چهلمین سالگرد فیلم جنگ ستارگان مورد علاقه من است و من اهمیتی نمی دهم


آیا می د،د آن تیتر چقدر بد است؟ من نمی توانم باور کنم که من آن را قبول دارم، اما این واقعیت دارد. و همه اینها تقصیر ه،رو است. خوب، این مقدار کمی زیاد و هذلولی است. اما آنها بی تقصیر نیستند. با من در خط حافظه قدم بزنید و ببینید آیا با ارزیابی من موافقید که برند ه،رو جنگ ستارگان در حال قدم زدن در میدان مین بدون برنامه فرار است یا خیر. عدم احترام به چهلمین سالگرد بازی‌بازترین فیلم جنگ ستارگان باید در گوش‌های شما بکوبد و چشمانتان را بسوزاند که اوضاع در رود آیلند در آشفتگی و آشفتگی کامل است و شاید آنها دروازه‌بان‌های اشتباهی برای اکشن‌های جنگ ستارگان باشند. . (بیشتر….)

من به سرعت فهمیدم که همیشه ابتدا یک مجموعه‌دار جنگ ستارگان و سپس یک علاقه‌مند به محتوا بوده‌ام. این درک در سن بسیار پایین به من رسید. زم، که برادر کوچکترم سعی کرد صحنه هایی را بازسازی و تقویت کند جنگ ستارگان، و امپراتوری ضربه می زند در واقع، من مشغول تهیه چک لیست و عکاسی از ع، های گروهی مانند یک عکاس حرفه ای با دوربین پولاروید خود بودم. من عکاسی از ،اب‌بازی‌ها را نمی‌ساختم (چه نفرینی که به این سرگرمی تبدیل شده است، نه؟)، بلکه مجموعه‌ام را بایگ، می‌کردم و سعی می‌کردم بفهمم که هنوز به چه چیزی نیاز دارم. یادم می‌آید که برای تولد یازده سالگی‌ام به Toys R Us رفتم و سیزده چهره جدید The Power Of The Force را پیدا کردم، فقط به خانه آمدم و آنها را با احتیاط باز کردم و آنها را به طور مرتب در ظرف ذخیره‌سازی خود قرار دادم، جایی که برای دهه آینده زندگی می‌،د. خط ،اب بازی جنگ ستارگان دوباره راه اندازی شد. و مدت زیادی از تولد دوباره ،اب‌بازی‌های جنگ ستارگان نگذشته بود که من شروع به یادگیری شخصیت‌های دنیای گسترده تحت دوره POTF2 کردم. و ،ید کایل کاتارن به اندازه ،ید آ،ین شخصیت Stormtrooper یا Darth Vader مهم بود. من چیزی در مورد کایل کاتارن یا ارتباط این شخصیت در ج، زم، جنگ ستارگان نمی دانستم. از آنجایی که Kenner یا Hasbro آن را تولید ،د، من به آن برای مجموعه جنگ ستارگانم نیاز داشتم. به همین سادگی بود سپس شروع به درک شخصیت کردم. در طول این مدت، جامعه متحد بود، و در حالی که رقابت وجود داشت، یک انگیزه و هدف مش، وجود داشت، و همه ما مشتاق محتوای جدید جنگ ستارگان در هر شکل و شکلی بودیم. چند سال بعد، متوجه شدیم که جورج لوکاس سه گانه Prequel را کارگرد، می کند و تب جدیدی برای طرفداران جنگ ستارگان ایجاد می کند. هیچ یک از ما نمی توانستیم هیجان را مهار کنیم، و اشتیاق افسارگسیخته برای هر چیزی که مربوط به ،اب بازی جنگ ستارگان بود تقریبا غیرقابل مح،ه بود. Hasbro نتوانست به اندازه کافی چیزهای جنگ ستارگان را برای ما تولید کند.

پس از آمدن و رفتن Trilogy Prequel، جمعیت طرفداران جنگ ستارگان تغییر کرد. برخی به دلیل فیلم‌های جدید از حق رای محروم شدند که بر چشم‌انداز جامعه جمع‌آوری تأثیر گذاشت. ه،رو سال به سال ادعا می‌کرد که اندازه ما هر سال کمتر می‌شود، و در حالی که در این ارزیابی حقیقت وجود دارد، زیرزمینی قوی از مجموعه‌داران پرشور و فداکار وجود داشت که برند را شکوفا و زنده نگه داشتند. چگونه ممکن است چیزی که به ظاهر ضعیف عمل می‌کند، سال‌ها تا زمان تصاحب دیزنی، اینقدر قوی ادامه یابد؟ به نظر می رسید ما به محتوای جدید جنگ ستارگان نیاز نداشتیم. ما به همان اندازه هیجان زده بودیم که موج جدیدی از ارقام را بر اساس آن بدست آوریم امیدی تازه همانطور که ما در حال دریافت جدیدترین Clone Trooper با فلش رنگی بودیم. سپس جنگ های کلون ها اعلام شد، و در حالی که بسیاری از طرفداران قدیمی نسبت به مجموعه تلویزیونی جدید احساس بی تفاوتی می ،د، همه ما عمیقاً می دانستیم که این سریال تنها می تواند به برند جنگ ستارگان کمک کند تا قابل توجه ترین ،اب بازی های جدید را برای ما بیاورد. و این کار را کرد. Hasbro یکی از برجسته ترین اقلام این برند را که تا به حال تولید شده است، “Big” تحویل داد. هزاره شاهین. اما آنها همچنین AT-TE فوق العاده ای را در زمان عرضه محصول داشتند. هیچ یک از ما نیازی به دیدن یک ث،ه از آن نداشتیم جنگ های کلون ها قبل از ،ید چندین وسیله نقلیه، اکشن فیگورها و سایر ،اب بازی های پشتیب، کننده از دوران جدید جنگ ستارگان. وجود آنها هیجان جدیدی برای برند ایجاد کرد و ما همه چیز را ،یدیم. و در حالی که بسیاری از ما متوجه کمبود جزئی محصولات Trilogy اصلی شدیم، هنوز به اندازه کافی وجود داشت که ما را سیر کند. ه،رو Build A Droid را معرفی کرد و علیرغم پاسخ‌های متفاوت، بسیار خوب پیش رفت. بدون توجه به مشکلات، من کاملا درگیر بودم. بقیه از دیدگاه من هم همینطور بودند.

با این حال، چند سال بعد، چیزهای منفی مانند توزیع ناموجود و دسته بندی موارد وحشتناک شروع به آفت خط تولید ،د. و همه ما می د،م که در سال 2012 به اوج ویرانگر رسید (ش،ت بزرگ TPM 3D). برخی از شما هنوز ارقام مربوط به سال 2012 را در Five Below محلی خود خواهید یافت. شاید نه. من منحرف شدم. به ،یب افزایش قیمت ها اضافه کنید، و خط جنگ ستارگان برای کل،یونرهای قدیمی که تمام سرمایه اضافی خود را صرف اقلام جدیدی ،د که احتمالاً نیازی به ،ید نداشتند، ناامید کننده شد. و به دلایلی که ما نمی‌د،م، ه،رو از اشاره به اینکه چقدر م،ب است که یک لاین جدید با بسته‌بندی‌های مستقیم دوباره راه‌اندازی کند، خودداری کرد، رویه‌ای که تا راه‌اندازی مجدد The Vintage Collection ادامه یافت. آن‌ها این کار را در مجموعه‌های اصلی فیگور، بسته‌های کمیک، بسته‌های جنگی، وسایل نقلیه، و انحصاری‌های ،ده‌فروشی انجام دادند که از نظر کیفیت و MSRP ها رو به وخامت گذاشت. این رویکرد باعث مسدود شدن گیره ها و غیرفعال شدن سیستم پر ، مجدد می شود. این طوفان بی‌نقص در برابر ،، که سال‌ها از ه،رو حمایت می‌،د آنقدر نامطلوب عمل کرد که از ،ی و ناامیدی خالص شروع به دور شدن ،د و اندازه کل،یونر را حتی بیشتر کاهش داد. پس از احیای کوتاهی با The Vintage Collection که به اندازه کافی دوام نیاورد تا تأثیر بگذارد، Hasbro خط تولید را لغو کرد و کل،یونرهای 3.75 اینچی تسلی‌ناپذیر و عصب، بودند. ه،رو برای ریختن نمک به زخم، تمرکز خود را بر روی خط 6 اینچی The Black Series آغاز کرد و حامیان وفادار آنها که چندین دهه بود احساس ،د مورد خیانت و توهین قرار گرفته اند. تنها چیزی که خواستیم رفتار برابر بین دو خط بود. اما ه،رو از ابتدا ماموریتی داشت و اکنون می د،م که آنها امروز در کجا ایستاده اند. اما مانند هر چیزی که آن‌ها تولید می‌کنند، شما فقط می‌تو،د با بودجه ابزارسازی تا این حد پیش بروید، و آشکار است که Hasbro خیلی سریع‌تر از خط 3.75 اینچی خسته شده است. به همان اندازه که اوضاع بد شد، من هنوز امید داشتم و درگیر ماندم، اما این دوره تاریکی برای حفظ این امید بود.

بله، The Vintage Collection بازگشته است، اما اوه بزرگ. ه،رو سورپرایزهای زیبا و چند شخصیت بسیار مورد نیاز را به ما داده است. با این حال، به طور کلی، این فیلم بر روی شخصیت‌هایی تمرکز دارد که من هیچ علاقه‌ای به آنها ندارم و منابع جنگ ستارگان دیزنی که هرگز آنها را تماشا نخواهم کرد. در یک سال آمار کافی منتشر نشده است. و چرا آنها نمی توانند به جای رنگ آمیزی مجدد نسخه های قبلی، ارقامی را که هرگز در خط تولید نکرده اند (بسته بندی قدیمی کنر) دوباره بسته بندی کنند؟ جمعیت Disney+ افرادی نیستند که اکنون مجموعه Vintage را ،یداری می کنند. و اگر آنها را می‌،ید، احتمالاً به این دلیل است که آنها بخشی از مجموعه کیفی هستند که سفارش داده‌اید یا به این دلیل که به یکی از همه چیز نیاز دارید. این امر نادری است که شما برای ،ید این شخصیت ها هیجان زده باشید. متاسفم، هیچ چیز دیگری نمی تواند مرا متقاعد کند. تیم کنونی جنگ ستارگان ه،رو در چند سال گذشته با این نام تجاری بسیار بی پروا برخورد کرده است. از بیش از 30000 واحد خنده دار HasLab تاج تیغ (واحدهای بیشتری از این نسبت به برخی از ارقام اولیه وجود دارد) به بسته بندی مجدد و رنگ آمیزی ثابت، خط یک سوراخ مطلق است. اما اگر صادق باشم، فکر می کنم کل،یونرهای 6 اینچی دلیل بیشتری برای ناامیدی دارند. خط آنها از اوا، وحشتناک است. شنیدن اعلان‌های ،اب‌بازی Hasbro باعث اضطراب می‌شود. و این غم انگیز است که می بینم سایت های طرفداران، بسیاری از آنها که من هرگز نام آنها را نشنیده ام، به جای اینکه تمام تلاش خود را برای رو،مه نگاری انجام دهند و سعی می کنند برای پاسخ دادن به چیزی که نمی خواهند پاسخ دهند، به ،وان سخن،ای روابط عمومی عمل می کنند، ناراحت کننده است. برای ثبت، تماس‌های تلفنی تهدیدآمیز زیادی در مورد افشای مطالبی از مصاحبه‌هایی که ه،رو نمی‌خواست برای مصرف عمومی در طول سال‌ها دریافت کردم. یادم می آید هفته نامه سرگرمی یکی از استوری هایم را برمی دارم و بعد مجبور می شوم پاسخی که داده اند را تغییر دهم تا بهتر به نظر برسند. اما حداقل جنگیدم تا برای افرادی که نمایندگی می کردم جواب بگیرم. صرف نظر از این، من همچنان ادامه دادم و معتقد بودم که بهترین ها هنوز در راه است.

بنابراین، ما در سال 2023 هستیم. ما حدود ده ماه از 40 سالی که از بهترین کریسمس من به ،وان یک پسر نه ساله می گذرد، می گذرد. بازگشت جدی مجموعه. من فیلم را روی دستگاهی برای لذت فوری تماشا نکردم. و برای تهیه ،اب بازی ها باید تا پایان سال صبر می کردم. یادم می‌آید که در طول سال وقتی از ،اب‌فروشی‌ها بازدید می‌کردیم، به شدت آنها را می‌خواستم. ما باید منتظر می ماندیم تا بلیط ها در تئاتر محلی ما در دسترس باشد. و پدرم که معمولاً هیچ کاری با ما نمی کرد (همه کاری که انجام می داد در اوقات فراغتش شکار آهو بود) من و برادرم را برای دیدن فیلم برد. این فوق العاده ترین تجربه زندگی من بود. و آن کریسمس بهترین کریسمس بود. خاطرات هرگز مرا ، نمی کنند. اما در مورد چه چیزی می توانم بگویم این سال؟ من هیچ چیز شایسته ای برای بزرگداشت چهار دهه از عالی ترین فیلم جنگ ستارگان نمی بینم. آیا این بر عشق من به فیلم تأثیر می گذارد؟ قطعا نه. اما هیچ چیز مرا با ه،رو درگیر نمی کند، و این چیزی است که به نظر می رسد آنها از آن آگاه نیستند، که خطرناک است. الان سالهاست که این احساس را دارم. و داره به اوج میرسه من می دانم که اکنون همه چیز متفاوت است، اما این تفاوت سرگرمی را از بین می برد. بچه ها ،اب بازی نمی خواهند (به طور کلی). این مشهود است. و این همچنین به این م،ی است که هدیه دهندگان علیرغم آنچه که دیوانه های یوتیوب به شما می گویند ،اب بازی نمی ،ند. بنابراین چشم انداز ،ده فروشی باید تغییر کند. من نمی‌خواهم ،ده‌فروشی مانند یک دهه پیش باشد (به همان اندازه که برای من دوست‌داشتنی است). نه، اما ه،رو کارهای زیادی می تواند انجام دهد تا اوضاع را برای افرادی که بین پنج تا شش رقم از پولی که به سختی به دست آورده اند در طول سال ها ارائه کرده اند، بهتر کند.

این چهلمین سالگرد «بازی‌بازی»ترین فیلم در جهان جنگ ستارگان است. بیگانگان و نگهبانان اسکیف جدید قصر جبا کجا هستند؟ چقدر غیر قابل تصور است که ما داریم ختانا اما نه بارادا فوق العاده؟ همچنین ولکن تزری یا گیلید یا یوتس اورن کجاست؟ رئیس چیرپا به روز کجاست؟ لوگری با رنگ صحیح کجاست؟ T. Dren-Garen یا آن Weequay رنگارنگ که از دریچه کناری بیرون می زند کجاست؟ ختانا? چگونه می تو،م آن دریچه جانبی را روی آن داشته باشیم ختانا اما نه Weequay که از آن بیرون می آید؟ عیب ه،رو چیست؟ یک Sy Snootles and the Rebo Band فوق‌العاده کجاست؟ چگونه می توانم به درستی برقصم لاپتی نک بدون آنها؟ جایی که میله های هاکی دوبل ست بازی Jabba The Hutt من در بسته بندی قدیمی Kenner قرار دارد؟ همه ما چند بار باید این چیزها را بخواهیم؟ شاتل امپراتوری کاملاً جدید کجاست؟ «بسیاری دیگر» کماندوهای شورشی که به شکل فوق‌العاده‌ای نیاز داریم کجا هستند؟ و در مورد شخصیت‌های Trilogy اصلی که وارد محتوای جنگ ستارگان دیزنی می‌شوند و می‌توانند به این بهانه تولید کنند تا مجموعه‌داران قدیمی را خوشحال کنند، چطور؟ 8D8 و EV-9D9 به ذهن می رسند. این فاجعه آمیز است که ما هیچ یک از درویدهای شکنجه اضافه شده به مجموعه Vintage را نداریم. یک Tessek کاملاً جدید کجاست؟ خدای من. آیا می د،د JTA شخصا چند بار این شخصیت را برای The Vintage Collection درخواست کرده است؟ من حتی برای برآورده ، نیازهای جشن ROTJ 40 خود از روستای Ewok استفاده می کنم. Sim-freaking-Aloo کجاست؟ بر ،ی پوشیده نیست که خط ،اب بازی علاقه من به جنگ ستارگان را قوی نگه داشته است. اما نام تجاری جنگ ستارگان ه،رو در ضعیف ترین حالتی است که تا به حال به یاد دارم. اما فکر نمی کنم در این احساسات تنها باشم. قرار نیست تمام محتوای جنگ ستارگان کامل باشد. همه ما می د،م که جنگ ستارگان دیزنی تا کامل بودن فاصله زیادی دارد. اما یک خط ،اب‌بازی عالی به ما کمک می‌کند لکه‌های آن را پشت سر بگذاریم. من ه،رو را تشویق می‌کنم که اگر در لیست کوتاهی از شخصیت‌ها هستید که همیشه روی هر سریال تمرکز کنید، خشمگین نشود یا از دیزنی بهتر دفاع نکند. کار نمیکند. و پایگاه مشتریان شما همچنان رو به کاهش است. حتی اگر محصولات دیر ارائه شده اند، لطفاً کاری انجام دهید تا چهلمین سالگرد تولید شود بازگشت جدی فوق العاده و استثنایی در حال حاضر، حیف است، و این فیلم بز نیاز دارد کمی احترام.




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-02-13-its-the-40th-anniversary-of-my-favorite-star-wars-film-and-i-dont-even-care/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=its-the-40th-anniversary-of-my-favorite-star-wars-film-and-i-dont-even-care