نقد و بررسی GI Joe Classified Series Outback


این “آقای استیک هاوس” به شما.

Fwoosh قبلاً نسخه Tiger Force Outback را پوشش داده است، یکی از چندین نسخه Tiger Force که قبل از نسخه‌های “عادی” بوده است. این بهانه بسیاری را فراهم کرده است تا از این نسخه بگذرند و منتظر نسخه معمولی باشند. من شخصاً با همه چیز موافقم. Tiger Force در تاریخ جو جایگاه مهمی دارد، بنابراین امیدوارم Hasbro به کل گروه Tiger Force ASAP برسد.

اوت بک معمولی-،ی که Survival روی سینه دارد- همان چیزی است که من حدس می‌زنم افراد بیشتری به یاد خواهند آورد، یا حداقل علاقه بیشتری به آن دارند. پیراهن سفید، موهای قرمز، ریش، نگرش. این آدمی است که روی یکی از اعضای تیم خودش چاقو کشید، بنابراین هیچ چیز بدی در اینجا وجود ندارد.

مانند Cover Girl، ابتدا در مورد چاپ چهره در Outback صحبت خواهم کرد. باز هم، به نظر می رسد چیزی در مورد آن وجود دارد. به همان اندازه که در Cover Girl بود بد نیست، اما یک لکه در چشم ها وجود دارد، و آنها دقیقاً به هدف خود اصابت ن،د. به نظر می رسد که او به سمت چپ خود نگاه می کند.

اگر Outback جدیدتر را در برابر نسخه Tiger Force قرار دهید، می تو،د تفاوت را مشاهده کنید—چاپ روی نسخه قدیمی محکم تر و تمیزتر است. امیدوارم هر چیزی که با این آ،ین ارقام اشتباه شده است، قبل از برخورد امواج بیشتر برطرف شود، زیرا افت بسیار قابل توجهی در کیفیت وجود دارد.

خارج از آن، Outback یک چهره قوی دیگر است. این تعجب آور نیست زیرا می دانستیم چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم، زیرا این دقیقاً همان رقم TF Outback است، دقیقاً به لوازم جانبی، که همه آنها را می توان روی شخص یا در کوله پشتی او ذخیره کرد.

او با سلاح اصلی، بازو، چاقوی چراغ قوه و بیلش می آید. من عاشق این هستم که بتوانم همه چیز را روی او ذخیره کنم، و او ناگهان آماده است تا در زمین زندگی کند. اگر ،ی از اعضای تیم جو بتواند چیزهایی را بخورد که باعث پوک شدن یک بز بیلی می شود، احتمالاً اوت بک است.

من نمی خواهم بدانم این چیزها چیست، اما بله… او می تواند این کار را انجام دهد.

از آنجایی که Outback به اندازه برخی از چهره ها تحت فشار قرار نمی گیرد، دامنه حرکتی او کمی بیشتر در بالاتنه است. ، – همان ناحیه ای که می تواند در برخی از این فیگورها گیج کننده باشد – روی من عالی عمل می کند. می‌دانم که گاهی اوقات این می‌تواند یک مبنای شکل به رقم باشد، اما روند صعودی ، بهتر کار می‌کند.

یک بار دیگر چاپ صورت را از معا، خارج کنید، این یکی دیگر از یک رشته از ارقام طبقه بندی شده عالی است. من هرگز نسخه ای از Outback را در خط قدیمی نداشتم، بنابراین داشتن دو نسخه آن بی احتیاطی دوران کودکی را جبران می کند.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/04/hasbro-g-i-joe-cl،ified-series-outback-review/