نینجاهای جاسوس یوتیوب، کمپین Make-A-Wish را راه اندازی کردند • کتاب اسباب بازی


منبع: Spy Ninjas/The Toy Book

یوتیوبرهای سرگرمی خانوادگی، جاسوس نینجاها، پس از تشخیص سرطان یکی از بنیانگذاران، کمپین Make-A-Wish را راه اندازی کرده اند.

Vy Qwaint و Chad Wild Clay، بنیانگذاران Spy Ninjas، Chad’s Wild Climb را راه اندازی ،د تا به بچه ها در مورد جامعه و اهمیت دوستی های قوی آموزش دهند.

Leslie Motter، رئیس و مدیر عامل Make- می گوید: “Make-A-Wish بیش از 40 سال است که آرزوها را برآورده می کند، و همیشه ایجاد شراکت های جدید با هدف کمک به کودکان برای بازیابی بخشی از دوران کودکی خود متواضع است.” الف-آرزو آمریکا. “ما از کمک نینجاهای جاسوس برای تحقق آرزوهای بیشتر سپاسگزاریم زیرا آرزوها به کودکان قدرت لازم برای مبارزه با بیماری های خود را می دهند و شانس بیشتری برای بهبودی دارند.”

این زوج امیدوارند از هم اکنون تا 29 آوریل 100000 دلار جمع آوری کنند و این کمپین را با 10000 دلار کمک مالی آغاز ،د. Tiltify – یک پلتفرم جمع آوری کمک های مالی که تجربیات زنده و تعاملی را ارائه می دهد – میزبان Chad’s Wild Climb است.

Qwaint و Clay می گویند: “ما بسیار سپاسگزاریم که فرصت استفاده از پلتفرم خود را برای حمایت از Make-A-Wish و تحقق آرزوی کودک داریم.” “این هدف برای ما بسیار مهم است، چه شخصی و چه به صورت جمعی به ،وان نینجاهای جاسوس، و ما خوشحالیم که شریکی مانند Tiltify داریم که به ما کمک می کند تا با مخاطبان خود در تعامل باشیم تا به هدفمان برسیم.”

جمع آوری کمک مالی رسماً در 29 آوریل – روز جه، آرزوها – در مقر Spy Ninjas در ، وگاس به پایان می رسد. در طول این رویداد، Qwaint و Clay به آرزوی یک کودک، از جمله یک تور و ملاقات و احوالپرسی خصوصی، پاسخ خواهند داد. این زوج همچنین پلاکی را برای اهداکننده برتر که بر روی دیوار جدید Spy Ninjas نصب خواهد شد، به نمایش خواهند گذاشت.


منبع: http://toybook.com/youtube-spy-ninjas-make-a-wish-campaign/