چرا Hasbro نمی تواند لوک اسکای واکر را به درستی دریافت کند؟


فیگور لوک اسکای واکر امپریال لایت سری بلک من چند هفته پیش رسید… و همانطور که به شکل نگاه می‌کردم و آن را بررسی می‌کردم تعجب می‌کردم که چگونه ممکن است در سال 2023 یک چهره لوک اسکای واکر از ه،رو دریافت کنیم که حتی بدتر از تلاش‌های قبلی به نظر می‌رسد. این باعث شد که تمام نسخه های گذشته را بررسی کنم و ببینم آیا هیچ کدام از آنها خوب هستند یا خیر. بنابراین امروز می‌خواهم برای مروری بر تمام چهره‌های لوک اسکای واکر سری سیاه به من بپیوندید. و من به همه آنها امتیاز خواهم داد. یک “لوک” چهره ای است که در واقع شبیه لوک اسکای واکر مارک همیل است. یک “لوک” می تواند یک برادر یا پسر عمو باشد. با این حال، یک “Luuuuuke” فقط یک شخص تصادفی است. و بله، قرار است سرگرم کننده باشد! بنابراین برای نمایش کمی از وحشت کلیک کنید!

اجازه دهید شما را با Luuuuke آشنا کنم

در طول سال‌ها تعداد زیادی از چهره‌های سریال سیاه لوک اسکای‌واکر توسط Hasbro وجود داشته است. و من (تقریبا) همه آنها را فهرست می کنم، ممکن است برخی از تغییرات جزئی وجود نداشته باشد، اما تمام نسخه های اصلی او گنجانده شده است.

شاید مارک همیل فقط یکی از آن چهره‌هایی را داشته باشد که فحش دادن آنها غیرممکن است، زیرا ه،رو می‌تواند کاملاً با چهره‌های خاص آن را از پارک بیرون کند. اما به نظر می رسد شخصیت های دیگری مانند لوک مارک و حتی هان هریسون فورد باعث ایجاد دردسر واقعی می شوند. آنها به ندرت آنها را درست می کنند. اما گیج‌کننده‌تر… مواقعی وجود داشته که Hasbro بسیار نزدیک شده است… فقط نسخه‌های بسیار بدتر Luke را با شکل‌های زیر ساخته است که باعث می‌شود تعجب کنید که چرا ظاهراً همیشه با مجسمه‌های دیجیتالی خود از صفر شروع می‌کنند و از یکی از نسخه‌های قبلی به ،وان نقطه شروع استفاده نمی‌کنند.

و قبل از اینکه ،ی بگوید “نسخه های TVC بسیار بهتر به نظر می رسند”. نه فقط نه آنها حتی بدتر هستند.

به هر حال، برای اطمینان از اینکه همه می‌د،م در مورد چه ،ی صحبت می‌کنیم، مجموعه‌ای از پرتره‌های مارک همیل از زمان بین سال‌های 1977 تا 1983 است. ع،‌هایی از فیلم‌ها و همچنین یک ع، تبلیغاتی از مارک در نقش مارک از سراسر دوران امپراتوری ضربه می‌زند. فقط برای اینکه همه ما بد،م مارک در واقع چه شکلی است.

مارک همیل در طول سال ها، لطفا برای بزرگنمایی کلیک کنید!

و در اینجا ع،‌هایی از تمام سری‌های سیاه اصلی Luke Skywalkers وجود دارد…

برای دیدن نسخه با وضوح کامل کلیک کنید (شاید از چشمان خود محافظت کنید)

خب… اه…

من اکنون به هر لوک امتیاز می دهم، از چپ به راست، سپس از بالا به پایین!

  • X-Wing Luke 1.0: لووکه – او شبیه یک نسخه سیب زمینی تغییر شکل یافته از مارک همیل به نظر می رسد، و اگر فکر کنیم مردم در آن زمان فکر می ،د این شبیه مارک همیل بسیار خوب است…
  • X-Wing Luke p،toreal: لووکه اما حالا با رژ لب – رژ لب اضافه ،د
  • ROTJ Luke 1.0: لوک – من حدس می زنم و می گویم مجسمه این بار در واقع بهتر است، اما متأسفانه این شکل زم، ساخته شد که Hasbro هنوز از بچه های چینی نابینا برای نقاشی چشم ها استفاده می کرد و اصلاً از هیچ برنامه رنگی در هیچ نقطه ای روی صورت استفاده نمی کرد.
  • بسپین لوک 1.0: لووکه – اگر تا به حال مجسمه من،ی وجود داشته باشد، توسط بچه های چینی نابینا که چشم ها را به بهترین شکل ممکن نقاشی کرده اند ،اب شده است.
  • بسپین لوک ع، واقعی: لووکه – او می تواند برادر یا پسر عموی مارک همیل باشد، اگر چشمان خود را خم کنید
  • Stormtrooper Luke را مبدل می کند: لوک یا شاید لوک – من معتقدم که این واقعا می تواند بهترین مجسمه سازی باشد که در نهایت توسط برنامه DEI Hasbro ناامید شد و آنها را مجبور کرد از آن بچه های چینی نابینا برای نقاشی چشم استفاده کنند.
  • به لوک 1.0 بدهید: لوک – در واقع این یک مجسمه بسیار خوب است، اما بچه های چینی نابینا یک بار دیگر همه چیز را ،اب ،د
  • به لوک یک ع، واقعی بدهید: لوک! – با فوتورئال فکر می کنم این بهترین لوک تا کنون است، اولین چهره ای است که در واقع شبیه مارک همیل در نقش لوک است.
  • Farmboy Luke 1.0: لووووکه – وامپا لوک ثابت می کند که ه،رو می تواند یک مارک همیل بسیار خوب را مجسمه سازی کند … اما بعد از آن ظاهراً برای فارمبوی لوک نمادین از صفر شروع ،د و به این “چیز” سر سوزنی رسیدند.
  • فارمبوی لوک ع، واقعی: لووووکه – اگر مجسمه بد باشد، p،toreal نمی تواند معجزه کند
  • Farmboy Lands،der Luke 1.0: لوووووگ – نسخه درگ کوئین با ابروهای کاترپیلار خنده دار شخصی که شاید پسر عموی دوم مارک همیل پس از حذف شدن باشد، متأسفانه این آ،ین درگ کوئین لوک نخواهد بود.
  • تراکم کننده ، لوک: لوک! – متأسفانه این صحنه فوق العاده خاص است و ه،رو بهترین تأثیر را در چهره لوک ایجاد نکرده است، اما این در واقع شبیه بسیار خوبی از مارک همیل در نقش لوک است.
  • مراسم مدال لوک: لووکه – این خویشاوند دور مارک همیل که یبوست دارد چشم، دارد که خیلی به هم نزدیک هستند و احتمالاً این برنامه‌های رنگ آمیزی فوتورئال هستند که این نگاه ابدی یبوست را به او می‌دهند.
  • داگوبا لوک: چرا ه،رو باید یک اکشن فیگور مکنزی دیویس بسازد که در فیلم سرنوشت تاریک نابودگر برای جنگ ستارگان دیده می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما یک اکشن فیگور از او در جنگ ستارگان داریم. چرا؟

جدا از شوخی، من معتقدم که شباهت واقعی بسیار خوب است، اما مدل موی ناخوشایند، نحوه مجسمه سازی و آرایش مادر، این داگوبا لوک را به مکنزی دیویس از Terminator Dark Fate تبدیل می کند. موهای متفاوت تراشیده شده و آرایش کمتر می توانست این شخصیت را به یک شخصیت اکشن مارک همیل در نقش لوک تبدیل کند.

  • برف‌باز لوک: لوک یا شاید لوکبسته به میزان چشمک زدن – متأسفانه فقط یک نسخه فوق العاده خاص دیگر از لوک بسیار خوب است، اما او همیشه از این نوع کلاه بر روی سر خود استفاده می کند و فقط می تواند واقعاً با کلاه خود استفاده کند.
  • کاخ جبا لوک: لووکه – شاید مجسمه آنجا باشد، اما زیر تمام آرایش هایی که ه،رو به دلایلی عجیب بر آن اصرار داشت گم می شود
  • تایید لوک: لوووووگ – اصلا اون کیه؟ نه حتی یک پسر عمو.
  • امپریال لایت کروزر لوک: لووووکه، این نسخه عجیب لوک دره است که توسط یک بچه چینی نابینا مجسمه سازی شده است که توضیحاتی کتبی (به خط بریل، چون نابینا! قبل از اینکه بپرسید…) از ظاهر مارک همیل دریافت کرده است… یا شاید او یکی از آن افراد غلاف از Invasion of the Body Snatchers باشد… متأسفانه دو روز زودتر از غلاف او حذف شده است. هر چه که باشد، مارک همیل نیست و واقعاً گیج کننده است که چگونه جدیدترین سری بلک لوک اسکای واکر یکی از بدترین سریال های کمیک تا کنون بوده است، با توجه به تمام پیشرفت هایی که این خط از سال 2013 تاکنون داشته است. اگرچه فرآیند فوتورئال بهترین نسخه است، اما این یک ش،ت بزرگ است. در بهترین حالت، این برادر ناتنی یا شاید پسر عموی دور مارک است. او در واقع شبیه یک نسخه ماپت Spitting Image از لوک به نظر می رسد. آن سریال کمدی بریت،ایی را به خاطر دارید؟ همچنین چرا ابروی بالا زده آقای اسپاک را به او دادند؟ فرنچایز اشتباه!

عروسک‌های تصویری تف ،… در اینجا شما دو گرداننده را می‌بینید که ممکن است آن‌ها را بشناسید یا ند،د، اگر ند،د مهم نیست

خب چی فکر می کنی؟ فکر می کنید چه شخصیتی مارک همیل را درست می کند و در واقع بیشتر شبیه لوک است؟ و چرا فکر می‌کنید که ه،رو بارها و بارها و بارها وقتی ،ت به لوک می‌رسد، به طرق مختلف ش،ت می‌خورد؟ اینطور نیست که تلاش نمی کنند…

و بله، من یک ، هستم و نسخه جدید Return of the Jedi Black Series Luke Skywalker را از قبل سفارش دادم. من هنوز امیدوارم یکی از نسخه های اصلی لوک چهره ای داشته باشد که در واقع شبیه او باشد.

همچنین … به یاد داشته باشید، این به م،ای سرگرم کننده است. تحلیل علمی نیست! و این حفاری در مجسمه سازان Hasbro نیست. آنها معمولاً کار بزرگی انجام می دهند. اما مارک همیل به نظر می رسد دشمن آنها باشد. منظورم این است که WHO به امپریال لایت کروزر لوک نگاه کرد و با افتخار گفت: “میخ کرد!” و چه ،ی در Lucasfilm آن را سبز کرد؟




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-07-24-why-cant-hasbro-get-luke-skywalker-right/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=why-cant-hasbro-get-luke-skywalker-right