بازی با ورق بازرگانی Tales of Ladybug و Cat Noir به قفسه های اروپا می رسد  • کتاب اسباب بازی


بازی با ورق تجاری بر اساس مجموعه ،میشن ابرقهرم، Miraculous: Tales of Ladybug و Cat Noir
ابرقهرمانان مجموعه ،میشن معجزه آسا: قصه های لیدی باگ و گربه نوآر اکنون روی کارت های معاملاتی کل،یونی قرار دارند. | منبع: ZAG

استودیوی سرگرمی جه، ZAG با Epopia، پلتفرم تعاملی که خواندن و نوشتن را به کودکان آموزش می‌دهد، شریک می‌شود تا اولین بازی با ورق تجاری را ارائه کند. معجزه آسا حق امتیاز. بر اساس مجموعه تلویزیونی ،میشن محبوب معجزه آسا: قصه های لیدی باگ و گربه نوآر، بازی کل،یونی Miraculous Secrets برای بازیکنان در هر سنی من، است. اکنون در آلمان و اتریش موجود است و در چند ماه آینده در سایر کشورهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد.

کارت های بازی اسرار معشوق را آشکار می کند معجزه آسا: قصه های لیدی باگ و گربه نوآر شخصیت ها به ،وان بازیکنان سعی می کنند به ابرقهرمانان نوجوان کمک کنند تا شرورها را ش،ت دهند و شهر پاریس را نجات دهند.

هر بسته بازی شامل طیف گسترده ای از کارت های تجاری روشن و رنگارنگ از جمله یک عرشه شروع آماده بازی با بیش از 29 کارت، یک مجموعه 10 بسته تقویت کننده با بیش از 200 کارت شخصیت یا رمز و کارت های جایزه دیگر است که دارای ویژگی های جادویی است. موجودات کوامیس یا دیگر طلسم های خوش شانس در یک مبارزه.

اسرار معجزه آسا باعث تشویق تعداد زیادی از طرفداران می شود معجزه آسا: قصه های لیدی باگ و گربه نوآر به دنبال کارت های کمیاب و مبا، آنها با دیگران. کارت های انحصاری زیادی وجود دارد که بازیکنان می توانند آنها را شکار کنند، از جمله کارت هایی با طراحی فویل مخصوص رنگین کمان یا فناوری حرارتی.

در #نبض بازی بم،د و در شماره ماه آینده کتاب ،اب‌بازی – کتاب ،اب‌بازی بزرگ درباره طیف محصولات ZAG Play در سال 2023 بیشتر بد،د. موضوعی را از دست ندهید، همین امروز مش، شوید!


منبع: http://toybook.com/miraculous-tales-of-ladybug-and-cat-noir-trading-card-game-hits-european-shelves-%EF%BF%BC/