این مخمل فیل بچه شایان ستایش به فیل های دنیای واقعی کمک می کند


تمبو و کیکی مخمل‌های فیلی هستند که قبل از جدیدترین مخمل خواب بچه چابا آمده بودند. | منبع: پروژه فیل

شما می تو،د به فیل ها در یافتن هدیه من، برای بچه های حیوان دوست در زندگی خود کمک کنید با فیل مخمل خواب دار Baby Chaba از پروژه Elephant.

پروژه فیل که توسط کریستینا مک کین، که می‌خواست زندگی فیل‌های اسیر شده در تایلند و سیرک‌های ایالات متحده را بهبود بخشد، 100 درصد از درآمد خالص را به سازمان‌هایی مانند The Sheldrick Wildlife Trust، The Elephant Cooperation و Elephant Nature Park اهدا می‌کند.

کیکی اولین فیل مخمل خواب دار در مجموعه پروژه بود و به زودی تمبو به دنبال آن قرار گرفت. قد هر دو 8 اینچ بود. اما یک مخمل خواب دار جدید، بسیار دوست داشتنی و کوچکتر وارد صحنه شده است. مخمل خواب بچه چابا، بخشی از مجموعه SaveUs، به نام بچه فیل واقعی چابا، که در حال حاضر در پارک طبیعت فیل زندگی می کند، نامگذاری شده است. او و مادرش Chailert سال گذشته با هم نجات یافتند.

مخمل خواب بچه چابا کوچکتر از مخمل خواب های اصلی است و از یک فیل نجات یافته واقعی الهام گرفته شده است. | منبع: پروژه فیل

این دو قبلاً فیل‌های اسیر شده در اردوگاه فیل‌ها در تایلند بودند و فضای کمی برای حرکت داشتند. هنگامی که آنها به پارک فیل رسیدند، با انبوهی از میوه ها برای خوردن و منطقه ای سرپناه برای دویدن در آن استقبال شد.

Baby Chaba شیک همراه با کتابی برای کودکان است که داستان واقعی چابا را به بچه ها آموزش می دهد. درآمد حاصل از فروش به سازمان های فوق الذکر تعلق خواهد گرفت که همه بر روی پایان دادن به شکار غیرقانونی و ارائه مراقبت های با کیفیت از فیل ها متمرکز شده اند. اگرچه چابای واقعی هیچ لباسی نخواهد پوشید، اما مخمل خواب بچه چابا با لباس صورتی خال خالی می آید.

مخمل‌های مخمل خواب دار پروژه فیل فرصت خوبی برای بازپرداخت هستند و یک مخمل خواب دار شایان ستایش به ،وان یک جایزه وجود دارد. کتاب کودکان و مخمل خواب دار هر دو فرصتی را برای آموزش رفتار با حیوانات و درگیر شدن در عللی که به آنها اهمیت می دهند را به کودکان ارائه می دهد. مخمل خواب چابا اکنون با قیمت 39 دلار از وب سایت The Elephant Project در دسترس است.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/baby-chaba-plush/