چه اسباب بازی برای کودکان مناسب است؟ لیست بهترین ها فروشگاه سورآل

هرگز کودک خود را مجبور به انجام بازی‌هایی که دوست ندارد، نکرده و اسباب بازی‌های محبوب کودک را در دسترس او قرار دهید. اگر قصد خرید اسباب بازی کودکانه را دارید، حتما به دنبال استانداردهای محصول باشید تا مورد تایید وزارت بهداشت باشد و استانداردهای لازم را دارا است. جهت تهیه اسباب بازی برای نوزادان، جغجغه‌ها، عروسک ها و کتاب های موزیکال مناسب می باشند. اسباب‌بازی ‌های شیک با چشم‌های گلدوزی شده، حلقه‌های بزرگ روی هم، اسباب‌بازی‌هایی که به کودکان اجازه می‌دهد دکمه‌ها را فشار دهند یا شکل‌ها را مرتب کنند، همه بهترین اسباب بازی برای کودکان زیر دو سال هستند. اگر مایلید بدانید بهترین اسباب بازی ها برای کودکان کدامند؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید. چه اسباب بازی برای کودکان مناسب است؟ شاید این سوال بسیاری از والدین باشد!

شیپور اسباب بازی پیکاردو یکی از آلات موسیقی میتونه یک هدیه دوست داشتنی برای ایجاد ساعاتی شاد برای کودک باشه. این شیپور بچه گانه پیکاردو از جنس چوب مرغوب ساخته شده و فاقد مواد سمی و خطرناک برای بچه ها میباشد. با این حال، اطلاعات مربوط به محدوده سنی می تواند برای ایمنی مهم باشد – به عنوان مثال، وقتی اسباب بازی ها حاوی قطعات کوچکی هستند که کودک می تواند آن را ببلعد.

  • اسباب بازی ها می توانند به کودکان مهارت ارتباط با انسان های دیگر را یاد دهند!
  • از اسباب بازی های مربوط به کودکان در این سن می توان به وسایل نقاشی ، طراحی ، نجاری و …
  • به عنوان مثال، “اسلحه می تواند مردم را بسیار بترساند و صدمه بزند.” هیچ کس در خانواده ما تفنگ ندارد.

در این موارد، عاقلانه است که اطلاعات مربوط به محدوده سنی توصیه شده را دنبال کنید. اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که اکتشاف و حل مسئله را تشویق می‌کنند. کودکان نوپا عاشق جدا کردن، جمع کردن، بیرون کشیدن، قرار دادن، اضافه کردن و جمع شدن هستند. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که انتهای باز داشته باشند به این معنا که کودک شما می‌تواند با آنها بازی‌های مختلفی انجام دهد. پس در نتیجه توجه داشته باشد که در هنگام خرید اسباب بازی نوزاد، نوعی را انتخاب کنید که مقاوم و با کیفیت باشد. مستحکم باشد و در برابر ضربه و پرتاب شدن از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

پکیج‌های بازی و نقش بازی

کودک در نه ماهگی از اینکه به وسایل مختلف دست بزند و با ویژگی آن ها آشنا شود لذت می برند ، درنتیجه آن ها در این سن به ویژگی های اشیا دقت می کنند و رفتارشان مثل قبل بی توجه به پیرامونشان نیست که انگار همه اشیا با هم تفاوتی ندارند . آن ها دوست دارند در این سن با ویژگی های مختلف اشیا آشنا شوند و همچنین آن ها را در درون یکدیگر قرار دهند و دوباره بیرون آورند ، از اسباب بازی های کودکان در این سن می توان خانه سازی ، تلفن ، اسباب بازی و … در خرید اسباب بازی، مخصوصا برای کودکان، کیفیت اسباب بازی را درنظر داشته باشید. حتی شده اسباب بازی کمتر خریداری کنید اما از نوع باکیفیت و استاندارد خریداری شود. پنگوئن اسباب بازی موزیکال Winfun با جلوه های نوری جذاب هدیه ای عالی برای کوچولو های دلبند شما که عاشق موسیقی و حیوانات هستند می باشد.

پیانو مناسب کودک یکساله

اسباب بازی ها ابزارهایی هستند که به کودکان اجازه می دهد تا دنیایی را که در آن زندگی می کنند کشف کنند. بازی به کودک شما کمک می کند تا تفکر شناختی و مهارت های حرکتی و اجتماعی را بیاموزد. فراموش نکنید که اسباب بازی های استاندارد و متناسب با سن کودکتان می تواند این مهارت ها را افزایش دهد. در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی توی سان، امکان خرید آنلاین انواع اسباب بازی متناسب با سن کودکتان، با ضمانت اصالت کالا، وجود دارد و می توانید خرید اینترنتی مطمئنی را برای فرزند دلبندتان داشته باشید.

این سفره موزیکال باعث تقویت حس شنوایی کودک و هم باعث آشنایی کودک با اسامی حیوانات، رنگ ها و صدای حیوانات میشود. Winfun Little Lil Caterpillar – اسباب بازی موزیکال کرم ابریشم چراغ دار سبز رنگ همراه با جغجغه نوزاد، دندانگیر و اشکال رنگی برای کودکان بالای 3 ماه مناسب میباشد. پیانو اسباب بازی دارای ویژگیهای ضبط و پخش،یک میکروفن قابل جدا شدن از پایه برای آواز خواندن،مناسب برای کودکان بالای 3 سال میباشد.

همانطور که گفتیم کودکان در هر دوره سنی نیازها و علایق خاص خود را دارند و با توجه به رشد آن ها و تغییر در نیازهایشان ، اسباب بازی هایشان نیز باید متناسب با رشد آنان انتخاب شوند . در ادامه مقاله ویژگی های رشدی کودکان زیر دو سال را بیان خواهیم کرد . طبل اسباب بازی پیکاردو با داشتن رنگ های شاد و جذابش به راحتی نظر کودک را به خود جلب میکند. اما حساسیت بیش از حد به اسباب‌ بازی‌ ها – به عنوان مثال با ممنوع کردن یا امتناع از خرید – در واقع می‌ تواند باعث شود که کودک شما آنها را بیشتر بخواهد. شاید بهتر باشد سعی کنید ارزش های خانوادگی خود را با نحوه بازی و استفاده کودک از اسباب بازی ها در زندگی روزمره مرتبط کنید. در آخر هر ارزشی خانوادگی که تصمیم دارید با فرزندتان در میان بگذارید، باید ثابت قدم باشید.

اسباب بازی باید طوری طراحی شده باشد که لبه‌های گرد و یا استاندارد داشته باشد. ماشین بازی جذاب کودکانه همراه با سوپرمن و مرد آهنین و مرد عنکبوتی و.. بازی های فکری می توانند هوش و خلاقیت کودکان را افزایش داده و استعداد های نهفته آنها را شکوفا کنند.