یکشنبه برنده شوید، دوشنبه بفروشید • کتاب اسباب بازی


Funko و Mattel’s Fisher-Price ،اب‌بازی‌های Kansas City Chiefs را پس از Super Bowl عرضه ،د. | منبع: The Toy Book/Funko/Mattel

یک ضرب المثل قدیمی در مسابقات اتومبیل ر، استوک وجود دارد که می‌گوید می‌خواهید اتومبیل‌هایتان در جلوی خودروها قرار بگیرند – برای برنده شدن در روز یکشنبه – به طوری که ،یداران احتمالی به نمایندگی‌های محلی خود مراجعه کنند و سواری‌های جدید را در روز دوشنبه ،یداری کنند. به طور معمول، “یکشنبه برنده شوید، در دوشنبه بفروشید” برای صنعت ،اب بازی م،ای زیادی ندارد، اما امسال کمی متفاوت است.

پس از پایان بازی Super Bowl LVII شب گذشته، Mattel و Funko با مجموعه‌ای از نسخه‌های محدود در کنار هم ایستاده بودند و پیروزی کانزاس سیتی چیفز بر فیلادلفیا ایگ، را جشن می‌گرفتند.

Funko و Fanatics با هم متحد شدند تا این را ارائه دهند مجموعه فیگورهای 12 اینچی وینیل GOLD چهار بسته انحصاری Super Bowl LVII Champions Kansas City Chiefs. نسخه محدود ارائه شده شامل چهره هایی از پاتریک ماهومز، تراویس کلس، کرید همفری و کریس جونز است و تنها به 2023 قطعه محدود شده است. این یک محصول ممتاز با قیمت عالی (199.99 دلار) است و تا لحظه نگارش این مقاله، هنوز به فروش نرسیده است.

منبع: ماتل

برای پیشنهاد Mattel، این شرکت از پلت فرم Mattel Creations خود برای درخواست سفارشات استفاده می کند Fisher-Price Little People Collector Super Bowl LVII Champions Set. این مجموعه شامل مجموعه‌ای از چهار فیگور ۲.۷۵ اینچی Little People Collector می‌شود که شامل سه بازیکن در لباس‌های بازی با وصله‌های Super Bowl LVII و یک فیگور «فوق‌طرفدار» است. این مجموعه در یک بسته گیتفولد با تم Super Bowl LVII عرضه می‌شود و تا 21 فوریه با قیمت 30 دلار قابل سفارش خواهد بود.

در حالی که مجوزهای ورزشی در ،اب‌بازی‌ها چیز جدیدی نیست، کاهش محدود مربوط به رویدادهای ورزشی می‌تواند یک جریان درآمد جدید جذاب برای صنعت ،اب‌بازی باشد. از طرف دیگر، وسایل نقلیه یادبود برای سال‌ها یک سنت بوده است، و پس از روز یکشنبه Daytona 500، می‌تو،د برای مردم شرط‌بندی کنید لیونل ریسینگ به سرعت مدل‌های جدیدی را عرضه می‌کند که هر راننده نسکار پرچم شطرنجی را بگیرد جشن می‌گیرد.

منبع: Hasbro

اشاره ای از ،اب بازی های آینده

خارج از خود بازی، Super Bowl امسال از نظر محتوای بازیچه‌ای که به آن اشاره می‌شد، به شکلی بازگشتی احساس می‌شد، البته غیرمستقیم.

“بازی بزرگ” نقاط برای Transformers: Rise of the Beasts، Guardians of the Galaxy Vol. 3، سریع X، Ant-Man and The Wasp: Quantumania، ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت، Dungeons & Dragons: Honor A، Thieves، فیلم برادران سوپر ماریو، و فلش (شامل بازگشت مایکل کیتون و بن افلک به ،وان نسخه‌های چندجه، بتمن به‌علاوه معرفی ساشا کال به ،وان سوپرگرل) نگاهی خوش‌آمد به برخی از پیشنهادهای سینمایی بزرگ با ،اب‌بازی‌هایی در افق از جمله Hasbro، Jada Toys، JAKKS Pacific، بود. Mattel، McFarlane Toys، Spin Master و دیگران.

فیلم Super Mario Bros. 5-Inch Figur Series Wave 1 | منبع: JAKKS Pacific

همین امروز، JAKKS Pacific از یک ظاهر کامل رونمایی کرد در آن برادران سوپر ماریو،اب‌بازی‌های الهام‌گرفته از .. در حالی که Hasbro پیش‌فروش‌های مجموعه ایندیانا جونز خود را آغاز کرد و اولین نگاهی به سری Transformers Studio خود داشت. Transformers: Rise of the Beasts Deluxe 105 Autobot Mirage (تصویر بالا). این ،اب بازی می تواند در 24 مرحله از یک ربات به پورشه 911 کاررا با مجوز رسمی تبدیل شود و در اوا، سال جاری برای پیش ،ید در دسترس خواهد بود.

در حالی که «یکشنبه برنده شوید، دوشنبه بفروشید» ممکن است برای ،اب‌بازی‌ها مانند ماشین‌ها کارایی نداشته باشد، فقط ممکن است به روشن ، دستگاه تبلیغات کمک کند!

برای اطلاعات بیشتر در مورد ،اب‌بازی‌های الهام‌گرفته از سرگرمی امسال، مطمئناً می‌خواهید بررسی کنید کتاب ،اب بازی بزرگ، منتشر شده در 28 فوریه.


منبع: http://toybook.com/from-the-editor-win-on-sunday-sell-on-monday/