اولین عروسک باربی من مخصوص کودکان پیش دبستانی طراحی شده است


عروسک My First Barbie برای دستان کوچک طراحی شده است. | منبع: ماتل

عروسک‌های باربی یک ،اب‌بازی ک،یک هستند که برای همه سنین جذاب هستند، اما جدیدترین محصول Mattel به خانواده باربی – مجموعه My First Barbie – عروسک‌های جدیدی را ارائه می‌کند که برای کودکان پیش دبست، دوباره طراحی شده‌اند.

ترزا
بروکلین لو،
رنه
مالیبو لو،
بروکلین
مالیبو
منبع: ماتل

عروسک های اولین باربی من از شخصیت های فیلم الهام گرفته شده اند اولین باربی من مجموعه‌ای که در YouTube Kids در دسترس خواهد بود. این عروسک ها 13.5 اینچ قد دارند که دو اینچ بزرگتر از عروسک باربی سنتی است. ست های لو، باربی اول من پتانسیل بازی بیشتری برای کودکان پیش دبست، دارد. آنها دست‌ها، پاها و تنه‌های نرمی دارند که حرکت و بازی برای بچه‌های کوچک آسان‌تر است. تمام لباس‌های My First Barbie دارای لباسی است که با نوار ،ب در پشت بسته می‌شود، دو ا،سوری، و یک برس موی بزرگ که حالت دادن را راحت می‌کند.

ست پخش زمان خواب
ست پلی پارتی چای
ک، باله با پک مد Tutu
منبع: ماتل

مجموعه My First Barbie همچنین دارای بسته‌های لباس و لوازم جانبی برای بچه‌ها است که می‌توانند مجموعه خود را بسازند، از جمله ست‌های بازی برای مدرسه، حیوانات خانگی، زمان چای و زمان خواب، و لباس‌هایی مانند لباس خواب، مایو، لباس‌های مهم،، و کفش‌های رقص.

عاشقان عروسک کوچک به همان اندازه که با باربی های معمولی وسواس دارند، به عروسک های اولین باربی من نیز علاقه دارند. پس از همه، عروسک های بیشتری برای دوست داشتن وجود دارد!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/my-first-barbie-dolls-launch/