استقبال Creative Fold از ادواردو کولپ به عنوان مالک مشترک، مدیر توسعه کسب و کار • The Toy Book


Edoardo Kulp دارای تجربه در توسعه و بازاریابی، از جمله در صنعت ،اب بازی است. | منبع: Creative Fold

کریتیو فولد، یک آژانس با تجربه در ،اب‌بازی‌ها و بازی‌ها، کالاهای مصرفی، و سازمان‌های غیرانتفاعی آموزشی، از مدیر توسعه ،ب‌وکار و مالک جدید استقبال می‌کند.

Edoardo Kulp قبلا با Creative Fold مشورت کرده بود و اکنون نقش جدید خود را به ،وان مدیر توسعه ،ب و کار بر عهده می گیرد. این حرکت و اظهارات مدیر عامل شرکت نشان دهنده تمایل Creative Fold برای گسترش و توسعه بیشتر در صنعت ،اب بازی است، زیرا Kulp تجربه قبلی کار با ThinkFun و همچنین North Star Games را دارد.

کیتی ،ور، مدیر ارشد اجرایی و مدیر خلاق Creative Fold، می‌گوید: «در حالی که به سال 2023 می‌رویم، مشتاقانه منتظریم تا Edoardo پایگاه مشتریان ما را توسعه دهد، دامنه Creative Fold را در صنعت ،اب‌بازی و بازی و فراتر از آن گسترش دهد.

کالپ نه سال را در North Star Games با تمرکز بر خط بازی Happy Planet گذراند و موفقیت خاصی را با بازی Happy Salmon مشاهده کرد. او همچنین قبلاً مدیر بازاریابی ThinkFun بود.

Creative Fold با شرکت های ،اب بازی و بازی مانند What Do You Meme؟، Exploding Kittens، ThinkFun، People of Play، Underdog Games، Gathering 4 Gardner و Mastermind Toys همکاری کرده است. این شرکت به خود افتخار می کند که در هر مرحله از فرآیند ایجاد برای دیدن موفقیت یک محصول کمک می کند.

هنوز به طور کامل مشخص نشده است که مدیر توسعه تجارت و مالک جدید چه م،ایی برای این شرکت خواهد داشت، اما این احتمال وجود دارد که Creative Fold شراکت های بیشتری را در دنیای ،اب بازی ها و بازی ها دنبال کند.


منبع: http://toybook.com/creative-fold-edoardo-kulp/