این آخر هفته بدن خود را به آلبوم جدید Bluey منتقل کنید


زمان برای یک مهم، رقص برای کل خانواده – برای زندگی واقعی!

آلبوم جدید Bluey، Bluey: حالت رقص، امروز درست به موقع برای سرگرمی با بچه ها این آ، هفته پخش شد. جاف بوش، آهنگساز اصلی این مجموعه تلویزیونی، با گروهی از نوازندگان، نویسندگان و همکاران همکاری کرد تا 17 آهنگ ضبط شده جدید با الهام از آهنگ‌های هر سه فصل نمایش ،میشن را برای طرفداران به ارمغان آورد.

موزیک ویدیو رسمی باران (Boldly in the Pretend) | منبع: استودیو بی بی سی

نیمه اول آلبوم شامل آهنگ های سرگرم کننده و ،انه ای مانند «گربه جوخه»، «چترم،» و «آب نبات چوبی یام یام یام» است، در حالی که نیمه دوم دارای آهنگ های احساسی مانند «باران (با جسارت در تظاهر»)، «The آهنگ Gnome، “Rainbow” و “It Was Yes،ay” است. بچه‌ها می‌توانند در کنار سوت‌ها و بانجوهای برجسته‌شده در «Grandad» و همچنین آهنگ شاد آلبوم به سبک EDM، «Dance Mode» برقصند.

همچنین موزیک ویدیوهای رسمی برای “Dance Mode” وجود دارد، “باران (با جسارت در تظاهر“) و “Cat Squad” که نگاهی از پشت صحنه به تیم موسیقی ارائه می دهد.

این آلبوم هم اکنون به صورت سی دی، وینیل نارنجی و خدمات استریم در سراسر جهان. به من،ت روز فروشگاه رکورد (RSD)، Bluey: حالت رقص در روز شنبه، 22 آوریل، به طور انحصاری بر روی یک دیسک تصویر وینیل zoetrope در فروشگاه های RSD منتخب شرکت کننده در دسترس خواهد بود.


منبع: https://thetoyinsider.com/new-bluey-al،-record-store-day/