پس …. برده لیا کجاست؟


مجموعه‌ای که اخیراً نمایش داده شده مجموعه Vintage Jabba و تاج و تخت دوباره این سوال را مطرح کرده است: فیگورهای Slave Leia یا Oola در مقیاس 1/12 و در مقیاس 1/18 مدرن و زیبا کجا هستند؟ اگر Return of the Jedi را به خاطر بیاورید، مطمئناً به یاد خواهید آورد که جابا لیا را با لباس بیکینی ف،ی بر روی یک زنجیر ف،ی و نشسته (بیشتر شبیه به دراز کشیدن) روی تخت خود می‌فرستاد. سری بلک در همان اوایل و از آن زمان، اسلیو لیا واقعاً وحشتناک به نظر می رسید. هیچ چی. پس بیایید در مورد آن صحبت کنیم!

کری در آن ع، معروف ساحل رولینگ استون از سال 1983

نمی توان حدس زد که چرا ه،رو ظاهراً دیگر چهره هایی مانند Slave Leia یا Oola را با یک میله ده پا لمس نمی کند. برخی از مردم ادعا می کنند که این یک دستور لوکاس فیلم است، شبیه به اینکه اخیراً “برده من” اثر بابا فت برای اه، بازاریابی و ،اب بازی ها به “سفینه فضایی بوبا فت” تغییر نام داد.

با توجه به اینکه برده‌ها اساساً همه جا در جنگ ستارگان هستند، ط،ه‌آمیز است، تا جایی که کوی‌گون حتی نمی‌توانست برای آزاد ، مادر آناکین در ،مت‌های مقدماتی به خود زحمت بدهد. و فراموش نکنیم که در آینده یک چهره کوچک Ani The Black Series خواهیم داشت و او بسیار برده است.

بنابراین ممکن است ،ی مشکوک شود که لوکاس فیلم اسلیو لیا و اولا را دوست ندارد زیرا آنها هر دو زن قرب، (و مورد آزار ،) هستند و بنابراین کاملاً برع، «شخصیت زن قوی» هستند، حتی اگر لیا با خفه ، جبا با زنجیر ف،ی‌اش به نتیجه برسد. اما اولا بیچاره علوفه رانکور است و هرگز فرصتی برای قرار دادن پدرسالاری در جای خود ندارد.

اما دلیلش هرچه باشد…. و قبل از اینکه فکر کنید Hasbro است، مطمئناً آنها مسئول نیستند، آنها مجوز IP My Little Pony، GI Joe و Transformers را به Kotobukiya می‌دهند که نسخه‌های زن ،ی انس، از پونی‌ها یا Transformers را به ،وان مجسمه در مجموعه Bis،ujo خود می‌سازند و Hasbro نیز مشکلی با انتشار چهره‌های تقریباً برهنه Marvel Legends ندارد. اما لوکاس‌فیلم سال‌ها پیش به همکاری خود با گروه Bis،ujo از Kotobukiya پایان داد و در حالی که آنها مجسمه‌های ،ی جنگ ستارگان را قبل از اینکه دیگر نتوانند آن‌ها را بسازند، ساختند، اما هنوز مجسمه‌های زن ،ی از شخصیت‌های مارول را تا به امروز منتشر می‌کنند، بنابراین این نه یک مشکل کلی دیزنی است و نه مشکل ه،رو، بنابراین قطعاً لوکاس‌فیلم باید در اینجا مقصر باشد…

مجسمه‌های Bis،ujo اخیر یا آینده از Bumblebee (ترانسفورمرز)، Dawn Moreno (GI Joe) و Kate Bis،p (Marvel)

دلایلی که دیگر مجسمه‌های Bis،ujo و Slave Leia یا Oola در جنگ ستارگان وجود ندارد، سوال این است که گزینه‌های شما در سال 2023 برای داشتن یک متال بیکینی لیا چیست؟

نسخه وحشتناک و افتضاح سری Black می تواند حدود 100 دلار در ebay قیمت داشته باشد، گزینه 3.75 اینچی نه چندان بهتر می تواند حتی گران تر باشد، به خصوص در صورت کارتن. و در این مرحله هر دو رقم حدود یک دهه یا بیشتر قدمت دارند. و مطابق با استانداردهای مدرن نیست.

متأسفانه، بازار ارقام سفارشی فقط گزینه هایی برای مقیاس 1/6 دارد.

در اینجا یک Slave Leia از JTA معمولی “شمشیر لیزری گری” است که به اندازه کافی مهربان بود و ع،ی از شکل خود را برای من ارسال کرد:

آنچه در اینجا می بینید یک سر سفارشی، نقاشی شده با دست، یک ست لباس با زنجیر ف،ی واقعی و یک بدنه زن بدون درز در مقیاس 1/6 است.

در اینجا چند ع، جذاب از فروشندگان در اینترنت آورده شده است:

آنچه در اینجا می بینید نسخه دوم، به روز شده و بهبود یافته سر سفارشی است، دارای یک بافته واقعی است (نسخه اول دارای قیطان است). “Mr Toys” فقط سر، لباس و لوازم جانبی سفارشی را در یک بسته یکپارچه به شما می فروشد. همچنان باید بدنه زن بدون درز Phicen را با مقیاس 1/6 ،یداری کنید. اما شما به راحتی می تو،د انجام دهید.

یک کلمه احتیاط در مورد بدن فیسن … آنها از نظر تشریحی بسیار دقیق هستند. یا به زبان اینترنتی مدرن “NSFW” اگر در حالت برهنه باشد. آنها شامل تمام جزئیات هستند. بنابراین اگر مشکلی با آن دارید، ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید. آنها عروسک های باربی نیستند که برای بچه های کوچک در نظر گرفته شده اند.

از آنجایی که چندین نوع بدن ،نه Phicen و حتی چندین رنگ پوست وجود دارد، باید رنگ من، را انتخاب کنید، اما فروشندگ، مانند Mr Toys معمولاً به شما می گویند که چه نوع بدن و رنگ پوست Phicen را انتخاب کنید تا رنگ پوست آن با سر مطابقت داشته باشد. همچنین، بدنه‌های فیسن در انواع منحنی‌تر/بالاتر و حتی گزینه‌های ورزشی‌تر عرضه می‌شوند، این نسخه با نیم تنه کوچک‌تر (هنوز زیاد) است.

در صورتی که هنوز در مورد Phicen اطلاعاتی ندارید، Hasbro سعی کرد چند سال پیش با خط هایپررئال ش،ت خورده و بد ظاهر خود به بازار اکشن فیگورهای بدون درز با ،ت های ف،ی داخلی وارد شود. فیگورهای فیکن دست، پا و سر پ،تیکی دارند… اما پوست آن ،تیکی نرم است و این به شما اجازه می‌دهد به حالت‌هایی بسیار طبیعی برسید.

در اینجا یک مثال کامل از یک ژست طبیعی آورده شده است:

لباس سفارشی Phicen Slave Leia می تواند بدون زحمت صحنه اتاق تاج و تخت را از Return of the Jedi بازسازی کند. هیچ مفاصل قابل مشاهده ای وجود ندارد، فقط شکاف بین دست ها / سر و بدن وجود دارد که اگر می خواهید دست / پا / سر قابل تعویض داشته باشید اجتناب ناپذیر است.

یک سر سفارشی با لباس می تواند حدود 100 دلار قیمت داشته باشد (در میدان توپ 100 دلار)، یک بدنه Phicen تقریباً به همان اندازه، کمی کمتر، شاید حتی، یک جستجوی سریع در ebay یا جستجوی گوگل به سرعت به شما نتیجه می دهد. بنابراین کل،یونرهای مقیاس 1/6 حداقل می توانند به صحنه سفارشی ساز تکیه کنند تا Slave Leia با ظاهری عالی داشته باشند که رقیب هر چیزی که Hot Toys می تواند بسازد (و مطمئناً اگر می توانست می ساخت).

متأسفانه کل،یونرهای مقیاس 1/12 و مقیاس 1/18 شانسی ندارند.

اکشن فیگورهای زن در مقیاس 1/12 بسیار عالی وجود دارد! نگاهی به این بینداز:

آنچه در اینجا مشاهده می کنید فیگورهای زن در مقیاس 1/12 فیسن هستند، آنها در یک مجموعه کامل با سر عمومی، چند دست و بیکینی (شما می تو،د بیکینی و تکه های دیگر را بردارید) ارائه می شود. شما انواع مختلف بدن را در مقیاس 1/12 نیز دریافت می کنید، ی،ی “عادی” (هنوز کاملاً سینه)، منحنی و ورزشکار (با اندامی خوش اندام). و بله، گزینه های مرد نیز در هر دو مقیاس 1/6 و 1/12 وجود دارد. همانطور که می بینید، شکل های مقیاس 1/12 نیز می توانند بسیار واقعی باشند، درست مانند همتایان مقیاس 1/6 آنها.

می تو،د آن مجموعه های مقیاس 1/12 را در آمازون با قیمت حدود 50 دلار یا بیشتر پیدا کنید.

با این حال، به نظر می رسد که هیچ ست لباس بیکینی ف،ی سفارشی برای مقیاس 1/12 وجود ندارد. بنابراین، در حالی که کل،یونرها به چهره‌های زن با ظاهری عالی دسترسی دارند، شما باید Slave Leia را خودتان بسازید، که در عصر پرینت سه بعدی غیرممکن نیست، اما همچنان برای ساختن ،مت پارچه/دامن به مهارت نیاز دارید و البته به سر نقاشی شده نیز نیاز دارید و باید یک چاپگر سه بعدی داشته باشید. راحت‌تر خواهد بود اگر سفارشی‌سازها کیت‌های تبدیل کاملی را برای ارقام Phicen در مقیاس 1/12 ارائه دهند، همانطور که ما آنها را برای ارقام مقیاس 1/6 دریافت می‌کنیم.

و مقیاس 1/18 کاملاً بد شانس است. بدنه فیسن بدون درز با مقیاس 1/18 وجود دارد… حدس من این است که مقیاس برای ساختن شکلی با پوست ،تیکی و ،ت ف،ی داخلی بسیار کوچک است، زیرا اندام‌ها در مقیاس 1/18 بسیار نازک هستند.

اما چیزی که ما واقعاً به آن نیاز داریم، یک چهره با مجوز رسمی از Hasbro است. یا توسط هر ،ی. چگونه است که کری با افتخار بیکینی ف،ی خود را در سال 1983 پوشید و تا به امروز همچنان یک لباس بسیار محبوب در کازپلی است… و در سال 2023 (ظاهراً) برای لوکاس فیلم یک نه بزرگ برای انتشار کالایی بر اساس آن نسخه از شخصیت اوست؟ در فرنچایزی که آهسوکا برای فصل‌های اولیه جنگ‌های کلون‌ها با یک برش تاپ می‌دوید و حتی ،مت‌هایی داشت که او هم برده می‌شد؟ برده‌ها آنقدر ،صر رایج در جنگ ستارگان هستند که تصمیم (ظاهراً) برای عدم انتشار چهره‌های به‌روز شده و در واقع خوب ظاهر این شخصیت کمی عجیب و شاید حتی مقدس به نظر می‌رسد.

دارث ویدر نیز برای برنزه شدن خوب در ساحل بود… و کری با نام مستعار لیا با پدرش بسیار سرگرم شد.

یا سفارشی‌کننده‌ها باید به کمک بیایند… بازار مقیاس 1/6 همه چیز دارد، اما من فکر می‌کنم کل،یونرهای مقیاس 1/12 مجموعه‌های مشابه مقیاس 1/12 را می‌،ند تا ارزش آن را داشته باشند. و در حالی که ممکن است کل،یونرهای مقیاس 1/18 نتوانند بدنه های Phicen را دریافت کنند، یک فیگور پ،تیکی فوق مفصل معمولی (سفارشی) با قطعات سفارشی مطمئناً این کار را انجام می دهد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا مایلید یک فیگور Slave Leia با استفاده از یکی از بدنه های Phicen با یک مجموعه افزودنی سفارشی شامل سر و لباس (و سلاح) داشته باشید؟ آیا فکر می‌کنید Hasbro هرگز یک Slave Leia (یا Oola) را دوباره منتشر خواهد کرد؟




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-07-20-so-where-is-،-leia/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=so-where-is-،-lei،