اسباب بازی کودک یک و دو ساله پسرانه و دخترانه-اسباب بازی رنگین

اسباب بازی فکری می‌تواند یک پل ارتباطی محکم بین فرزندان و شما باشد، از طریق بازی با فرزند خود می‌توانید ویژگی‌های رفتاری او را بهتر بشناسید. بازی یک فرصت عالی برای نزدیک شدن به کودک، اعتماد سازی و ایجاد صمیمیت است. بازی های فکری کودکانه راه آسانی برای تشویق کودکان به انجام فعالیت‌های ذهنی هستند، ضمن آنکه این دسته از بازی ها زمینه را برای سلامت و پویایی مغز مهیا می‌کنند. میکروسکوپ؛ اسباب بازی سرگرم‌کننده و مهیج برای کودکان 8 ساله کنجکاو و ماجراجو. اگر پسربچه 8 ساله شما خیال‌پرداز و بلندپرواز است، حتماً برای او یک میکروسکوپ بخرید.

اسباب‌بازی‌ها می‌توانند مهارت‌های اجتماعی ارزشمندی را در کودکان ایجاد کنند. بچه‌ها هنگام بازی یاد می‌گیرند چگونه با یکدیگر همکاری یا سازش کنند و از درگیری‌ها بپرهیزند. کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در برقراری ارتباط با دیگران و درک دیدگاه آنها مشکل دارند.

سایت ایمن ترافیک انواع اسباب بازی مناسب کودک یک ساله را در مدل های مختلف و به جهت تقویت هوش کودکان فراهم آورده است. یکی از جمله وسایل بازی کردن بچه ها می توان بازی پازل کودکان را نام برد که تاثیر بسیاری در بالا بردن هوش بچه ها دارد. اسباب بازی به رشد کودکان کمک می‌کند و مهارت‌های زبانی و استدلالی آنها را پرورش می‌دهد، اما بااین‌وجود همه اسباب بازی‌ها برای هر گروه سنی مناسب نیستند.

  • جهت تهیه اسباب بازی برای نوزادان، جغجغه‌ها، عروسک ها و کتاب های موزیکال مناسب می باشند.
  • ترجیحا برای فرزندتان اسباب‌بازی‌هایی که صفحات نمایش دارند، انتخاب نکنید و چنین اسباب‌بازی‌هایی انتخاب می‌کنید، مراقب زمانی که از آن استفاده می‌کند، باشید.
  • مجموعه فلش کارت آموزشی شامل ۶ دسته کارت است که هر دسته ۵۴ عدد کارت میباشد.
  • ظاهر اسباب بازی باید به گونه ای باشد که باعث ترس آنها نشود (مخصوصاً در کودکان زیر یک سال) همچنین رنگ و شکل آن نیز باید برای بچه ها جذاب بوده و جلب توجه کند.
  • غالبا کودکان مبتلا به اوتیسم به جای کلمات به تصاویر دقت می کنند، از این رو پازل برای پرورش خلاقیت آنها مفید خواهد بود.

ماشین اسباب بازی کوچک مسابقه ای هات ویل یک اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی برای ماشین بازی کودکان شما مخصوصا پسر بچه ها می باشد. در انتخاب رنگ اسباب بازی برای کودکان، باید رنگی را برگزینید که توجه او را جلب کند، زیرا با این کار باعث می شوید کنجکاوی و دقت او بیشتر شود. همچنین مدل هایی را در نظر بگیرید که به رشد مهارت های حرکتی کودکان کمک می کند. درست مانند هر چیز دیگری، مهارت‌های حرکتی در نتیجه تمرین بهبود می‌یابد، تکرار حرکات به رشد حافظه عضلانی کمک کرده و منجر به افزایش هماهنگی می‌شود.

نکاتی که باید برای خرید اسباب‌بازی آموزشی کودکان در نظر بگیرید

به طور مثال از یک تا سه سالگی کودکان به تدریج به اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌های مصور رنگی گرایش پیدا می‌کنند بنابراین در این دوره از رشد کودکان باید از اسباب‌بازی‌های رنگی استفاده کرد. کودکان کم سن و سال در مورد اسباب بازی‌های خود سختگیر هستند و این مجله خبری اسباب بازی شما هستید که به عنوان والد کودک باید برای او اسباب‌بازی انتخاب کنید. مجموعه فلش کارت آموزشی شامل ۶ دسته کارت است که هر دسته ۵۴ عدد کارت میباشد. هر دسته با موضوع خاصی نیز از هم جدا شده که هر کدام می تواند آموزش منحصر بفردی را ارائه دهد.

معرفی 10 اسباب بازی کودک 8 سال

به تن کردن لباس شخصیت ها و قهرمانان کارتونی برای کودکان حسی باورنکردنی را به همراه دارد واین احساس را به آنها می دهد که بخشی از کارتون مورد علاقه خود هستند. لگو ها از محبوب ترین بازی هایی هستند که می توانند علاوه بر جنبه ی سرگرمی، توانایی ها و خلاقیت های فرزندان شما را شکوفا کنند . بازی فکری بچگانه گزینۀ بسیار مناسبی برای دور نگه داشتن کودکان از دنیای دیجیتال می‌باشد.

استفاده از اسباب‌بازی‌های ساده برای کودکان راحت‌تر است و به نظارت کمتری نیاز دارد. ترجیحا برای فرزندتان اسباب‌بازی‌هایی که صفحات نمایش دارند، انتخاب نکنید و چنین اسباب‌بازی‌هایی انتخاب می‌کنید، مراقب زمانی که از آن استفاده می‌کند، باشید. این پازل بیش از ۵۰ تکه حروف انگلیسی و هشت تخت دو طرفه دارد که املای کلمات ۳ الی ۴ حرفی مانند ماهی، اتوبوس، خوک، پرنده و غیره را به کودک آموزش می دهد. رنگارنگ بودن حروف و تخته‌ ها این پازل را برای کودکان جذاب کرده و موجب می شود که کودک مشتاقانه درگیر این بازی شود. همچنین این اسباب‌ بازی برای کلاس‌ های آموزشی کودکانی با نیازهای خاص نیز می تواند مفید باشد.

این دوره زمانی برای بازی با اسباب بازی های آموزشی است، که به کودک کمک می کنند، یادگیری و توانایی صحبت کردن را تقویت کنند و راه رفتن آن ها را سرعت بخشند. نکته ی قابل توجه اینجاست که ممکن است، همه بچه ها هنگام رسیدن به یک سالگی، به رشد مشترکی نرسیده باشند. اسباب بازی های کودکانه بر نقاط خاصی تمرکز دارند، که کودکان در این سن به آن نیاز پیدا می کنند. کودک نو پا که به تازگی شروع به راه رفتن کرده باشد، علاقه ویژه ای نسبت به اسباب بازی های قطعه ای مانند پازل و بلوک بازی، سرهم کردنی، قابل تفکیک، ساخت دوباره، هل دادنی و کشیدنی دارد. تفکر خلاقانه و افزایش مهارت که به ظاهر سرگرمی خواهد بود، بخش مهمی از زمان بازی کردن کودک را تشکیل خواهد داد.