کیت‌های My Biz به بچه‌ها کمک می‌کند تا صاحبان کسب‌وکار کوچک شوند


وقت آن است که دست به کار شوید!

Fa،on Angels به‌خاطر ارائه فعالیت‌های سرگرم‌کننده و حیله‌گر مانند کتاب‌های طراحی مد، مجموعه‌های بر،ب‌ها، و کیت‌های مهره‌زنی معروف است. اکنون، این شرکت اطمینان حاصل می کند که کوچکترین کارآفرینان هر آنچه را که برای راه اندازی ،ب و کار خود نیاز دارند، در اختیار خواهند داشت. کیت های It’s My Biz شامل آیتم های مفید و سرگرم کننده مختلفی برای موفقیت هر ،ب و کار جدیدی است.

کیت پایه لیموناد من بیز است | منبع: فرشتگان مد

این کیت نگهداری از کودکان My Biz است | منبع: فرشتگان مد

این کیت مراقبت از حیوانات خانگی من بیز است | منبع: فرشتگان مد

این کیت پخت من بیز است | منبع: فرشتگان مد



به زودی چهار کیت وجود دارد که هر کدام حول یک ایده تجاری متفاوت متمرکز هستند. چه کودکی بخواهد استند ک،یک لیموناد را شروع کند یا در مورد نگهداری از کودک، مراقبت از حیوانات خانگی یا پختن غذا بخواهد، یک کیت تجاری برای او وجود دارد. هر کیت با ابزارهایی همراه است که بچه ها برای راه اندازی ،ب و کار به آن نیاز دارند، مانند کارت ویزیت، رسید نمونه، نمونه بودجه و موارد دیگر.

هر کیت همچنین شامل یک مجله تعاملی It’s My Biz برای کمک به بچه ها در طول مسیر است. آنها همچنین با چیزهایی هستند که به طور خاص برای هر تجارت طراحی شده اند، مانند کتاب دستور العمل برای کیت پخت یا کتاب مشتری حیوانات برای کیت مراقبت از حیوانات خانگی.

کیت های جدید It’s My Biz از اوت امسال در Walmart با قیمت 19.97 دلار در دسترس خواهد بود. به بچه‌های دارای تفکر تجاری در زندگی‌تان چیزی بدهید که به آنها کمک کند در مورد روند اجرای یک چیزی به تنهایی یاد بگیرند!


منبع: https://thetoyinsider.com/its-my-biz-news/