انواع ربات اسباب بازی کنترلی، دخترانه، جنگی و ..

در این بخش ربات های اسباب بازی وجود دارد که کودکان را سرگرم می‌کند. ربات‌های اسباب بازی هوشمندی که دارای کنترل هستند و بدون سیم و دکمه روی خود، توسط شما کنترل می‌شوند. ربات‌هایی در اشکال مختلف مانند حیوانات و اکشن فیگورها با یا بدون کنترل که می توانید از این بخش خرید کنید. یکی از مواردی که در خرید اسباب بازی برای خانواده‌ها اهمیت دارد اینکه اسباب بازی خردیاری‌شده کودک را به خطر نیندازد و آسیبی به او نرساند. خوشبختانه ربات‌ها جزء این دسته از اسباب‌بازی‌ها هستند به همین دلیل با خیال آسوده می‌توان آنها را تهیه کرد و در اختیار کودک قرار داد و شاهد لذت بردن کودک از آن بدون هیچ نگرانی بود.

  • یکی از جذاب ترین و مهیج ترین اسباب بازی ها برای پسر ها تفنگ ساچمه ای است که تنوع بالایی از کلت فلزی را در این سایت میتوانید خریداری کنید.
  • کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست.
  • انواع ربات های شخصیت ، این نوع ربات ها که از جنس پلاستیک فشرده مخصوصی به نام ABS ساخته شده است از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع بسیار بالایی در انواع طرح و رنگ های مختلف می باشد.
  • خرید اسباب بازی ربات موزیکال winfun وین فان یک هدیه عالی برای کودکان بالای 9 ماه میباشد.
  • اصلا برای پاک کردن ربات ها، آن ها را با آب نشویید چون سنسور ها و قسمت های برقی آن را از کار می اندازد.

شما می‌توانید باکیفیت‌ترین و بهترین انواع ربات اسباب بازی را از فروشگاه ماتیلوس خریداری کنید. از اسباب بازی های جدید و بسیار مورد علاقه کودکان، ربات اسباب بازی کنترلی و ربات باطری خور است. این اسباب بازی دارای طراحی و جنس بسیار فوق العاده است که حس اسباب بازی در حد بالا را به مخاطب القاء می کند. این ربات ها بر اساس مدل ، اندازه و میزان کارایی و فرمان پذیری دارای قیمت های متفاوتی می باشند. اسباب بازی ربات بازی موزیکال winfun، دارای یک قلب موزیکال در بدن ربات بازی، چرخ دنده های رنگی، چشم و دست متحرک میباشد.

ربات اسباب بازی برای حرکت به انرژی نیاز دارد، که با توجه به خلاقیت سازندگان، از روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌شود. راه‌هایی که در عین جذابیت برای کودکان عامل ایجاد خلاقیت نیز می‌باشند و به نوعی بی خطر و امن هم هستند. به طور مثال در برخی از این ربات‌ها انرژی مورد نیاز از محلولی از آب نمک تهیه می‌شود . بسیاری دیگر از پنل‌های کوچک خورشیدی جهت شارژ باتری این ربات‌ها استفاده کرده‌اند و بسیاری روش‌های خلاقانه دیگر که راهی برای تفکر و شکوفایی استعدادهای فرزندانمان می‌باشد. ربات چرخشی مدل 66781، یک اسباب بازی موزیکال و چراغدار جذاب است.

اسباب بازی ربات کنترلی دارای قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا میباشد. مانند آدم آهنی اسباب بازی، ربات‌های کنترلی، عروسک‌های سخنگو که قابلیت حرکتی دارند، اسباب بازی‌های تبدیل شونده، ربات‌های انسانی، ربات اسباب بازی سگ و هر اسباب بازی که حرکت و افکت صوتی داشته باشد. این ربات‌ها دارای کنترل از راه دور مختلف هستند که بروی هر یک دارای کلیدهای است که با فشار هر یک ربات حرکت خاص انجام می‌دهد و کودک سرگرم می‌شود. ربات اسباب بازی هوشمند از آن دسته اسباب بازی‌ها هستند که برای هر کودکی می‌تواند جذاب باشند.

این اسباب بازی ها در دهه های اخیر به تولید انبوه رسیده اند و از جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا هستند که همواره مدل های بهتری از آن ها روانه بازار می شود. بچه های امروزی دیگر با اسباب بازی های ساده ی قدیمی سرگرم نمی شوند و احساس رضایت پیدا نمی کنند. تکنولوژی جزء جدا نشدنی زندگی انسان امروزی است و پای خود را به جهان اسباب بازی ها نیز باز کرده است. این آدم آهنی اسباب بازی وسیله‌بازی جنگی است و به‌همراه خود سلاح و سپر هم دارد تا بتواند هیجان یک نبرد را برای کودکان فراهم سازد.

ربات‌ها چه جذابیتی برای کودکان دارند؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات آرتی کالا طیف وسیعی از ربات اسباب بازی را مشاهده و جزئیات آن‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با علایق و بودجه مورد نظر تهیه کنید. سگ راهرو و پشمالو موزیکال اسباب بازی یک سگ بامزه و جذاب برای بازی و سرگرمی کودکان 2 سال به بالا است که بصورت هوشمند و سنسوری می باشد. این ربات‌های اسباب‌بازی می‌توانند به بچه‌ها کمک کنند مهارت‌های شناختی مانند تفکر انتقادی و حل مسئله را بیاموزند و در عین حال از جمع‌آوری و کارکرد آن‌ها لذت ببرند. در این نوشته سعی شده است بهترین اسباب‌بازی‌های روباتی موجود در بازار که مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته اند و تناسب سن، ایمنی، ارزش آموزشی آن ها ارزیابی و مشخص شده را به شما معرفی کنیم. در صورت تمایل به خرید ربات هوشمند و انواع های دیگر این اسباب بازی به صورت حضوری ، فروشگاه نیماپروداکت پذیرای شما خواهد بود و در داشتن بهترین خرید شما را همراهی خواهیم کرد.

Happy Fingerlings – این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جالب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسباب بازی ربات میمون بنفش مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. Blue Happy Fingerlings – این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جالب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسباب بازی ربات میمون آبی فیروزه ای مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. کتاب موزیکال وین فان دارای 5 صفحه سرگم کننده و آموزشی پلاستیکی و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 12 ماه تبدیل کرده است. این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و…

کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست. در این دسته برای هر سن و سالی اسباب بازی مهیجی وجود دارد و حتی برای نوجوانان و بزرگسالان که به اسباب بازی‌های رباتیک علاقه‌مند هستند. با کمی جستجو و مشاهده عکس ربات اسباب بازی در این دسته‌بندی احتمالا اسباب بازی هیجان انگیز خود را خواهید یافت.

نهالک- خرید اسباب بازی

اگر می خواهید زمان استفاده از تبلت و گوشی را برای کودکانتان کاهش دهید، توصیه می شود آنها را به یک فعالیت خلاقانه با ربات ها دعوت کنید. ربات به کودکان کمک می کند تا سرگرم شوند و در عین حال زمانی را از بازی های رایانه ای دور بمانند. زمان آن فرا رسیده است که از فناوری و تکنولوژی های روز، برای یادگیری بهتر فرزندانمان استفاده کنیم. بسیاری از برندهای اسباب‌بازی از فناوری‌های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی، برای متحرک کردن اسباب‌بازی‌های خود استفاده می‌کنند.

که قابلیت چرخش و حرکت دارند و ربات هایی مانند ربات تبدیل شونده اسباب بازی، اسباب بازی ربات های مبدل کنترلی ،ربات‌های انسان نما و هر اسباب بازی که قابلیت جابه جایی و پخش صوت داشته باشد، در دسته ربات های کنترلی قرار می گیرند. اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن. ربات اسباب بازی از دسته گروه‌های جذاب فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می‌باشد بدلیل داشتن اسباب بازی های هوشمند و حرکتی که هر کسی را به شور می‌آورد. این دسته از جمله گروه‌ های این سایت است که برای افراد بزرگسال نیز جذاب است.