تعداد کل محصولات ویترین را محدود کنیم.د برای این فرصت سرمقاله بدون هزینهy ما به هیچ دلیلی نمادهای قانونی را در پوشش سرمقاله قرار نمی دهیم.

ارسال خود را تا 22 دسامبر ارسال کنید. اگر نیاز به تمدید دارید، لطفاً قبل از 22 دسامبر یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید.

تحریم ها: مطمئن باشید که تمام موارد ارسالی تحریم شده برای پوشش ،اب بازی های جدید 2023 محرمانه خواهد ماند و تا زم، که چاپ نمی شود کتاب ،اب بازی بزرگ به طور رسمی در 28 فوریه 2023 منتشر شد.

تبلیغات

اگر علاقه مند به تبلیغات در کتاب ،اب بازیلطفا با جکی بریر یا جیمز دوین تماس بگیرید.

مسائل آینده

می‌خواهید با مسائل آتی وارد عمل شوید کتاب ،اب بازی? تقویم سرمقاله 2023 ما را برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه که برای سال آینده آماده می کنیم، بررسی کنید.


منبع: http://toybook.com/the-big-toy-book-2023-submission-guidelines/