آموزش و سرگرمی فروشگاه اینترنتی نی نی بازار

مورد دیگر که در هنگام خرید لگو باید به آن توجه کنید این است که به کیفیت این اسباب بازی توجه کنید تا نمونه اصلی را خریداری کنید. لگو اصل از متریال های پلاستیک فشرده و کائوچو استفاده شده است که دارای کیفیت و استحکام خوبی است. محبوبیت اسباب بازی لگو تا جایی است که بسیاری از هنرمندان هم آثار هنریشان را با با این اسباب بازی فوق العاده خلق می کنند. ارگ و پیانو اسباب بازی Electronic Piano دارای 22 کلید است که کودک براحتی می تواند با آن بازی کند و از آن لذت ببرد. ارگ اسباب بازی از سری ابزار یادگیری موسیقی برای کودکان خردسال است و یک اسباب بازی هیجان انگیز و سرگرم کنند برای آنها می باشد. این محصول ماشین های شخصیت های سگ های نگهبان با ماشین فلزی است که دارای نور و موزیک می باشد.با کلیک بر روی گزینه مدل طرح ،رنگ و شخصیت سگ نگهبان مورد نظر را انتخاب کنید.

  • آویز تخت نوزاد موزیکال HAPPY BABY که دارای عروسک های پولیشی بدون حساسیت است.
  • این کودکان برای شروع بازی به یک محرک شدید و هیجانی نیاز دارند.
  • جعبه فرفره انفجاری اسباب بازی دارای دو عدد ربات فرفره و یک زمین بازی بزرگ بازی برای جنگ ربات ها می باشد.
  • اکثر بازی‌هایی که به صورت غیرکلامی انجام می‌شوند به پرورش خلاقیت کودک کمک شایانی می‌کنند.

ماشین اسباب بازی راهسازی، کامیون و لودر بسیار مورد علاقه کودکان است. علت آن می تواند شباهت بیشتر این ماشین ها به نمونه اصلی باشد. ارتباط خوبی می گیرند و با استفاده از قوه تخیل خود، داستان سازی کرده و بازی می کنند. انواع ماشین بزرگ اسباب بازی پسرانه با بهترین کیفیت در فروشگاه اسباب بازی کی کی تویز موجود است.

●       بازی‌های فکری

باید با توجه به سن کودک خود اقدام به خرید اسباب بازی لگو نمایید. برای خرید اسباب بازی پسرانه، علاقه و گروه سنی کودک خود را در نظر داشته باشید. اسباب بازی ها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا با انتخاب اسباب بازی استاندارد و باکیفیت، ایمنی و سلامت کودک محفوظ بماند.

بازی فکری میخ و چکش چوبی مدل فضا

اگر به دنبال ساختن دنیایی شادتر برای کودک خود هستید، با ما همراه باشید. اسباب بازی دخترانه دنیایی متنوع و رنگارنگ دارد که آن را از اسباب بازی‌ های پسرانه پرزرق‌وبرق‌تر کرده است. دنیای بازی دخترها پر از عروسک و وسیله‌های ریزودرشتی است که از زندگی بزرگ‌سالان الهام گرفته است. این وسایل تنها برای تفریح و سرگرمی کودک ساخته نشده و می‌توانند با ساختن تجربه‌های کوچک در ذهن او، فکر و خلاقیتش را پویاتر کنند.

ببینید عروسک‌تون چی همراه خودش داره؛ پستونک، شیشه شیر یا پوشک؟ وسایلش رو در اختیارش بذارید و از عروسک‌تون مراقبت کنید. به تن کردن لباس شخصیت ها و قهرمانان کارتونی برای کودکان حسی باورنکردنی را به همراه دارد واین احساس را به آنها می دهد که بخشی از کارتون مورد علاقه خود هستند. خمیر جادویی اسلایم از محبوب ترین سرگرمی هایی است که میتواند کودکان را تشویق به خلق کند و سبب شکوفایی استعداد آنها شود.