بایگانی‌ها بهترین سایت اسباب بازی فروشگاه اینترنتی پیام کالا : اسباب بازی دخترانه و پسرانه ماشین، موتور، لگو، بدلیجات، نقره-اسباب بازی رنگین

فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی از ماشین آفرودی شاسی بلند در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد. برای انتخاب اسباب بازی کودک 13 سال حتما به بازی های استراتژیک یا بردگیم های بزرگسال نگاهی بیاندازید زیرا نوجوانان معمولا علاقه ی زیادی به این دسته بازی ها دارند. در این بخش سعی کرده‌ایم تا با دسته بندی متفاوت بازی‌های فکری و آموزشی کودک، انواع مختلف اسباب بازی‌ها و انواع بازی‌های فکری و آموزشی را برای سنین مختلف عرضه کنیم.

اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که فرزندتان بتواند به روش‌های مختلف از آن ها استفاده کند. بچه های 4 ساله عاشق جدا کردن چیزها و کنار هم قرار دادن آن ها هستند. بلوک های پلاستیکی در هم تنیده، بلوک های چوبی، اسباب بازی هایی که می توانند با آن ها در آب یا ماسه بازی کنند و بلوک های تودرتو را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. این اسباب بازی ها خلاقیت، مهارت های حل مسئله و استدلال منطقی را در کودکان پرورش می دهند.

  • ساعت لگو اسباب بازی 23 تکه مدل فرندز برای کودکان بالای 6 سال که به لگو بازی علاقه دارند، هدیه ای بی نظیر است.
  • بازی‌های تمرکز و حافظه همانطور که بچه‌ها بزرگ می‌شوند و به سن مدرسه می‌روند، اهمیت یادگیری از طریق …
  • ماشین پلیس کنترلی بوگاتی که می توان درب های ان را به وسیله دست باز و بسته نمود .
  • اسباب بازی ماشین های هات ویلز ست 5 عددی HOT WHACK از جنس فلز و پلاستیک باکیفیت با تکنولوژی DIE-CAST ساخته شده اند.مدل ماشین ها ممکن است متفاوت باشد.
  • یک لگو دخترانه زیبا و یک قصرلگو با شکوه از انیمیشن محبوب فروزن لگو قصر آنا و السا از 1709 تکه زیبا و رنگارنگ تشکیل شده است.

هنگامی که کودکان به دوره ی یک سالگی وارد می شوند؛ حرکت و فعالیت آن ها افزایش می یابد و بازی آن ها با دوره ی ساده نوزادی تغییر می کند. این دوره زمانی برای بازی با اسباب بازی های آموزشی است، که به کودک کمک می کنند، یادگیری و توانایی صحبت کردن را تقویت کنند و راه رفتن آن ها را سرعت بخشند. نکته ی قابل توجه اینجاست که ممکن است، همه بچه ها هنگام رسیدن به یک سالگی، به رشد مشترکی نرسیده باشند. اسباب بازی های کودکانه بر نقاط خاصی تمرکز دارند، که کودکان در این سن به آن نیاز پیدا می کنند.

ماشین کنترلی آفرود SPIRIT BEASTS

Elsa Animator doll BXG228A – عروسک السا از کارتون جذاب فروزن یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک بل از کارتون جذاب دیو و دلبر یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. اسباب بازی های رباتیک، از جدیدترین مدل‌های اسباب بازی هستند که انتخاب مناسبی برای بازی پسرها هستند. اسباب بازی‌های رباتیک کودک را به چالش وادار می‌کنند، او بعد از ساخت یک ربات می‌تواند آن را کنترل کرده و با آن سرگرم شود.

لگو ماشین آتش نشانی BT 4031

اسباب بازی های مهندسی یا ست راهسازی اسباب بازی برای پسر بچه و دختر بچه های علاقه مند به رشته مهندسی هستند مناسب است. از محصولات ست آرایشی اسباب بازی می تواند به ست طراحی ناخن، ست آرایشی دخترانه ، ست تتو اسباب بازی و… اشاره کرد. کودکان خردسال حتی دوساله ها میدانند که بین دخترها و پسرها فرق وجود داره. بهتر است به سراغ اسباب‌ بازی هایی بروید که برای یک کودک 3 تا 5 ساله مناسب باشد تا یادگیری از طریق آن برای کودک شما نه خیلی آسان و نه خیلی سخت باشد.

در دنیای بازی ها شرکت های متنوعی وجود دارد ولی شرکت ساختنی Lego دانمارکی معروف ترین کمپانی در این شاخه از سرگرمی های ساختنی است که با کیفیت ترین جنس را تولید می کند. بعضي اطلاعات عمومي ‏بچه‏ ها را بيشتر مي‏کنند و برخي موجب تقويت مهارت‏ های حرکتی مي‏شوند. گاهي هم ممکن است هدف خريد اسباب ‏بازي‏ لذت بردن و شاد بودن بچه‏ ها باشد.

اسباب بازی آموزشی مناسب باید بتواند با کمک بازی به شکل مناسبی مطالب آموزشی را در کودک نهادینه نماید و به عبارتی توانایی های ذهنی و مهارتی او را پرورش دهد. به عبارت دیگر اسباب بازی آموزشی باید طوری باشد تا کودک بتواند به کمک آن، مطالب آموزشی را خوب درک کند. این پازل علاوه بر پرورش هوش فضایی کودکان، مهارت های جدیدی را در آن ها ارتقا می دهد. تا ذهن کودک را خسته نکرد و سبب کشش و جذب کودک به سمت اسباب بازی مجله خبری اسباب بازی شد زیرا بازی با اسباب بازی مناسب از اهمیت بسیار خاصی برای آینده کودک برخوردار است. انواع این محصولات را به فراوانی در بازار توزیع و در اختیار کودکان قرار دهد به این ترتیب می توان هر چند وقت یکبار نمونه های مختلف را تهیه و با جابجایی اسباب بازی تلاش کرد. بنابراین می توان با انتخاب نمونه های سر گرم کننده با قیمت مناسب و ارزان تلاش کرد تا بتوان نمونه های مختلف اسباب بازی را در اختیار کودک قرار داد.

اسباب بازی پزشکی

• اکثر کودکان 4 ساله می توانند آهنگ ها و شعرهای کوتاه کودکانه را حفظ کرده و بخوانند. به این شکل که از 1 شروع می‌کنند و به دنبال اعداد روی صفحه، حرکت از ردیف بعدی را از راست به چپ تکرار می‌کنند. اگر یک بازیکن 6 بیاورد، می‌تواند به عنوان جایزه مهره خود را یکبار دیگر حرکت دهد. بازیکنی که بیشترین تعداد را پرتاب کند، کسی است که اولین حرکت را دارد. (راستش رو بخواین همینش خیلی هیجان‌انگیزه.) این بازی مثل زندگی واقعی موش و گربه‌هاست، موش‌ها دنبال پنیر، گربه‌‌ها دنبال موش! در ابتدا همه مهره‌ها باید خارج از صفحه قرار داشته باشند و بازیکنان شروع به تاس ریختن کنند.

این محصول یک ست از تریلی نظامی به همراه ماشین نفربر و هلیکوپتر به همراه ادوات جنگی و سه عدد فیگور سرباز برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد. تفنگ اسباب بازی طرح بازلایتر از داستان شهر اسباب بازی ها که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این اسباب بازی مناسب برای کودکان خردسال است و براحتی می توانند با آن بازی کنند. ان محصول یک ست ماشین فلزی مک کویین موزیکال طرح جدید با ساعت ربات شو است که کودکان بسیار به این شخصیت را هیجان زده خواهد کرد و موجبات بازی و سرگرمی آنان را فراهم خواهد آورد. اسباب بازی ماشین کنترلی فراری که قابلیت باز شدن درب های ماشین را نیز دارد و برای رده سنی کودکان و نوجوانان مناسب می باشد.