گیاهان جهنمی توسط Candie Bolton x Trash Talk Toys


این بیماری همه گیر به شور و شوق گیاهان خانگی دامن زد و به همراه آن به خلاقیت های خلاقانه گیاهان وینیل نیز دامن زد. کندی بولتون ای، ،اب بازی های سطل ، با مجموعه جدید گیاهان جهنمی خود که یک چرخش جدید سرگرم کننده را در هر دو الهام بخش ارائه می دهد، یک محصول ویژه کایجو را کشت کرده اند.

این مجموعه دارای چهار گیاه هیولا است که هر کدام در یک گلدان کوچک زیبا هستند. بولتون آن را خلق و مجسمه سازی کرد نیلوفر آبی-کوجیرا، یک نسخه دوستدار باغ از کایجو نهنگ فانتوم امضا شده او. سه هیبرید باقیمانده گیاه کایجو توسط Trash Talk Toys بر اساس علاقه مندی های ک،یک کایجو از جمله هدورا ایجاد شدند. این نسخه با رنگ های روشن اولین نسخه عمومی از مجموعه پس از نسخه محدود ویژه است دید مخلوق رویداد درست قبل از DCon 2022 برگزار شد.

این گیاهان جهنم مجموعه ،اب بازی هنری وینیل (3.5 تا 4 اینچ) در دسترس خواهد بود چهارشنبه (2.22) ساعت 6 بعد از ظهر PST از جانب کندی بولتون برای 195 دلار.




منبع: https://www.vinylpulse.com/2023/02/plants-of-،-by-candie-bolton-x-trash-talk-toys.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=plants-of-،-by-candie-bolton-x-trash-talk-toys