اسباب بازی فقط توی توی TOY TOY سایر گروه کالاها > عروسک دخترانه-اسباب بازی رنگین

از دیگر فواید بازی دختربچه‌ها با یک عروسک دخترانه میتوان به کاهش اضطراب‌های درونی کودک اشاره کرد. دوران کودکی پر از اضطراب‌هایی است که بسیار طبیعی و غیر قابل انکار است. وقتی بچه‌ها زمان خود را به بازی کردن سپری میکنند، از اضطراب‌های پنهان درونی خود رها می‌شوند و آرامش می‌گیرند.

  • همچنین این بازی ها باعث گسترش دامنه لغات و تقویت املای کودک نیز می شود.
  • چرا که بازی با این اسباب بازی از جمله نیازهای حتمی و قطعی یک کودک به شمار می‌رود و بر این اساس باید به تمامی نیازهای کودکان جامه عمل پوشانید.
  • برخی دختربچه‌های دوست داشتنی، به عروسک‌های باربی، بیبی بورن، یا لاوابا علاقه دارند و برخی هم با عروسک‌های فیروز و السا و انواع باربی به وجد می‌آیند.
  • کافی است با انجام مراحل ثبت سفارش، عروسک را تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

در فروشگاه اینرنتی پیویو انواع مختلفی از عروسک ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی موجود است. شما عزیزان میتوانید با توجه به سلیقه و روحیه کودک خود بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است با انجام مراحل ثبت سفارش، عروسک را تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. یکی ازجذاب‌ترین اسباب‌بازی‌هایی که می‌تواند دنیای شیرین دختربچه‌ها را جذاب‌تر کند، عروسک است. زمانی که دختربچه‌ها سن 3 یا 4 سالگی را رد می‌کنند و با دنیای جذاب عروسک‌ها آشنا می‌شوند، انواع و اقسام عروسک می‌تواند آ‌ها را به وجد بیاورد. برای خرید عروسک دخترانه ، بهتر است سلایق او را در نظر بگیرید و فارغ از اینکه خودتان از دیدن چه عروسکی لذت می‌برید، ببینید علایق کودک به سمت چه نوع عروسک‌هایی می‌رود.

قیمت عروسک جیشی به تناسب آموزشی که به کودک ارائه می دهد بسیار مناسب و به صرفه است. تا زمانی که به بازی با عروسک هایتان علاقه دارید، به بازی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید . به دنبال یادگیری مهارت های اجتماعی و توسعه روابط کودک در حین بازی، کودکان با مسئولیت ها و پذیرش آن ها به خوبی آشنا می شوند. برای مثال کودکانی که خواهر یا برادر کوچکتر دارند، در حین بازی با نحوه مراقبت آشنا می شوند و مسئولیت آن ها را می پذیرند. این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌های شناخته شده مانند شخصیت های توی استوری، فیگور پرنسس های دیزنی، سوپر من، مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان کودکانه ساخته می شوند. عروسک های بدون این نماد ممکن است برای استفاده به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته نشوند و یا حتی بازی با آنها ناامن باشند.

Zapf Creation-خرید اسباب بازی

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید… این نوع عروسک ها عموما از پارچه های نانو و نرم با قابلیت انعطاف بسیار بالا دوخته میشوند و دورن آنها از الیاف سلولزی ضد حساسیت و قابل شستشو پر شده است. مواد نرم و کرکی احساسات مثبت را برانگیخته و کودک را به بازی تحریک می کند، در عین حال مواد خشن و سرد باعث نگرش منفی می شوند. زیرا بازار ایران پر شده از عروسک های وارداتی که با آداب و رسوم ما سنخیت ندارند. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

رومیز-خرید اسباب بازی

1-اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که به روش های مختلفی قابل استفاده باشد. این اسباب بازی به یک همراه همیشگی برای دختران تبدیل خواهد شد. اسباب بازی عروسک برای دختران نقش فرزند آینده را ایجاد می‌کند. مارک‌های زیادی مانند باربی، Baby Alive، دیزنی و My Little Pony و سایر برندها وجود مجله خبری اسباب بازی دارد که سبک‌ها ، طرح‌ها و انواع خانه‌های عروسکی را برای شاهزاده کوچک یا شاهزاده خانم ناز شما ساخته و می‌فروشد. گاهی اوقات دختران با بازی با عروسک؛ محیط ایده آل خودشان را ایجاد می کنند. مانند پدر دعوا می کنند اما در نهایت اقدام به حل آن مساله می کنند و همگی شاد و خوشحال می شوند.

پک کادو ولنتاین با عروسک خرس ولنتاین

در حال حاضر شرکت باربی سیاست را در پیش گرفته است که می‌تواند تفاوت در بین انسانها را کم کند مانند تولید عروسک‌ها با رنگ پوست مختلف مانند عروسک‌های سیاه، زرد و یا سفید که می‌تواند هر کودکی را مجذوب خود کند. در این دسته عروسک‌های برای بازی و نمایش می‌باشند که به عروسک‌های دستی نیز مشهور می‌باشند. اکشن فیگورها اسباب بازی‌های کوچکی هستند که بر اساس شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن ها و کتاب ها ساخته ‌شده‌اند.

عروسک ها یکی از محبوب‌ترین انواع اسباب بازی در میان افراد با سنین مختلف هستند. هرچند به نظر می‌رسد که خرید عروسک تنها می‌تواند دختربچه‌ها را خوشحال کند؛ اما بد نیست بدانید که بعضی از عروسک‌ ها می‌توانند برای پسربچه‌ها نیز مفید باشند. به‌عنوان‌مثال مجموعه‌های اکشن فیگور گزینه بسیار مناسبی برای پسربچه‌ها هستند. بااین‌حال عروسک دخترانه ایرانی و خارجی در بازار تنوع بسیار بیشتری داشته و مدل‌های متنوع‌تری را در برمی‌گیرد.