اسباب بازی فروشی کیدبی تویز و خرید اسباب بازی آنلاین-اسباب بازی رنگین

این لگو اسباب بازی دارای رنگ ها و طرح های زیبایی هست که میتونین باهاش یک فضای تفریحی شاد بسازید. این لگو ماشین شامل 385 قطعه است که شامل 2 عدد فیگور و قطعات برای ساخت ماشین میباشد. قطعات ماشین را به هم وصل کنید تا همراه فیگورهایش یک مسابقه هیجان انگیز را تجربه کنید. این لگو ماشین شامل 420 قطعه است که شامل 2 عدد فیگور و قطعات برای ساخت ماشین میباشد.

  • کای یک نینجا نترس و سرسخت است که برای یافتن عدالت از هیچ چیز نمیترسد.
  • تابان تویز به عنوان یکی از تخصصی ترین فروشگاه های اسباب بازی با ارائه اسباب بازی های با کیفیت و بسیار مناسب به صورت اینترنتی و آنلاین هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما است.
  • حقیقت این است که انواع اسباب بازی کودکان را به خلاقیت واداشته و مانند سوختی برای حرکت ذهن آن‌ها هستند.
  • این تفنگ های اسباب بازی آبپاش به جای استفاده از ساچمه و خشاب و فلز ، بدنه آن پلاستیک مقاوم بوده و به جای گلوله از آب استفاده می شود که خطر آن بسیار کمتر از تفنگ های دیگر است.

لگو ماشین تکنیکال ست 4 عددی DECOOOL که مجموعه دارای 438 قطعه لگوی رنگی می باشد. مجله خبری اسباب بازی واکر آموزشی کودک که برای کودکان خردسال می باشد و از قبل از زمان راه رفتن برای کودک قابل استفاده می باشد. ست فروشگاهی و صندوق فروشگاهی و سوپرمارکت ، کیک تولد و آشپزخانه اسباب بازی برای کودکان و…. اسباب بازی به وسیله هایی گفته می شود که کودکان با آن بازی می کنند. می دانیم که کودکان سرشار از انرژی و هیجان هستند و خیلی زود ناراحت یا خشمگین می شوند. کودک هنگام بازی با اسباب بازی های خود خشم و هیجان خود را تخلیه می کند.

لگو دایناسور – ژوراسیک Dinosaur World 1509

در سال 1958 توسط پسر کریستینسن، گودفرد کرک، که جایگزین پدرش به عنوان رئیس شرکت شد، ثبت اختراع شد. مهارت هایی چون استدلال، ساخت و ساز و منطق در کودک رشد کرده و افزایش می یابد. این محصول عروسک پولیشی از طرح خرس های کله فندوقی سایز بزرگ 40 سانتیمتر می باشد که یک انیمیشن و کارتون جذاب در میان کودکان می باشد.

انواع بازی های فکری و آموزشی

خرید لگو فواید بسیاری دارد که در همین مطلب بهآن ها اشاره خواهیم کرد. کودک آموز به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبراینترنتی کیفیت و اصالت تمامی محصولات موجود در این فروشگاه را تضمین میکنند .سایت کودک آموز با داشتن تنوع بسیار بالایی اسباب بازی ، این امکان را به شما میدهد تا با خیال راحت خرید خود را انتخاب و سفارش دهید . بله، بازی بین یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی در ایران است که امکان خرید حضوری اسباب بازی را دارد، میتوانید خرید اسباب بازی خودتون را به صورت حضوری از شوروم (نمایشگاه دائمی اسباب بازی) انجام دهید.

ضمنا پیچیدگی یا عدم پیچیدگی ساختار داخلی اسباب بازی نیز از دیگر عوامل اثرگذار در تعیین قیمت اسباب بازی است. بازی فکری، پسرانه، دخترانه، ماشین، انواع روبیک و… در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بازی جدید خود را بازی کنید، بسیاری از احساسات مثبت و شخصیت های خنده دار، موسیقی زیبا و یک طرح جذاب از بازی به شما کمک خواهد کرد. برای تهیه لگوی باکیفیت بتر است به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید و یا از طریق خرید آنلاین لگو از فروشگاه های معتبری چون کی کی تویز به روزترین و جدیدترین آن ها را تهیه نمایید. اگر برای فرزند خردسالی قصد خرید لگو را دارید، از خرید ست هایی که دارای قطعات خرد و ریز هستند جلوگیری کرده تا سبب ایجاد خطر خفگی در کودکان خردسال نشود. کیف و کوله تخم مرغی طرح یونیکورن و اسب تک شاخ از الیاف و پارچه بسیار نرم و لطیف ساخته شده و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند و وسایل ، اسباب بازی ها و کتاب های خود را براحتی جابجا کنند.

الاکنگ کودک تعادلی پونی آبی دو کاره است که با برداشتن صفحه زیر اون تبدیل به یک ماشین پایی جذاب میشه و برای استفاده کودکان 1 تا 4 سال مناسبه. پازل حروف الفبا قوطی فلزی 100 تکه، یک انتخاب ایده آل برای افزایش مهارت های ذهنی و بالابردن سطح تمرکز کودک شما و آموزش حروف انگلیسی به کودکان میباشد. پازل کودک قوطی فلزی شامل حروف الفبای انگلیسی در یک قوطی فلزی زیبا میباشد.