کتاب اسباب بازی در Spielwarenmesse 2023 • کتاب اسباب بازی


جکی بریر از کتاب ،اب بازی در Spielwarenmesse 2023

سلام! من هفته گذشته برای اولین بار در بیش از 20 سال خود در Spielwarenmesse در نورنبرگ، آلمان شرکت کردم. کتاب ،اب بازیو من دیگر هرگز یکی را از دست نخواهم داد.

Spielwarenmesse که از سال 1949 (به استثنای 2021-2022) هر ساله برگزار می شود، بزرگترین نمایشگاه بین المللی ،اب بازی و بازی در جهان است. در طول سال‌ها میلیون‌ها بار به من گفته‌اند که این نمایش بسیار بزرگ است، اما تا زم، که تمام طول نمایش – یک مایل کامل – را در تمام ۱۲ سالن پیاده‌روی نکنید، نمی‌تو،د به طور کامل م،ی آن را درک کنید. قرار به موقع بیشتر شرکت‌کنندگان در این نمایش کفش‌های کت، می‌پوشند – سال آینده من نیز این کار را خواهم کرد.

Spielwarenmesse – روح را احساس کنید! | منبع: جکی بریر/کتاب ،اب بازی

چیدمان نمایش جالب است، با ورودی و ،وجی های متعدد به هر سالن، که هر کدام به چندین سالن دیگر منتهی می شود که توسط راهروهای سرپوشیده و سرپوشیده بیرونی به هم متصل می شوند. حتی در یک نقطه از یک حیاط بین ساختمان ها عبور کردم. احساس می‌کردم کاوشگری در هر سالنی می‌پیچد، در ت، صادقانه که حتی یک راهرو را از دست ندهم (افشای کامل: به احتمال زیاد چند راهرو را از دست دادم). ا،ر شرکت‌های ،اب‌بازی بزرگ ایالات متحده به سالن 4/4A و سالن 12 ت،یم شدند. این طرح از شرکت‌کنندگان می‌خواست که در تمام یا بیشتر سالن‌ها قدم بزنند و امیدواریم در طول مسیر با شرکت‌ها و محصولات جدید و غیرمنتظره‌ای مواجه شوند. اتاق مطبوعات نیز در یک انتهای دور قرار داشت (در انتهای مخالف ماتل) تا به شرکت‌های بیشتری فرصت تعامل با خبرنگاران را بدهد.

جکی بریر، نایب رئیس و ناشر گروه، رسانه‌ها و رویدادهای ماجراجویی

گذشته از پیش‌نمایش سال ۲۰۲۳ و بازار تعطیلات ۲۰۲۲ انجمن ،اب‌بازی در دا، در پاییز گذشته، این اولین نگاه عملی من به ،اب‌بازی‌های جدیدی بود که امسال عرضه شد. همانطور که انتظار می رفت، من تعداد زیادی از خطوط توسعه و تازه سازی محصولات موفق سال گذشته، و همچنین محصولات دارای مجوز بر اساس ویژگی های سرگرمی داغ جدید را دیدم که امسال عرضه می شوند، از جمله Hasbro و Wizards of the Coast’s Dungeons & Dragons و برخی از کودکان. بازی های مورد علاقه مستقیماً خارج از متاورس، مانند مرا قبول کن. مجوزهای قدیمی و هکرهای سنگین، مانند هری پاتر، جنگ ستارگان، مارول، پوکمون و موارد دیگر، امسال مانند همیشه در فضای ،اب بازی پرکار خواهند بود.

من مطمئن هستم که همه ما تا حد زیادی با کلمه رایج “جدید” مورد علاقه همه، “کودک” ضربه خورده ایم. ،، از ما در صنعت ،اب‌بازی بیش از یک دهه است که از این اصطلاح استفاده می‌کنیم و می‌د،م که ،ید ،اب‌بازی بزرگسالان میلیاردها دلار فروش سالانه ،اب‌بازی را برای مدت طول،‌تری به خود اختصاص داده است. با این حال، بازار ،اب‌بازی‌های کودکان در سال‌های اخیر به سرعت در حال رشد است که ظاهراً تحت تأثیر همه‌گیری جه، تحریک شده است. در بسیاری از موارد، بازگشت ،اب‌بازی‌های قدیمی و کل،یون‌های دارای شخصیت‌های مورد علاقه و سرگرمی‌های دهه‌های ۸۰ و ۹۰، بزرگسالان استرس‌زده امروزی را به زمان‌های ساده‌تری بازمی‌گرداند و در مواقعی که ما بیشتر به آن نیاز داریم، کمی فرار می‌کنیم. بزرگسالان که مجموعه‌های ،اب‌بازی خود را پرورش می‌دهند، از نظر اجتماعی مقبول‌تر شده و برای بسیاری مایه افتخار است.

تج،ات بازی Dungeons & Dragons برای بزرگسالان در راه است. | منبع: جکی بریر/کتاب ،اب بازی

در Spielwarenmesse، تولیدکنندگان ،اب‌بازی، که بسیاری از آنها سال‌هاست برای کودکان ،اب‌بازی می‌سازند، پیشنهادات خود را برای مخاطبان مسن‌تر گسترش می‌دهند و آنها را به ،وان محصولات «کودکانه» می‌شناسند تا به بازارهای پرهیاهو بپرند. برخی از بزرگترین تولیدکنندگان ،اب‌بازی، ی،ی Mattel، Hasbro، و Spin Master، اکنون دو نسخه از خطوط اکشن فیگور خود را ایجاد می‌کنند، یکی برای بچه‌ها، و مفصل‌تر، دقیق‌تر و با کیفیت‌تر – و در بسیاری موارد به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر. – نسخه برای کل،یونرهای بزرگسال. این روند همچنین باعث رشد شرکت‌هایی می‌شود که به طور خاص برای طرفداران و کل،یونرهای بزرگسال طراحی شده‌اند، مانند Numskull، سازندگان بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل و سایر محصولات مجاور ،اب‌بازی، که دیگر در طول نمایشگاه ،اب‌بازی به یک راهرو خاص در مرکز جاویتس محدود نمی‌شوند. نیویورک.

،اب بازی های Maileg در Spielwarenmesse به نمایش گذاشته شده است. | منبع: جکی بریر/کتاب ،اب بازی

در نقطه مقابل این طیف، برخی از تولیدکنندگان نیز خطوط خود را با نسخه‌هایی از محبوب‌ترین ،اب‌بازی‌های خود برای مخاطبان جوان‌تر گسترش می‌دهند و آنها را برای همه سنین و سطوح مهارتی در دسترس‌تر می‌سازند.

گرایش دیگر که به ظاهر در تقریباً همه غرفه داران نمایشگاه پخش شده است، ،اب بازی ها و بسته بندی سازگار با محیط زیست و پایدار است. باز هم، این یک روند جدید به هیچ وجه نیست، بلکه روندی است که از تعداد انگشت شماری از شرکت‌های تخصصی ،اب‌بازی که سال‌ها پیش پیشرو بودند، به صدها تولیدکننده ،اب‌بازی از سراسر جهان تبدیل شده است. تفاوت در هزینه تولید ،اب بازی های ساخته شده با مواد پایدار بسیار کمتر از یک دهه قبل است و برای مصرف کنندگان بسیار مهمتر است. و با توجه به اینکه درصد زیادی از غرفه‌داران در Spielwarenmesse در اروپا مستقر هستند، جایی که ،اب‌بازی‌های چوبی و ،اب بازی‌ها بسیار رایج‌تر هستند، این روند تقریباً بازار را به حدی اشباع کرده است که تقریباً یک انتظار است. این ،اب‌بازی‌ها کیفیت و ارزش بالاتری دارند و ،ده‌فروشان و مصرف‌کنندگان به طور ی،ان از تلاش‌های سازگار با محیط‌زیست قدرد، می‌کنند.

تقویم ظهور/شمارش مع، Sonic the Hedge،g یکی از طرح های Numskull | منبع: Numskull Designs

برای ،، که به دسته‌بندی تقویم ظهور/شمارش مع، ،اب‌بازی‌ها توجهی نکرده‌اند (اگر قبلاً چنین چیزی نبود، اکنون است!)، امسال باید بنشینند و توجه کنند. من تعداد زیادی از شرکت‌ها را دیدم که این تقویم‌ها را در طول نمایشگاه معرفی می‌،د، که بسیاری از آنها از شکل مستطیل سنتی و مفهوم ساده باز ، درها که برای دهه‌ها می‌شناختیم و دوستش داشتیم، رها شده‌اند. در حالی که این آیتم‌ها معمولاً برای بچه‌ها طراحی و به بازار عرضه شده‌اند، Numskull در حال گسترش خط شخصیت‌های شمارش مع، خود با مجسمه‌های قابل ساخت از شخصیت‌های مورد علاقه، ی،ی شرک DreamWorks است (یک Shrek 5 برای سال‌ها شایعه شده است). Sonic the Hedge،g and Tails از SEGA. و یک Stormtrooper از فرانچایز جنگ ستارگان Lucasfilm. “نوآوری در تقویم ظهور” ،و، نیست که من هرگز انتظار نوشتن آن را داشته باشم، اما در Spielwarenmesse آشکار بود. ایالات متحده همیشه در این زمینه از اروپا عقب مانده است، اما بچه ها (و بزرگسالان!) در ماه دسامبر در همه جا درخواست این تکرارهای جدید را خواهند داشت.

یکی دیگر از دسته بندی های رو به رشد قابل ذکر، دسته در حال گسترش ،اب بازی های حیوانات خانگی است. در حالی که طی سال‌ها شاهد جهش و شروع تولید ،اب‌بازی‌های حیوانات خانگی از تولیدکنندگان ،اب‌بازی بوده‌ایم، به نظر می‌رسد دور جدیدی از این ،اب‌بازی‌ها در سال جاری معرفی شده است. مسلماً، من همیشه نمی‌توانستم یک ،اب‌بازی حیوان خانگی را از ،اب‌بازی بچه‌ها در برخی از نمایشگاه‌ها تشخیص دهم، و مشتاقانه منتظرم تا ببینم این روند این بار چگونه پیش می‌رود.

من انبوهی از ،اب‌بازی‌های جدید و نوآورانه را در Spielwarenmesse دیدم که بسیاری از آنها هنوز تحت تحریم هستند و ما نمی‌تو،م منتظر بم،م تا آنها را با صنعت در اینجا در The Toy Book به اشتراک بگذاریم. حتی پس از دو دهه شرکت در نمایشگاه های ،اب بازی، مطمئناً در نورنبرگ چیزهای زیادی یاد گرفتم. اگر برای شرکت در نمایشگاه سال آینده به راهنمایی نیاز دارید، خوشحال می شوم دانش جدید خود را به اشتراک بگذارم!


برای نگاهی جامع به داغ ترین ،اب بازی ها و بازی های جدید برای سال 2023، شماره بعدی را بررسی کنید کتاب ،اب بازیکتاب ،اب بازی بزرگ – در دسترس 28 فوریه 2023!


منبع: http://toybook.com/insights-from-overseas-the-toy-book-at-spielwarenmesse-2023/