چرا باید برای کودکان اسباب بازی بخریم؟ مجله تصویر زندگی

از طرفی برخی از اسباب بازی های مناسبتی هم می توانند باعث تقویت روابط و بیشتر شدن دوستی و محبت بین بزرگسالان شوند. برای مثال محبوبیت خرس ولنتای ن در بین عشاق باعث شده است تا این اسباب بازی جذاب یک وسیله بسیار ساده و زیبا برای تداوم روابط و حفظ علاقه و دوست داشتن بین بزرگسالان باشد. اگر در دوران کودکی فرصت تخیل کردن را به کودک ندهند، در بزرگسالی نمی تواند فرد مهم و سالمی برای جامعه باشد. در این مقاله تلاش کردیم تا توضیح بدهیم که دلایل خرید اسباب بازی برای کودکان چیست و چرا خرید وسایل بازی برای کودکان ضروری است. اسباب بازی‌هایی از این دست به کودکان در حل مسئله کمک می‌کنند، روابط اجتماعی را یاد می‌گیرند و مهارت‌های حرکتی ظریف با استفاده از عضلات کوچک دست و انگشتان را رشد می‌دهند.

  • عروسکها، تجهیزات پزشکی، لوازم آشپزخانه، سشوار، اتو، چرخ خیاطی، خانه های عروسکی، بازی های فکری و ساختنی، اسباب بازی های موزیکال و پازل ها، جزو اسباب بازی هایی هستند که برای دختر بچه بسیار جذاب می باشند.
  • فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا با فروش اسباب بازی های متنوع برای سایر گروه های سنی همراه با تضمین کیفیت کالا آماده ارائه خدمات به والدین گرامی می باشد.
  • بازی های اموزشی و فکری و موزیکال در شکل ها و مدل های متنوع از بهترین برندها برای دختربچه ها مناسب هستند.

فلوت اسباب بازی پیکاردو میتونه یک هدیه دوست داشتنی برای ایجاد ساعاتی شاد برای کودک باشه. فلوت بچه گانه پیکاردو از جنس چوب مرغوب ساخته شده و فاقد مواد سمی و خطرناک برای بچه ها میباشد. این گیتار موزیکال کودک دارای دکمه های مختلف جهت پخش ریتم و موزیک های متنوع می باشد که مناسب برای کودکان بالای 1 سال است. یکی از راه‌های شاد و مشغول نگه داشتن فرزندتان این است که به او اجازه دهید با اسباب‌ بازی‌ هایی بازی کند که برای تحریک مغز او ساخته شده‌ اند. پازل ها، اسباب بازی های هنری و صنایع دستی که شامل نقاشی، گل سازی و … در این دسته قرار دارند.

۷.رشد تربیتی

بازی به کودکان این فرصت را می دهد تا مهار‌ت‌های جدید را بارها و بارها تمرین کنند. اسباب بازی‌هایی که به بچه‌ها این فرصت را می‌دهند که به تنهایی چیزی را کشف کنند، مهارت های منطقی تفکر را در آنها ایجاد می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا به طور مداوم به حل مسئله بپردازند. بازی با پیروی از علایق منحصر به فرد خود، فرصتی عالی برای رشد و تمرین مهارتهای جدید به فرزند شما می‌دهد. اسباب بازی ها و وسایل بازی که کودک شما در دسترس دارد می تواند رشد او را از راه های مهم شکل دهد. اسباب بازی هایی که برای تقویت رشد عاطفی و اجتماعی کودکان هستند، می توانند آنها را برای زندگی آینده و قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی مختلف آماده کنند.

❤ کافه سرگرمی❤

پیانو اسباب بازی هم آموزشی است هم سرگرم کننده و یک هدیه تولد فوق العاده برای کودکان بالای 3 سال است.پیانو اسباب بازی دارای ویژگیهای ضبط و پخش،یک میکروفن قابل جدا شدن برای آواز خواندن دارد. میکروفن اسباب بازی پایه دار موزیکال دارای میله قابل تنظیم چراغ دار و دکمه افکت صدامیباشد. این اسباب بازی میکروفون کودک برای گروه سنی بالای 3 سال هدیه ای مناسب و سرگرم کننده است. با جستجوی اسباب بازی‌هایی که در مراحل مختلف رشد کودک سرگرم کننده باشند، می‌توانید این مشکل را حل کنید.

۳- اسباب بازی های مناسب برای کودکان ۲ تا ۳ سال

استفاده از اسباب بازی‌های ساختنی همچون انواع خمیر بازی برای کودکانی که به فعالیت‌های هنری علاقه‌ دارند، یک گزینه‌ی ایده‌آل خواهد بود. کودک ۳ تا ۵ ساله یک سازنده قهار است و می‌تواند از هر چه به دستش می‌دهید یک شاهکار خلق کند. رنگ‌ها، اشکال و اعداد را می‌شناسد، قوانین را درک کرده و مسئولیت‌پذیری بیشتری دارد بیشتر اسباب‌بازی‌هایی را می‌پسندد که مشخصات واقعی داشته باشند. ✔️کودکان در این سن نه تنها متوجه اطراف و پیرامون خود خواهند شد بلکه به دنبال کشف کردن نیز هستند در نتیجه اسباب بازی آن ها باید مداد رنگی ، پازل و غیره باشد که در متن مقاله دیگر اسباب بازی ها معرفی شده است . نوزادی که تازه به دنیا می آید توانایی بازی کردن و انتخاب اسباب بازی را ندارند و بیشتر اوقات خواب هستند زیرا هنوز توانایی برقراری ارتباط با محیط پیرامون خود را ندارند . نوزاد تازه به دنیا آمده حتی توانایی نشستن نیز ندارد و به همین دلیل همانطور که گفتیم مهارت استفاده از اسباب بازی را نیز ندارد .