باربیکیو دهنه 60 سانتی متر گازی و ذغالی مدل S60 فروشگاه تایگر استیل

باربیکیو دهنه 60 سانتی متر گازی و ذغالی مدل S60 فروشگاه تایگر استیل

• کباب پز های ذغالی، بو و دودی طبیعی را به کباب می بخشند، در حالی که کباب پزهای گازی و برقی، فاقد بوی دود و آتش هستند. مشاوره رایگان از مرحله انتخاب تا مرحله خرید خدمتی دیگر از سایت رینوشاپ هست که خریدار را قادر میسازد تا با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. کباب پز این ست دارای ۸ شعله چدنی دار اعلا میباشد که دارای بدنه ای از استیل اعلا و شیر اهرمی استاندارد میباشد. برای اینکه باربیکیو خانگی از لحاظ موارد فنی و امکانات برتری داشته باشد لازم است به برخی نکات کلیدی توجه کنید.

  • این کالا با هر دو سوخت گاز شهری و گاز مایع قابل استفاده است .
  • البته می توانید برای این منظور از انواع ژنراتورهای برقی استفاده کنید ، که این موضوع نیز دردسرهای خاص خود را به همراه دارد .
  • اما کم یا زیاد شدن حرارت در کباب پز های برقی کمی زمان بر می باشد .

همان طور که اشاره شد کنترل دما و حرارت در باربیکیوهای گازی بسیار راحت تر از باربیکیو ذغالی است. اما با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند از نوع ذغالی آن بهره مند شوند. علاوه بر این شاهد تولید باربیکیو گازی نیز هستیم که افراد از آن در محیط داخلی آشپزخانه استفاده می کنند.

اطلاعات شخصی شما برای بهبود تجربه شما در این سایت و برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری و یا دیگر اهداف ذکر شده در سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده می گردد. همچنین می توانید محصولات مختلف را بر حسب قیمت و ابعاد با یکدیگر مقایسه کنید . شما عزیزان همواره می توانید با مراجعه به وب سایت سوبیا طرح های بسیار متنوع باربیکیو را مشاهده کنید . برخی از باربیکیو ها به صورت فن دار طراحی و تولید می شوند ، اما در بسیاری از باربیکیو ها این قطعه وجود ندارد ، و شما می توانید بعدا آن را به باربیکیو اضافه کنید . همچنین دمیده شدن باد بر روی سطح زغال به وسیله فن ، موجب افزایش میزان حرارت خواهد شد . باربیکیو های ثابت اکثراً برای فضاهای باز در نظر گرفته می‌شوند ، دارای ابعاد تقریبا بزرگی می باشند .

باربیکیو شرکت تولیدی و صنعتی جهان رومیزی ۶ شعله از گاز شهری بهره میبرد و از قابلیت تنظیم دما نیز برخوردار است. قیمت محصول متوسط رو به بالا میباشد و برای انواع مصارف آشپزی گزینه ی مناسبی است. آنچه ایمن مدل را از سایر باربیکیو های خانگی متمایز کرده است، کیفیت ساخت و همچنین ظاهر شکیل و زیبای آن است. اکثر خریداران این محصول نسبت عملکرد و کیفیت آن اعلام رضایت کرده اند و بیش از ۸۰ نفر خرید این مدل را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند. باربیکیو خانگی از لحاظ موارد ظاهری بسیار شکیل‌تر از مدل‌های سنتی می‌باشند. این کباب پز‌ها از جنس فلز و همچنین رویه‌ی آلمینیومی ساخته شده‌اند.

راهنمای خرید باربیکیو

اما اگر می‌خواهید باربیکیو را برای رستوران خریداری کنید، قطعا به مدل‌ های پیشرفته ‌تری نیاز دارید که امکانات بیشتری دارند و کارایی آن‌ها نیز متفاوت از مدل ‌های خانگی یا مسافرتی است. دستگاه‌های باربیکیوهای گازی یک وسیله بسیار راحت هستند که فرآیند کباب‌پزی را بدون استرس و آرامش می‌کنند. باربیکیو گازی به شما این امکان را می‌دهند که در هر زمان از سال از این دستگاه استفاده کنید. اگر قصد خرید باربیکیو گازی را دارید نگاهی به همین صفحه بیاندازید. باربیکیو صنعت کاران مدل san80 دارای ویژگی هایی چون دو المنت، قابلیت تنظیم حرارت، توان مصرفی ۵ و سوئیچ ایمنی میباشد. ابعاد باربیکو نسبتا متوسط است و برای بالکن هایی با ابعاد کوچک گزینه ی خوبی میباشد.

خرید کباب پز صنعت مدل m 50

جنس محصول کاملا قابل شستشو بوده و باتوجه به محفظه ی پایینی که دارد میتوانید به عنوان کابینت برای قرارگیری وسایل پخت و پز استفاده کنید. این مدل از امتیاز بالایی برخوردار بوده و اکثر افراد از ظاهر زیبای آن تعریف و تمجید کرده اند. با مراجعه به لینک زیر میتوانید این باربیکیو خانگی را خریداری کنید. در این راهنمای خرید قصد داریم لیستی از بهترین باربیکیو خانگی را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی کنیم.

قیمت باربیکیو چقدر است؟

همانطور که در پارگراف ابتدایی اشاره کردیم، باربیکیو خانگی دارای انواع مختلفی می‌باشد. از مدل‌های برقی گرفته تا مدل‌های زغالی و گازی در ادامه‌ی این مطلب به برسی سه مدل معرفی شده می‌پردازیم تا شما با در نظر گرفتن تمام جنبه‌های مثبت و منفی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. شما با استفاده از باربیکیو گازی نیز می توانید عطر و طعمی شبیه به غذای پخته شده با باربیکیو ذغالی را تجربه کنید. قیمت باربیکیو چقدر است؟ این سوالی است که ممکن است برای همه افراد جامعه و بیشتر کباب بازها پیش بیاید. بصورت کلی اگر به دنبال قیمت خرید باربیکیو هستید بهتر است بدانید حداقل برای خرید باربیکیو باید حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه کنید.

مثلا برای استفاده ‌های معمولی، می‌توانید از مدل ‌های روگازی استفاده کنید و مدل‌های تاشو را برای سفر تهیه کنید. به این فکر کنید که قرار است کبابپز را در کجا قرار دهید و این امر به شما کمک می‌کند مناسب ‌ترین نوع این وسیله را خریداری کنید. برند های محبوب کباب پز و باربیکیو به ترتیب الویت عبارتند از استیل,جهان,هنریچ,بوفالو, کباب پز گازی … در این طرح این مدل باربیکیو ها، چوب ترمو را می توان با رنگ های مختلفی که در بازار وجود دارد در تولید دستگاه به سفارش مشتری استفاده نمود.

یک کباب پز برقی، ساده و بدون دود، یک بشقاب غذای خوشمزه به شما می دهد. این وسایل مجهز به نشان‌گر حرارتی هستند و همین امر به آشپز کمک می‌ کند زمان پخت کباب را متوجه شود و غذا را به بهترین شکل آماده کند. باربیکیو هایی که در رستوران ‌ها استفاده می‌ شوند مناسب آن محیط هستند و برای آن فضا طراحی شده‌ اند. کلمه رینوشاپ برگرفته از برند رینوزیت استار هست که اخیرا با عنوان نام فروشگاه اینترنتی رینوشاپ شناخته شده است .

و آب حاصل از آنها را روی آتش نریخته و درون سینی استیل تعبیه شده می ریزد که شما می توانید درون این سینی را نان و سبزیجات تازه گذاشته و به همراه کبابتان مصرف کنید. قیمت باربیکیو ها را به طور دقیق در قسمت فروشگاه مشاهده فرمایید. همانطور که بالاتر گفتیم قیمت باربیکیو به گازی یا ذغالی بودن آن بستگی دارد. به این نکته نیز توجه کنید در برخی موارد ممکن است باربیکیویی را انتخاب کنید که دوکاره باشد.