نقد و بررسی GI Joe Classified Series Retro Zartan


نسخه‌های با کارت‌های قدیمی در سری طبقه‌بندی‌شده همچنان برخی از پیشنهادات مورد علاقه من در این خط هستند (من واقعاً امیدوارم که ادامه پیدا کنند) و Storm Shadow و Zartan اکنون عرضه می‌شوند. این هفته از امروز با ،ان، نگاهی به هر دوی آنها خواهیم داشت.

،ان قبلاً در GIJCS عملکرد بسیار چشمگیری داشته است. این نسخه جدید کارت یکپارچهسازی با سیستمعامل، سومین باری است که او در این خط عرضه می‌شود، و هر سه تکرار دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای متفاوت ، هر یک از آنها هستند. نسخه اصلی ظاهر به روز شده او را برای Cl،ified متوقف کرد، در حالی که نسخه انحصاری کنوانسیون “Master of Disguise” جلوه تغییر رنگ خود را به ما داد. همانطور که تصور می کنید، این نسخه جدید ما را به ریشه های قدیمی بازمی گرداند، و مانند بسیاری از رتروهای قبل از او، این نسخه مورد علاقه من از Cl،ified Zartan تاکنون بوده است.

این بدان م،ا نیست که من نسخه های قبلی را دوست نداشتم – نسخه اصلی دارای لوازم جانبی واقعاً سرگرم کننده ای بود، و من مشتاق جلوه تغییر رنگ نسخه انحصاری هستم، اما پالت رنگ و ظاهر کلی این جدیدترین شکل است. برای من موفق خنده‌دار است، من نسخه‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل همه (فکر می‌کنم) شخصیت‌هایی را که تا به حال به دست آورده‌ایم ترجیح داده‌ام، حتی اگر دلبستگی بسیار کمی به خط وینتیج داشته باشم. بیش از هر چیز، من فکر می‌کنم که از قدرت ظاهری قدیمی صحبت می‌کند، و اینکه چگونه می‌توان آن‌ها را به خطوط امروزی با حساسیت‌های مدرن منتقل کرد.

بارزترین تفاوت در پالت رنگ آبی، مشکی، قهوه ای و خا،تری است – و عالی به نظر می رسد. پیشنهاد اصلی کمی ،ل کننده است که عمدتا قهوه ای و مشکی است، و در حالی که نقره ای انحصاری خنک است، من این ،یب را برای چنین شخصیت شیک بهترین دوست دارم. Dreadnoks به نظر می رسد که آنها چیزی جز خاموش هستند، بنابراین اگرچه ،ان ممکن است محافظه کارانه ترین طراحی را در بین همه آنها داشته باشد، رنگ اضافه شده باعث می شود که او با زارانا و امیدواریم بسیاری دیگر در آینده سازگاری بیشتری داشته باشد.

،ان از نظر تن گوشت به اندازه قبل کم رنگ نیست و به نظر من این کمی طبیعی تر به نظر می رسد. من دوست داشتم اگر این نسخه نیز تغییر رنگ دهد، اما می‌دانم که این یک هزینه اضافی برای چیزی است که من به ندرت از آن استفاده می‌کنم. با این حال، پاسخ تماس کامل به ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل، این را تقریباً عالی می کرد. رنگ چشم در این نسخه نیز بسیار وحشی است، بنابراین فقط برای استفاده از سبز و آبی، فوراً چشمگیرتر است.

همچنین *بیشتر* اسلحه های اصلی، به علاوه پایه مشکی منقش به آرم COBRA نیز گنجانده شده است. بلستر، کوله پشتی، ماسک و چاقو را دریافت می‌کنید، که دومی به‌جای رنگ مشکی یکدست، با تیغه‌ای به زیبایی رنگ شده است. کمربند او (بدیهی است) هنوز سوراخ میخ پنجه میمون و سر مار را دارد، اما آن قطعات در اینجا گنجانده نشده است. منطقی است زیرا آنها قدیمی نیستند، اما من آن پنجه را به قدری دوست دارم که آن را از نسخه استاندارد برای این نسخه در صفحه نمایش می کشم. همانند نسخه های قبلی، کاپوت و دستمال گردن هر دو شامل و قابل جدا شدن هستند.

من متوجه شدم که این خط انحصاری مش، Wal-Mart/Hasbro Pulse برای همه نیست، اما من واقعا از آن لذت می برم. من عاشق خطوط قدیمی Marvel Legends و Star Wars هستم، بنابراین حدس می‌زنم که منطقی باشد. در حال حاضر دو چهره دیگر در فیلم‌های Snake Eyes و Crimson Guard وجود دارد، اما امیدوارم ادامه پیدا کند. هنر کارت و بایوس بسیار عالی هستند، و حتی اگر آ،ین بار شنیدیم که بیشتر از این وجود نخواهد داشت، فکر می‌کنم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اسکارلت، دوک، و فرمانده کبرا همگی نیاز مبرمی به نسخه‌های قدیمی دارند و فلینت، بیچ هد و راک اند رول آینده همگی سود خواهند برد. حالا متوقف نشو، ه،رو!

همانطور که گفتم، اگر پیش‌سفارشی برای آن‌ها دریافت نکردید، وال مارت جایی است که باید بروید، بنابراین در شکار خود موفق باشید، انحصاری‌های WM همیشه برای ردیابی دردسر است. هر چند ،ان ارزشش را دارد. منتظر فردا باشید، بنتی نگاهی به Storm Shadow خواهد داشت و به نظر من، این ممکن است بهترین شخصیت SS باشد.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. من از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جان خود می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/05/hasbro-g-i-joe-cl،ified-series-retro-zartan-review/