با مجموعه‌های جدیدی که در ژانویه عرضه می‌شوند، دنیای LEGO Super Mario خود را گسترش دهید


ست بالون سواری باغ هلو | منبع: LEGO

سوپر ماریو ملحق شد به لگو خانواده در سال 2020، شروع با مجموعه دوره های آغازین شامل یک در ارتباط بودن فیگور ماریو که می‌تواند صداها را تولید کند و ویژگی‌های ویژه‌ای را در یک برنامه هنگام اسکن آجرهای لگو باز کند. این مجموعه در چند سال گذشته رشد کرده است و شامل بیش از دوجین مجموعه با ماریو، لوئیجی، پرنسس هلو، بوسر، و شخصیت‌ها و صحنه‌های نمادین بیشتر شده است. نینتندومحبوب است بازی ویدیویی حق امتیاز. LEGO با ورود به سال جدید، شش مجموعه جدید سوپر ماریو را به همراه بسته های شخصیتی جدید راه اندازی می کند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

ست بالون سواری باغ هلو | منبع: LEGO

اول از همه، همه مجموعه های توسعه نیاز به هر دوره آموزشی Super Mario برای فعال ، ویژگی های تعاملی دارند. بچه‌ها می‌توانند باغ هلو و خانه وزغ آبی را با مجموعه 453 قطعه‌ای بادکنک‌سواری باغ هلو که دارای بالون هوای گرم آجری است، کاوش کنند. یک بلوک سوپر ستاره در “دود” دودکش وزغ آبی قرار دارد و بچه ها می توانند بالای فواره را بکوبند تا یک بلوک سکه نمایان شود. این مجموعه با قیمت 49.99 دلار در دسترس خواهد بود.

مجموعه توسعه Conkdor’s Noggin Bopper | منبع: LEGO

مجموعه توسعه Conkdor’s Noggin Bopper یک ساخت ساده 130 تکه ای است که تنها 14.99 دلار قیمت دارد. بچه‌ها می‌توانند از شخصیت‌های LEGO Super Mario (که جداگانه فروخته می‌شوند) استفاده کنند تا روی ماشه بپرند و از Conkdor هنگام حمله طفره بروند، Conkdor را با کوبیدن روی سرش ش،ت دهند و روی سکوی پرش بپرند تا Conkdor دوباره بلند شود.

مجموعه انبساط سوار موج گدازه | منبع: LEGO

مجموعه توسعه دهنده Lava Wave Ride دارای 218 قطعه با قیمت 34.99 دلار است. بچه‌ها می‌توانند از شکل‌های خود برای پ، روی بالابر گدازه‌ها و تکان دادن روی موج استفاده کنند، به طوری که در هنگام تلاش برای کوبیدن حباب‌های گدازه از قله‌های موج، در شعله‌های آتش نیفتند. وقتی بچه ها Fire Bro را ش،ت می دهند، می توانند سکه های دیجیتال را در برنامه جمع آوری کنند.

ست کت و شلوار یخی ماریو و ست توسعه جه، منجمد
مجموعه گسترش ماجراجویی برفی Fliprus
منبع: LEGO

بچه‌ها می‌توانند با کت و شلوار 105 تکه یخ ماریو و ست توسعه جه، منجمد با قیمت 24.99 دلار سطح یخ‌شکن ایجاد کنند. این کت و شلوار Ice Mario ارائه می شود که واکنش های منحصر به فردی را از یک فیگور LEGO Mario (فروش جداگانه) ایجاد می کند. بچه‌ها می‌توانند شکل «اسکیت» را روی صفحات یخی آبی قابل ساخت بسازند تا صداهای اسکیت روی یخ را ایجاد کنند یا کولیگان را به داخل بلوک یخ برانند تا گومبا را آشکار کند.

مجموعه گسترش ماجراجویی برفی Fliprus یکی دیگر از ست‌های با تم زمست، است که شامل 567 قطعه به قیمت 64.99 دلار است. بچه ها می توانند با Fliprus که توپ یخ پرتاب می کند مبارزه کنند، سر آدم برفی را به Red Koopa Troopa بکوبند، Freezie را ش،ت دهند تا میوه یخ زده پنهان را پیدا کنند و میوه یخ زده را به بچه پنگوئن هدیه دهند.

مجموعه سازنده جعبه ابزار خلاقیت
بسته های شخصیت – سری 6
منبع: LEGO

مجموعه سازنده جعبه ابزار خلاقیت دارای 588 قطعه است که کودکان می توانند از آنها برای ایجاد جزئیات اضافی برای مجموعه های Super Mario خود مانند درختان، گل ها، تپه ها، اهرام و غیره استفاده کنند. این محصول دارای سه نوع میوه و حتی شخصیت‌های بیشتر LEGO Super Mario، از جمله Wendy، Blue Yo، و Goomba است. با قیمت 59.99 دلار در دسترس خواهد بود.

بچه‌ها همچنین می‌توانند با Character Packs – Series 6 شخصیت‌های دیگری را به دنیای Super Mario خود اضافه کنند. هشت شخصیت کل،یونی شامل Birdo، Green Toad، Ice Bro، Bramball، دو Cat Goombas در یک بسته، Blooper و سه شخصیت وجود دارد. Baby Bloopers و Sumo Bro و Spike هر کدام 5.99 دلار.

برخی از این مجموعه ها برای کودکان ۶ سال به بالا و برخی دیگر برای کودکان ۷ سال به بالا پیشنهاد می شوند. همه این موارد جدید به مجموعه Super Mario در دسترس خواهند بود lego.com جان است 1.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/lego-super-mario-expansions-news/