بادها با صدای زنگ های باد کیویکو زنده هستند


بچه‌ها می‌توانند با زنگ‌های باد KiwiCo در داخل یا خارج از خانه بازی کنند. | منبع: KiwiCo

اگر بچه ها چشمان خود را ببندند و رویاپردازی کنند، می توانند خود را در حال استراحت در یک بانوج در زیر نور خورشید تصور کنند در حالی که صدای زنگ باد در نسیم می پیچد. ممکن است هنوز فصل زمستان باشد، اما مجموعه زنگ باد KiwiCo می‌تواند بچه‌ها را یک قدم به آن لحظه شگفت‌انگیز زیر نور خورشید نزدیک‌تر کند.

این مجموعه آلات موسیقی برای کودکان 5 سال به بالا طراحی شده است و همه چیزهایی را که برای طراحی ست زنگ های بادی DIY خود نیاز دارند را دارد. بچه‌ها می‌توانند از دستورالعمل‌ها پیروی کنند – که ساده و واضح است – قبل از اینکه خودشان زنگ‌های بادی را ببندند، پایه زنگ باد را کنار هم قرار دهند. در مجموع، مونتاژ زنگ های باد کمتر از 10 دقیقه طول می کشد. وقتی پایه کامل شد، بچه‌ها می‌توانند با بادگیر با ضربه‌گیر چوبی بازی کنند یا آن‌ها را از پایه جدا کنند و از یک نخ و قلاب برای آویزان ، آن‌ها در بیرون استفاده کنند.

مواد زنگ بادی بسیار باکیفیت هستند، از جمله نوارها و مهره های چوبی، و نوارهای سبک ماهیگیری برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. وقتی داشتم آن‌ها را می‌ساختم، مطمئن نبودم که صدای زنگ‌های باد چقدر پایدار خواهد بود، اما وقتی سعی کردم پایه را تکان دهم و آن را محکم نگه داشتم، شگفت‌زده شدم.

این مجموعه همه چیزهایی را دارد که بچه‌ها برای طراحی زنگ‌هایشان به آن نیاز دارند! | منبع: KiwiCo

در حالی که ساخت موسیقی همیشه سرگرم کننده است، زنگ های بادی همچنین به بچه ها نشان می دهد که چگونه زیر و بم و امواج صوتی کار می کنند. شش سایز مختلف زنگ بادی در این مجموعه به رنگ های رنگین کمان وجود دارد. راهنمای دستورالعمل به بچه‌ها کمک می‌کند بفهمند که زنگ‌های کوتاه‌تر صدایی با صدای بلندتر ایجاد می‌کنند در حالی که زنگ‌های بلندتر صدایی با صدای کمتر ایجاد می‌کنند، زیرا اندازه‌های مختلف امواج صوتی را منتشر می‌کنند. شاید درک این مفهوم برای برخی از بچه‌ها بلافاصله سخت باشد، اما راهنما از مثال‌های دیگری استفاده می‌کند، مانند اینکه چگونه یک بچه گربه کوچک صدای میو بالاتری نسبت به یک شیر بزرگ دارد. به علاوه، این کیت بچه‌ها را تشویق می‌کند تا نظریه را به روش‌های دیگری آزمایش کنند تا لذت یادگیری را گسترش دهند.

صدای زنگ‌های بادی بلند است، بنابراین بزرگسالان ممکن است بخواهند با بچه‌ها در مورد زمان من، برای بازی با زنگ‌ها صحبت کنند، اما خلاقیت موسیقی همراه با اصول علمی پشت زنگ‌های بادی فرصتی عالی برای بچه‌ها برای یادگیری است. چه ،ی می دانست که نواختن موسیقی می تواند به بچه ها چیزهای زیادی در مورد علم بیاموزد؟

حتی اگر برای آویزان ، زنگ‌های بادی خود در بیرون از خانه باید تا بهار منتظر بمانند، بچه‌ها با این مجموعه DIY ماهیچه‌های موسیقی خود را خم می‌کنند.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/kiwico-wind-chimes-review/