نقد و بررسی: The Mandalorian – The Return (S03E08) (Disney+ Live Action Series)


کمی دیرتر از حد معمول در اینجا بررسی برای ماندالوریان فصل 3 پای،! فکر می‌کنم ،مت آ، باعث شد چند نفر در مورد فکر ، به چیزهایی که نیازی به فکر ، زیاد نیست، کمی ،انه احساس کنند.
فینال مطمئناً بسیار سرگرم کننده بود، اگر اکشن بی پایان، تیراندازی های انفجاری، پرتاب سفینه های فضایی به سمت مردم و قهرمان، که با بدجنس ها با لباس های سیاه پوشیده از سلاح های غوغا و انفجارها می جنگند، سرگرمی شما باشد! یک بچه فضایی ناز اضافه کنید که می تواند از زور استفاده کند و می تو،د با فینال لحظات خوبی داشته باشید! و من مطمئناً وقتی می گویم که همه یک پایان “در حال حاضر خوشحال” می شوند، چیزی را ،اب نمی کنم. ماندالوریان یک درام با پیچ و تاب های شخصیت های وحشی نیست… نسخه به روز شده سریال ماجراجویی معمولی دهه 1930 یا 1940 شما (فضا یا غرب وحشی) است.

به هر حال … وقت آن است که در مورد پایان فصل صحبت کنیم و کمی در مورد فصل به طور کلی صحبت کنیم! بنابراین اینجا را کلیک کنید تا بررسی اسپوی، من را بخو،د و بیایید بحث کنیم ماندالوریان فصل 3 پای،!




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-04-19-review-the-mandalorian-the-return-s03e08-disney-live-action-series/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=review-the-mandalorian-the-return-s03e08-disney-live-action-series