بازی دونه فروشگاه تخصصی اسباب بازی، بازی فکری و کتاب کودک

در زمان‌های قدیم کودکان خود برای خویش اسباب بازی می‌ساختند. بعدها کسانی پیدا شدند که برای کودکان شروع به ساختن اسباب بازی کردند. این روزها بازی کردن مجازی شده و کمتر کودکی با کامپیوتر آشنا نیست. کوله پشتی کودک سرمه ای قرمز طرح سفینه فضانورد، بسيار سبک و داری طرح و رنگ زيبا و منحصر به فرد و برجسته است. این کوله پشتی کودک مناسب گروه سنی2 تا 7 سال مناسب مهدکودک است، دارای دستگيره حمل و آويز كوله بسيار نرم و راحت با قابليت تنظيم اندازه است. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و عرضه اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود.

خرید انواع اسباب بازی جنگی را برای رده های سنی مختلف کودک، از کی کی تویز داشته باشید. انواع ست جنگی و کلت فلزی و تفنگ آبپاش برای کودکان از بهترین برند ها موجود است. از بهترین اسباب بازی پسرانه می توان به فیگور و مینی فیگور و اکشن فیگور اشاره کرد. این اسباب بازی ها از دسته اسباب بازی های حرکتی و مفصلی هستند که پسربچه ها از بازی با آن لذت می برند. این اسباب بازی جذاب، از انیمیشن ها و کارتون های مورد علاقه کودکان الگو برداری می کند و بسیار شبیه قهرمانان اصلی داستان هستند.

  • به صورت عمومی همه ما پذیرفته ایم که کودکان به وسایل بازی از نظر جنسیتی جذب میشوند بسیاری از این بازی ها مانند عروسک های گوشتی ،فیگورهای شخصیت های مختلف مانند باربی ،دختر کفشوزکی ،اسپایدرمن ،ماشین های مختلف و…از نظر جنسیت متفاوت میباشند .
  • ارگ اسباب بازی از سری ابزار یادگیری موسیقی برای کودکان خردسال است و یک اسباب بازی هیجان انگیز و سرگرم کنند برای آنها می باشد.
  • تمامی اسباب بازی دخترانه و پسرانه در بهترین برندها در فروشگاه کی کی تویز با قیمت بسیار مناسب وجود دارند که هم حضوری و هم اینترنتی به فروش می رسند.
  • این محصول عروسک پولیشی پاندا خوابیده تپل از الیاف و پارچه نانو بسیار نرم و لطیف ساخته شده و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند.
  • ما در آریالند تمامی تلاش خود را به کار میگیریم تا بتوانیم بهترین محصولات و امکانات را در اختیار شما قرار دهیم و از این طریق به هموطنان عزیزمان خدمت کنیم.

آن توجه می‌کنید؟ انواع بازی اهداف گوناگونی را دنبال می‌کنند. چنانچه شما از ویژگی‌های ابزار بازی با خبر باشید، می‌توانید در هر موقعیت محصول مناسب و مفیدی را در اختیار کودک خود قرار دهید. در این مقاله شما را با انواع اسباب بازی و اهداف آن‌ها آشنا می‌کنیم. همچنین چند برند معروف و با کیفیت وسایل بازی را نیز معرفی می‌کنیم.

اگر قصد خرید اسباب بازی را دارید، ابتدا باید به سلیقه و علاقه کودک و همچنین سن کودک توجه نمایید. اما می دانیم که اکثر پسربچه ها عاشق اسباب بازی ماشین، اسباب بازی جنگی و نظامی و اسباب بازی های ساختنی مانند لگو و پازل هستند. اگر قصد خرید لگو اصل را دارید، می توانید از فروشگاه مهتبر و آنلاین کی کی تویز خریداری نمایید. انواع مدل ها و ست ها برای گروه های سنی مختلف از بازی لگو در کی کی تویز با قیمت مناسب وجود دارد.

هشت تا ده سال

لگو ماشین بتمن که دارای 216 قطعه لگو می باشد و دارای 3 مینی فیگور لگویی است. تاریخ مشخصی از پیدایش نخستین toys در جهان وجود ندارد ،طی تحقیقات گسترده باستان شناسان اولین اسباب بازی ها توسط خود کودکان خلق شده اند. از فواید استفاده از بازی های کنترلی گذشته از شادی ونشاطی که در کودکان مخصوصا پسربچه ها ( همچنین پدرانشان )ایجا د می کند میتوان تخلیه هیجانات درونی ،هماهنگی چشم و دست ،بالارفتن سرعت عمل و اعتماد به نفس را نام برد . اسباب‌بازی و آدمک‌های کابوی‌ها و سرخ‌پوستان، از وسایل مورد علاقه بسیاری از کودکان، به خصوص پسربچه‌ها است. لاک پشت نخ کش موزیکال دارای 4 چرخ ، 4 توپ رنگی و بند برای کشیدن توسط کودک می باشد و مناسب برای کودکان بالای 1 سال است. همچنین وجود آدمک های لگویی معروف در میان این قطعات ساختنی برای تزیین نهایی لگو بسیار زیبا و خیره کننده است.

برد برد-خرید اسباب بازی

فروشگاه کی کی تویز، انواع اسباب بازی پسرانه باکیفیت از بهترین برندها را به فروش می رساند. اکثر والدین از انواع اسباب بازی تنها برای سرگرم‌کردن کودک خود استفاده می‌کنند. این افراد هیچ توجهی به کاربرد انواع بازی نداشته و از ویژگی‌های آن غافل هستند. شما چطور؟ آیا در هنگام خرید اسباب بازی به نکات مهمی همچون سن، جنسیت، رنگ و…

WLToys-خرید اسباب بازی

میز آرایشی نیز یکی از محبوب‌ترین وسایل بازی دخترانه به شمار می‌رود. در هنگام خرید این محصولات به مواد اولیه‌ی ابزار آرایشی دقت کرده و از بهداشتی بودن آن‌ها مطمئن شوید. لگو، اسباب‌بازی‌های پلاستیکی ساختمانی که در اواسط قرن بیستم به محبوبیت زیادی رسید. بلوک های لگو در بیلوند دانمارک، کارگاه اولیه کرک کریستینسن، که در سال 1932 شروع به ساخت اسباب بازی های چوبی کرد، تولید شد. حال این اسباب بازی محبوب همه سنین شده است و سن و سال نمی شناسد. این محصول عروسک پولیشی طرح خرگوش لباس راه راه سه مدل است که یک عروسک بسیار باکیفیت از پارچه پولیشی بسیار لطیف و نرم برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.

قبل از اینکه کارخانه لگو، اسباب بازی تولید کند، یک کارخانه نجاری بود. در سال 1916 در تولید مبلمان و لوازم منزل فعالیت خود را شروع کرد. در دهه 20 به دلیل جنگ جهانی دچار بحران اقتصادی شد و مجبور به تولید نسخه مینیاتوری از محصولاتش شد. همان آجرهای خانه سازی را تولید کرد و با برجستگی هایی که داشت از دیگر اسباب بازی ها متمایز شد.