نقد و بررسی GI Joe Classified Tiger Force Recondo


من هنوز از سیل ناشی از افت اوا، سال 2022 بهبود نیافته بودم، زم، که موج Tiger Force زودتر از موعد ارسال شد. Target.com. هفته قبل بازوکا و تایگر فورس دوک و رم و اوت بک را خیلی زودتر انتخاب کرده بودم و بنابراین در مدت کوتاهی از Tiger Forceless به یک تیم کوچک خوب تبدیل شدم. بیایید نگاهی به Recondo بیندازیم!

من آنقدر از حضور این مرد هیجان زده بودم که فراموش کردم ع، های جعبه ای بگیرم، بنابراین در اینجا چند ع، هدف وجود دارد. من تقریباً مطمئن هستم که جعبه در دست اینگونه به نظر می رسید ، اما صادقانه بگویم فراموش می کنم. از آنچه من می توانم ببینم این هنر جالب به نظر می رسد و شرط می بندم که وقتی Recondo را با دکوی اصلی خود منتشر کنند، روی جعبه بدون پ،تیک عالی به نظر می رسد.

Recondo با مقدار زیادی چیز از جمله یک کلاه قابل جابجایی، یک بسته، یک تفنگ با خشاب قابل جابجایی، یک تپانچه و یک چاقو همراه است.

بسته دارای جزئیات زیبایی در مجسمه سازی با بافت پارچه های مختلف برای کیف و رول تخت و همچنین کمی رنگ برای متمایز ، این دو است. این بسته‌ها همیشه می‌توانند از کمی رنگ بیشتر روی سگک‌ها و چیزهایی مانند غذاخوری استفاده کنند، اما به نظر خوب می‌رسد. من دوست دارم که محکم بماند و بند تفنگ او به نظر می رسد که می تواند تسمه های بسته نیز باشد. من متوجه شدم که ای کاش او در یک نقطه یک غذاخوری قابل جابجایی داشت، اما این احتمالاً بیشتر به من مربوط می شود.

کلاه قابل جدا شدن است و نسبتاً محکم روی سر قرار می گیرد. کلاه های قابل جابجایی در این مقیاس می توانند کمی بزرگ باشند، اما من تن، آن را دوست دارم. موهای زیر او کمی صاف شده است تا حالت بهتری داشته باشد.

چاقو مانند قمه است، اما شکل تیغه ای را که من معمولاً با قمه می شناسم ندارد. کمی خمیده است، به نوعی شبیه یک چاقوی کوکری است. در هر صورت، به نظر می رسد در ب، مسیری از جنگل موثر باشد و به خوبی در دست و غلاف ران قرار گیرد. من جزئیات کوچک مانند قطعات الگوی دندان الماس روی دسته و رنگ نقره ای براق روی تیغه را دوست دارم.

تپانچه کمی کوچکتر از ا،ر تپانچه های طبقه بندی شده است، من تصور می کنم که آن را بهتر در قفسه سینه قرار دهد. دارای سوراخی در بشکه است که می تواند با افکت انفجار سه بسته Viper سازگار باشد. این تفنگ دارای یک خشاب قابل جابجایی است که محکم به هم متصل می‌شود و همچنین می‌تواند افکت انفجار را نیز در خود جای دهد. تفنگ کمی کوچکتر و نازکتر است و بنابراین بیشتر در معرض خم شدن و خم شدن از شکل است. کاش کمی سنگین تر بود، زیرا خاطره من از شکل اصلی این بود که تفنگ او بزرگ بود.

در یک ردیف پر از سبیل حماسی، Recondo مسلما حماسی ترین را دارد. ایلیاد سبیل است. چهره او نیز پر از شخصیت است و من عاشق این هستم که آنها همیشه به جای خیره شدن چشم های مرده به این بچه ها عبارات کمی عجیب و غریب می دهند. من فکر می کردم که سینه استفاده مجدد از سنگ چخماق است، اما یقه ها برای من متفاوت به نظر می رسند و دوست دارم که به نقطه ای می رسد که همیشه مطمئن نیستم چه چیزی دوباره استفاده می شود و چه چیزی در این خط جدید است. در هر صورت، مجسمه‌سازی کاملاً با سبک طبقه‌بندی‌شده مطابقت دارد و Recondo ساختاری عالی دارد که قهرمانانه است بدون اینکه به نظر برسد.

این مفصل در Recondo دقیقاً خارج از جعبه بسیار محکم بود، اگرچه از قضا عملکرد لگن عالی بود. تلورانس های بازو به قدری محکم هستند که در یک نقطه پ،تیک سخت تر مفصل آرنج در واقع تکه ای از پ،تیک دوسر بازو را ،اش داد. Recondo دارای:

  • توپ و سوکت سر، گردن، کمر
  • شانه‌ها، مچ‌ها، ، و مچ پا چرخان/لولا
  • دوسر، ران ها و چکمه ها را بچرخ،د
  • زانوها و آرنج های دو لولایی
  • کرانچ شکم لولایی و پک لولایی پروانه ای

وقتی همه چیز را شل کردم، مفصل به خوبی حرکت می‌کند، اگرچه آرزو می‌کنم که ای کاش مچ پاها کمی بیشتر به سمت جلو لول می‌شدند، زیرا در حالت خمیده به تعادل کمک می‌کرد.

رنگ با کاربردهای عمدتاً تمیز و تفکیک رنگ بسیار جامد است و چاپ چهره دارای چشم، تیز است که زیر سایه کلاه او برجسته است. او همیشه می‌توانست از کمی ،یف ، با مقداری شستشو یا پاشیدن گل یا چند جزئیات سگک بیشتر اینجا و آنجا استفاده کند.

Cl،ified همچنان یکی از خطوط مورد علاقه من است، انتشار فیگور جامد پس از رقم رضایت بخش و Recondo تفاوتی ندارد. حتی آن ،اش عجیب و غریب روی بازو، اشتیاق من به این شکل را کاهش نداد، اگرچه امیدوارم این اتفاق در چهره های آینده رخ ندهد. وقتی من او را با چهره مشابهی از Mattel مقایسه می‌کنم، تن، کلاه بسیار چشمگیرتر به نظر می‌رسد.

در نهایت، آیا این فقط من هستم، یا به نظر می رسد که Recondo به راحتی می تواند او را Outback نامید؟ شاید من فقط آن سبک کلاه را با استرالیایی‌ها مرتبط می‌دانم، اما احساس می‌کردم مجبور شدم در موسیقی متن فیلم Crocodile Dundee در حالی که این یکی را نوشتم پاپ کنم.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/01/hasbro-g-i-joe-cl،ified-tiger-force-recondo/