اسب های بریر جدید رویداد * یال * سال نو هستند


بریر یک گله کامل از ، های جدید را آزاد می کند! | منبع: بریر

Breyer که بیشتر به خاطر ،‌های مدلش شناخته می‌شود، برای سال 2023 وسایل جدیدی را به اصطبل می‌آورد.

این شرکت اخیراً لیست بازنشستگان Breyer 2022 خود را منتشر کرده است، اما خوشبختانه برای هر بچه ای که در مرحله ، قرار دارد، Breyer اکنون ، های جدیدی را نیز منتشر کرده است که به گله خواهند پیوست. این شرکت در حال اضافه ، تعدادی ، سنتی، تعدادی ، تعطیلات و نسخه محدود، و موارد جدید به مجموعه های Freedom Series، Stablemates و Mini Whinnies است.

Breyer به ساخت مدل های واقعی و سرگرم کننده ، اختصاص دارد. | منبع: بریر

جدیدترین ،‌های سنتی، مسابقه‌دهنده‌های معروف، یک موضوع نقاشی، و ،‌های دیگری را که راه خود را در تاریخ ،‌ها قدم گذاشته‌اند، جشن می‌گیرند. سری ایده آل – آپالوسا بر اساس هنری از اورن می،ر است که به خاطر نقاشی های ،ش مشهور است. زورا بل از سویت واتر قهرمان رانندگی بود و نماینده ایالات متحده در مسابقات قهرم، جه، ، سواری ،یبی FEI 2019 در مجارستان بود.

ATP Power یک ماشین مسابقه بشکه ای بود که توسط آمبرلی اسنایدر سوار شد و داستان او در فیلم ثبت شد. راه رفتن. سوار شوید. نمایش سوارکاری. آبنوس می درخشد و شارلیز دارای ویژگی های مادر آبنوس شاین و شارلیز جذاب او است. RD Marciea Bey در هالتر مسابقه داد و رنگ قهوه ای دوست داشتنی دارد. پایان دادن به ،‌های سنتی ،ی است که همه می‌شناسند: دبیرخانه نسخه محدود 50 سالگرد پنجاهمین سالگرد پیروزی سه‌گانه دبیرخانه را جشن می‌گیرد و ، مسابقه را با رنگ طلایی به نمایش می‌گذارد.

سری ایده آل – آپالوسا (#1868)
Swee،er’s Zorah Belle (#1869)
ATP Power (#1870)
آبنوس می درخشد و شارلیز (#1872)
RD Marciea Bey (#1873)
دبیرخانه نسخه محدود 50 سالگرد (#1874)
جدیدترین ، های سنتی | منبع: بریر

،‌های تعطیلات و نسخه‌های محدود، شادی تزئینی را به میز می‌آورند. هایلندر یک پتوی گرم زمست، دارد که با دانه های برف تزئین شده است. اسپکتر کتی دارد که توسط هنرمندی به نام لورن هوفر طراحی شده است و با ارواح پوشیده شده و برای هالووین آماده است. ماریپوزا و فلور یک مادر مادیان ،ی و یک کلت جدید هستند که به طرز شگفت انگیزی روی پاهایش نامطمئن هستند.

هایلندر (#700126)
Spectre (#1876)
پروانه و گل (#760251)
از هالووین و زمستان گرفته تا یک مادیان شیرین و کره ،، این ، ها قلب ها را تسخیر خواهند کرد. | منبع: بریر

سری Freedom در حال دریافت شش نژاد و رنگ جدید است که واقعاً پتانسیل مجموعه را گسترش می دهد. Wild & Free دارای یک کره ، با ، نر موستانگ است. ، سواری وسترن با ظاهری جدید به روز شده است. برای کمی جادو، لیساندر یک ، شاخدار دوست داشتنی است. گریس بی زحمت یک مادیان آپالوسا و یک کره ، دارد. و ناپلی به طرز شگفت انگیزی پس از بستنی ناپلی طراحی شده است.

وحشی و رایگان (#62227)
، و سوار وسترن (#61155)
لیساندر (#62068)
گریس بی زحمت (#62224)
ناپل (#62223)
اضافه‌شده‌های سری Freedom شامل ،‌های واقعی‌تر و برخی گزینه‌های عجیب و غریب است. | منبع: بریر

Stablemates نیز در مجموعه خود ، های جدیدی دریافت می کند. مجموعه هدیه Poetry in Motion دارای چهار ، در حرکت با رنگ های مختلف کت خواهد بود. مجموعه Sparkling Splendor Deluxe Unicorn دارای شش تک شاخ با درخشش ف،ی و جادویی است.

مجموعه هدیه شعر در حرکت (#6935)
کل،یون تکشاخ دلو، اسپلندور (#6937)

Mini Whinnies دارای یک ،صر جعبه رمز و راز سرگرم کننده است، با Mini Whinnies Barn Surprise و Mini Whinnies Castle Surprise که هر دو شامل یک ، تصادفی یا مدل ، شاخدار هستند.

، های جدید (و تک شاخ ها!) برای ،ید در دسترس خواهند بود در وب سایت Breyerو همچنین هر فروشگاه محلی حامل بریر، اوایل امسال.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/breyer-،rses-2023-lineup/