
بروزرسانی: 20 تیر 1404
نمودارهای جریانی Nielsen برای خدمه Skeleton
همانطور که ممکن است بد،د، من به نحوه عملکرد هر مجموعه Disney+ Star Wars در نمودارهای پخش نگاه می کنم. اوایل در سال 2024 من Luminate را نیز به تصویر اضافه کردم و به نمودارهای آنها نگاه کردم. و من قبلاً در مورد نمودارهای Luminate برای Skeleton Crew صحبت کردم، زیرا نمودارهای آنها به موقع منتشر می شود. Nielsen چهار هفته تأخیر دارد، Luminate معمولاً نمودارهای خود را 24 ساعت یا بیشتر پس از پایان دوره جمع آوری داده ها برای هفته پست می کند (با این حال، Luminate نمودارهای خود را از اواسط دسامبر به روزرس، نکرده است).
بنابراین نمودارهای استریم نیلسن چه می گویند؟ آیا Skeleton Crew بعد از اینکه هرگز در 10 نمودار استریم برتر Luminate قرار نگرفت، در اینجا بهتر عمل کرد؟ برای جزئیات بیشتر کلیک کنید!

عشقی به نیل نیست
خب... Skeleton Crew درست مثل نمودارهای Luminate در بین 10 تای برتر قرار نگرفت. بنابراین Luminate و Nielsen موافق هستند. نمایش شماره 10 در نمودارهای سری اصلی Nielsen دارای 384 میلیون دقیقه زمان تماشا است.
این اولین باری است که یک سریال اکشن زنده جنگ ستارگان با اولین ،مت خود وارد 10 ج، برتر سریال های اصلی نیلسن نمی شود. این یک ناامیدی بزرگ برای لوکاس فیلم است و همچنین باید آنها را به شدت نگران کند. آیا ممکن است The Acolyte و دیگر نمایش های غالباً کم رنگ (Ahsoka، فصل 3 ماندالوریان، Obi-Wan Ke،i) مردم را از محتوای جنگ ستارگان در Disney+ دور کنند؟
این چیزی است که سایر برنامه ها در هفته 1 در نمودارهای استریم نیلسن داشتند:
Mandalorian S2: 1032 میلیون دقیقه
کتاب بوبا فت: 389 میلیون دقیقه
، وان ک،ی: 1026 میلیون دقیقه (دو ،مت)
اندور: 624 میلیون دقیقه (سه ،مت)
Mandalorian S3: 823 میلیون دقیقه
آهسوکا: 829 میلیون دقیقه (دو ،مت)
The Acolyte: 488 میلیون دقیقه (دو ،مت)
و اکنون Skeleton Crew با دو ،مت و حدود 70 دقیقه زمان حتی نتوانسته است 385 میلیون دقیقه را به دست آورد تا به سختی در بین 10 ،مت برتر قرار گیرد. و اگر به کتاب اعداد Boba Fett نگاه کنید، این فقط برای یک ،مت با 37 دقیقه (با تیتراژ) زمان اجرا، بنابراین فقط نیمی از آنچه Skeleton Crew با دو ،مت در هفته 1 داشت. Skeleton Crew تقریباً نیاز داشت 5.5 میلیون بازدید برای دو ،مت در Disney+ در ایالات متحده برای ورود به 10 ،مت برتر. حتی برای یک سری جنگ ستارگان به آن بسیار پایین هم نرسید.
من معتقدم که Skeleton Crew حتی یک بار هم وارد 10 چارت برتر نخواهد شد. بازدیدها برای یک نمایش 130 میلیون دلاری باید بسیار کم باشد. این همچنین گویای این است که دیزنی حتی سعی نکرد همه آن را به یک داستان موفقیت تبدیل کند، همانطور که آنها هنوز برای The Acolyte تلاش می ،د، با ارسال شماره های خود با دیدگاه های جه،. در واقع ما چیزی از آنها نشنیده ایم. اعداد باید به قدری بد باشند که هیچ چرخه روابط عمومی در جهان نتواند آن را شبیه به یک داستان موفقیت آمیز جلوه دهد.
اگر من جای لوکاس فیلم بودم، نگران بودم که فیلم ماندالوریون و گروگو واقعاً ضعیف عمل کند. آنها واقعاً باید این بار بازاریابی را به درستی انجام دهند و جان فاورو باید جادوی دو فصل اول را دوباره به دست آورد. در غیر این صورت، جنگ ستارگان ممکن است در دردسر واقعی باشد.
واقعیت این است که نمایشی که ا،راً نقدهای مثبتی از سوی افرادی که آن را تماشا می کنند دارد، نتوانسته جذابیتی ،ب کند. این به ویژه نگران کننده است، زیرا معمولاً فکر می کنید که تبلیغات دهان به دهان تأثیر مثبتی دارد.
همچنین، Skeleton Crew شانس بسیار بیشتری برای ورود به 10 نمودار برتر Nielsen داشت، زیرا پنجره جمع آوری داده های Nielsen برای نمایش های هفته 1 بسیار مطلوب تر است. Luminate جمع آوری داده های هفته را در نیمه شب پنجشنبه متوقف می کند. بنابراین Skeleton Crew تنها کمی بیشتر از دو روز فرصت داشت تا زمان تماشا را جمع آوری کند. با این حال، Nielsen داده ها را از دوشنبه تا یکشنبه جمع آوری می کند، بنابراین Skeleton Crew بیش از پنج روز فرصت داشت تا زمان تماشا را در هفته اول خود جمع آوری کند.
من معتقدم وقت آن رسیده است که دیزنی خانه را در لوکاس فیلم تمیز کند. صرف نظر از کیفیت نمایش ها، بودجه برای همه چیز خارج از کنترل است. نه فقط نمایش ها، بلکه فیلم(های) نیز، همان چیزی که لوکاس فیلم ساخته (ایندی 5). اینکه Lucasfilm تقریباً 1 میلیارد دلار (بعد از ،ر مالیات) برای Andor، The Acolyte و Skeleton Crew ،ج کرد، دیوانه کننده است.
من همچنین معتقدم که عصر سری Disney+ Star Wars ممکن است به پایان خود نزدیک شود. جنگ ستارگان به کیفیت های تولیدی خاصی نیاز دارد، شما نمی تو،د درام های پرمخاطب برای جنگ ستارگان بسازید که در آن افراد فقط پشت یک میز می نشینند و صحبت می کنند، شما به اکشن، CGI، سیارات، مجموعه ها نیاز دارید... و این هرگز ارزان نخواهد بود. آنها به وضوح راهی برای ساخت سریال های استریم جنگ ستارگان با بودجه معقول پیدا نکرده اند. Obi-Wan Ke،i با بودجه 90 میلیون دلاری نزدیک شد، اما آن نمایش نیز به طرز وحشتناکی ارزان به نظر می رسید، در مواقعی مانند تولید طرفداران.
مهمتر از همه، این احتمال وجود دارد که مردم پس از یک بار ناامیدی بیش از حد، عاشق جنگ ستارگان شده باشند. فروش کالا نیز منع، کننده این است، که تا آنجا که می د،م، حتی در حال حاضر در پایین ترین حد خود قرار دارد.
قبلاً گفتم، باز هم می گویم... اگر دیزنی نمی خواهد جنگ ستارگان با ناله بمیرد، باید خانه را تمیز کند، کندی را جایگزین کند، همه افراد خلاق جدید را استخدام کند و یک برنامه من، و چشم انداز منسجم برای فرنچایز ایجاد کند. همانطور که اکنون نمایش ها روی خط زم، می پرند، در واقع هیچ موضوع مش،ی وجود ندارد، همه چیز بسیار پراکنده و تقریباً تصادفی به نظر می رسد.
در نهایت جنگ ستارگان شاید قرار نیست برای صفحه نمایش کوچک ساخته شود. برخلاف پیشتازان فضا که در مقایسه برای صفحه بزرگ ساخته نشد، فیلم های پیشتازان فضا هرگز واقعاً موفق نبودند، زیرا تمام چیزهایی که مردم در مورد پیشتازان فضا دوست دارند در تلویزیون/جریان های جری، به بهترین وجه درک می شوند. و همه چیزهایی که مردم در مورد جنگ ستارگان دوست دارند ممکن است غیرممکن باشد که برای تلویزیون / پخش جری، با بودجه معقول ساخته شوند. مگر اینکه ممکن است مانند The Clone Wars ،میشنی باشد. اما لایو اکشن جنگ ستارگان با انتظارات زیادی همراه است که باید برآورده کنید.
اگر فصل 2 Ahsoka آ،ین سریال اکشن زنده جنگ ستارگان در +Disney باشد، تعجب نمی کنم. دیدگاه هایی که دیزنی با این نمایش ها دریافت می کند (خارج از Mandalorian و تلاش برای تبدیل شدن به یک مجموعه فیلم) هزینه های هنگفت تولید را توجیه نمی کند. به همین سادگی است.
چه چیز دیگری. Disney+ همچنان در نمودارهای استریم ضعیف عمل می کند. هیچ سریال اصلی در بین 10 سریال برتر نیست. Bluey تنها چیزی است که دیزنی در نمودارهای سری به دست آورده است و این حتی IP خودش نیست. تنها فیلمی که در چارت ها وجود دارد، فیلم ک،یک Home Alone است که یک فیلم ک،یک کریسمس است و همیشه در ماه دسامبر در ج، قرار می گیرد. یکی دیگر از فیلم های قدیمی کریسمس، Elf، در 10 ج، برتر فیلم Hulu/Max قرار دارد، بنابراین حتی منحصر به Hulu نیست. دیزنی پ، ممکن است دومین سرویس استریم بزرگ پشت نتفلی، روی کاغذ باشد... اما آنها هیچ محتوایی ندارند، چیزهای عجیب و غریب، بازی ماهی مرکب، وان پیس ندارند، The Mandalorian یک حس یک شبه بود، اما هیچ یک از نمایش های دیگر هرگز نتوانستند آن را بازسازی کنند. آن موفقیت و در عوض شاهد کاهش بازدهی با کاهش بیننده برای نمایش به برنامه هستیم، تا جایی که پایان فصل Ahsoka بیننده کمتری داشت. از فینال فصل آندو. سپس The Acolyte فرود آمد... و اکنون Skeleton Crew، حتی با وجود اینکه یکی از بهترین چیزهایی است که لوکاس فیلم تحت مدیریت دیزنی ساخته است، در مورد تماشاچیان کاملاً بی مزه است.
وقتی حتی نمایش هایی که با استقبال خوبی روبرو می شوند دیگر مخاطبی پیدا نمی کنند... وقت آن است که وارد عمل شوید. لوکاس فیلم نیاز به تغییرات دارد. زودتر از دیرتر.
منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2025-01-07-the-nielsen-streaming-charts-for-skeleton-crew/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-skeleton-crew