بایگانی‌ها بهترین سایت اسباب بازی فروشگاه اینترنتی پیام کالا : اسباب بازی دخترانه و پسرانه ماشین، موتور، لگو، بدلیجات، نقره-اسباب بازی رنگین

عروسک دخترانه، کلبه عروسکی، آشپزخانه کودک و وسایل آشپزی اسباب بازی، راکر، اسکوتر، سه چرخه لوپ کار، تخته نقاشی، ابزار موسیقی و … با توجه به نکات گفته شده انتخاب کادو تولد مناسب برای کودکان مخصوصا دختر بچه‌ها کاری سخت نبوده اما نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین نمونه‌های اسباب بازی جذاب و مفید را معرفی می‌کنیم و بهمعرفی کادو برای دختر بچهمی‌پردازیم. در نظر داشته باشید که سلیقه فرزند شما چیست؟ چه اسباب‌ بازی‌ هایی را بیش‌تر می‌پسندد. برای مثال اگر کودک شما دوست دارد با انواع اسباب‌بازی‌ باربی و عروسکی بازی کند، سعی کنید از همان دسته اسباب‌بازی‌ها برای او تهیه کنید اما با ظاهر و کاربردی متفاوت. در این حالت کودک شما نیاز به خلاقیت بیشتری برای بازی‌کردن با اسباب‌ بازی‌ های خود خواهد داشت.

  • خرید لگو و پازل هم سرگرم کننده است و هم از بازی های فکری است که ذهن کودک را درگیر کرده و باعث افزایش قوه تخیل و مهارت فکری در او می شود.
  • از اینکه بدانید فرزندتان چقدر همه چیز را درک می کند شگفت زده خواهید شد.
  • فیگورها، حیوانات اسباب بازی، خانه های عروسکی و ماشین های اسباب بازی می توانند در فرایند بزرگتر شدن کودکان به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  • براساس تجربه ای که داریم به سراغ ابزار رایگان و کاربردی Google Trends می رویم.
  • این محصول یک ست پارکینگ طبقاتی اسباب بازی مک کوئین RACING 3 شامل قطعات پارکینگ و 9 عدد ماشین کوچک می باشد که یک اسباب بازی جذاب و سرگرم کننده برای کودکان است.

شما می‌توانید آن را هرجایی با خود ببرید و به بازی های کودکانه دختر خود رنگ و بویی متفاوت ببخشید. دختر شما در زمان بازی در یک مکان مخصوص که همان چادر اوست، احساس امنیت خواهد کرد. بازی در این چادرها به رشد شخصیت اجتماعی کودک و مهارت‌های ارتباطی او نیز کمک زیادی می‌کند. این اسباب بازی دخترانه می‌تواند مهارت‌های حرکتی کودکتان را بهبود دهد و به هماهنگی میان دست و چشم کودک کمک کند. این اسباب بازی به چراغ‌های LED هم مجهز است که کار دست دختر 6 ساله شما را در تاریکی می‌درخشاند. کیت کاردستی Creatto به عنوان یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه برای کودکان بالای 6 سال مناسب است.

گزینه‌های اسباب بازی زیادی نیز در این گروه وجود دارد که ممکن است پسران کوچک نیز از آن لذت ببرند و قصد خرید این اسباب بازی‌ها را داشته باشند. اسباب بازی که تمامی زیبایی‌ها و نیازهای مورد نظر کودک را در دل خود جای داده است. این اسباب بازی‌ها برای سلامت روانی و جسمی کودکان بسیار تاثیرگذار خواهند بود. برای اولین بار در سال های ۱۹۶۸ و ۱۹۸۰ باربی دورَگه (آفریقایی و آمریکایی) روانه بازار شد.

عروسک موزیکال طرح حیوانات

عروسک هایی که دارای شیشه شیر، لباس های قابل تعویض، چهره ای دلنشین برای کودک، وزن سبک، قابل شست و شو و قابل حمل باشند، از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان هستند و تا حدودی یادآور دوره ی نوزادی آن ها خواهند بود. ما می کوشیم با توجه به نوسان های شدید قیمت اسباب بازی در کشور، اسباب بازی ها را با مناسب ترین قیمت بدست شما دوستداران اسباب بازی در سراسر کشور برسانیم. از قشنگ ترین و با احساس ترین بازی هایی که دختران انجام میدهند مجله خبری اسباب بازی خاله بازی است. در این بازی دختر ها یاد میگیرند که مادر باشند ، خواهر باشند ، رفیق باشند و خیلی چیز های دیگر که فقط در دنیای زیبا و پاک آنها امکان پذیر است. پس عروسک از بهترین اسباب بازی های دخترانه است که هر دختری میتواند داشته باشد. ما همچنین دارای اسباب بازی‌های رباتیک کاملاً خودکار در اشکال حیوانات و رنگ‌های دخترانه داریم که این اسباب بازی‌های دارای چراغ، صدا و سنسور هستند که برای کودکان در هر سنی عالی هستند.

اسباب بازی تخته بازی حدس بزن چیه GUESS WHO BOARD GAME

داستان عروسک آدرو که هدیه مناسبی برای دختران خردسال به شمار می‌رود، این است که روزها از درخت رؤیایی محافظت می‌کند و شب‌ها نیز در سبد خواب خود به خواب فرو می‌رود. این اسباب بازی همراه با عروسک‌های درخت رؤیایی و شاهزاده ملینا عرضه می‌شود. عروسک‌های پولیشی برند تی وای، از جمله باکیفیت‌ترین عروسک‌های پلاش به شمار می‌روند.

و کودک در اون محیط میتونه علایقش رو پیدا کنه و براساسش بازی کنه. مارها و نردبان‌ها به عنوان بخشی از خانواده بازی‌های رومیزی همراه با تاس در هندوستان پدید آمدند. این بازی در هند باستان با نام Moksha Patam شناخته شد و محبوبیت فرآوانی داشت. مار و پله همچنین با فلسفه سنتی هندو در تضاد کارما و کاما یا سرنوشت و آرزو نیز مطابقت داشت. ایده‌های اساسی بازی الهام گرفته از نسخه‌ای است که در انگلیس ویکتوریا در سال 1892 معرفی شد.