نقد و بررسی اریک، شیلا و پرستو کارتون Dungeons & Dragons Cartoon Classics


سوارکار، دزد، شعبده باز! مهم، کامل بالا،ه در Hasbro Dungeons & Dragons Cartoon Cl،ics گرد هم آمد زیرا اریک، شیلا و پرستو به هنک، دیانا و بابی پیوستند. این مجموعه از طرفداران بی‌طرف پارک تفریحی برای مدت طول، در صدر فهرست مورد علاقه‌ترین کل،یونرهای اکشن فیگور قرار داشته است. با هم بودن آنها تقریباً سورئال به نظر می رسد، و برای من، آنها مجموعه ای بسیار رضایت بخش را ایجاد می کنند.

من یکی از آن کل،یونرها بوده‌ام، حتی اگر تکرارهای کارتون قدیمی را فقط در بعدازظهرهای پراکنده و صبح‌های شنبه مشاهده کردم. من متعاقباً برگشته‌ام و کل اجرای نمایش را تماشا کرده‌ام، و از آن لذت می‌برم، بنابراین خیلی دوست دارم این خط را از آ،ین نسخه‌های منتشر شده برای برخی از شخصیت‌های فرعی‌تر ادامه دهد. من تا کنون بیشتر از این خط راضی بوده‌ام، احتمالاً بیشتر از خیلی‌ها، زیرا بعد از حمام ، همه آنها با فیگورهایم مشکلی نداشتم، چیزی که برای بسیاری از چهره‌های جدید رایج است. مطمئناً، ای کاش برخی از بیان بهتر بود، اما در کل به نظرم اینها بازنمایی خوبی از همتایان کارتونی هستند، و این ارقام به خوبی با بسیاری از خطوطی که در حال حاضر جمع آوری می کنم، مطابقت دارند.

به طور کلی، من این سری دوم را قوی‌تر از پیشنهادهای اول می‌دانم، اما این بیشتر به این دلیل است که من به طور کلی تمایل بیشتری به طراحی شخصیت‌ها دارم. من فکر می‌کنم شیلا و پرستو به‌خصوص ظاهر جالبی دارند، اما این باعث می‌شود که موها کمی شکافته شود، زیرا همه بچه‌ها باحال به نظر می‌رسند. اریک احتمالاً کمترین مورد علاقه من در بین این سه مورد است، و این فقط دوست نداشتن من از شخصیتی نیست که از راه می رسد – او به اندازه کافی دقیق نیست، به خصوص با پالت رنگش. این بدان م،ا نیست که او چهره خوبی ندارد، فقط دو نفر دیگر در این گروه برای من بهتر هستند.

گفته می‌شود، ه،رو کار بزرگی در به تصویر کشیدن شخصیت این شخصیت‌ها انجام داده است و بیان اریک ممکن است بهترین حالت گروه باشد. او یک بچه لوس گیر افتاده است که در پایان روز باید جنبه قهرم، خود را در موقعیت های مختلف پیدا کند و ابروی بالا رفته او به خوبی از شخصیت پردازی او صحبت می کند. با نگاه ، به شکل، تقریباً می تو،د صدای د، ماست را بشنوید، بنابراین او در این راه بسیار موفق است. اریک همچنین دارای بی، است که همتراز با هنک و دیانا است، بنابراین اگر با آنها آشنا هستید، تقریباً می‌د،د چه انتظاری دارید. من می گویم که عملکرد مفصل (که در این خط بهترین نیست) با اریک بخشنده تر است زیرا او به کمان شلیک نمی کند یا مانند یک آکروبات به اطراف می پرد. او می تواند سپر موجود خود را به خوبی نگه دارد، زیرا این اسلحه امضا شده اوست. افکت قابل جابجایی است که خوب است، اما جلوه متحرک را *کاملاً* برای من ثبت نمی کند. با این حال، بد نیست.

گوشت ، من با فیگور این است که قطعات زره فقط تغییرات خا،تری هستند به جای اینکه ساق و آستین ها مانند نمایش آبی تر باشند. من مطمئن نیستم که چرا تغییر کرد (واقع بینانه تر، حدس می زنم؟)، اما این یک اشتباه تاسف بار است. در هر صورت، به نظر می رسد که این چهره ها تلاش می کنند تا به طور کامل ظاهر متحرک را بپذیرند، بنابراین من نمی دانم چرا این تغییر کرده است.

شیلا در رتبه بعدی قرار دارد و او این توانایی را دارد که در این مجموعه فقط به دلیل پالت رنگ لباسش متمایز شود. صورتی و بنفش در میان بسیاری از رنگ‌های سبز و قهوه‌ای خودنمایی می‌کند، و توانایی تغییر ظاهر او با قطعات قابل تعویض نیز جالب است. شیلا دزد گروه است و بنابراین شنل نامرئی دارد که وقتی کاپوت با،ت فعال می شود. اکنون، این مسئله فنی را نشان می‌دهد که وقتی کاپوت روی بدنه است، شیلا باید نامرئی باشد، اما این واقعیت را از بین نمی‌برد که او با کاپوت بالا به نظر جالب می‌رسد. در شرایطی که واقعاً راهی برای از بین بردن این اثر وجود نداشت، بسیار خوب است، اما شاید این به ما فرصتی بدهد تا نسخه‌ای نامرئی داشته باشیم. اثر نامرئی بر روی شنل بسیار جالب است، اما من همچنان می خواهم آن را کمی بیشتر ببینم.

من به همه این‌ها فکر می‌کنم، شیلا پس از خیساندن آب داغ فوق‌الذکر، بهترین حرکت را انجام می‌دهد، و در حالی که شنل او احتمالاً مانع ژست‌های اکشن زیادی می‌شود، هنوز هم می‌تو،د ظاهری عالی برای او داشته باشید. نکته بد این است که او کمی «سندرم هنک» دارد، زیرا آرنج‌هایش دامنه حرکتی کافی برای قرار دادن او در آن حالت نمادین کاپوت ، ندارند. من انتظار داشتم که چنین شود، اما به هر حال، آرنج های دوتایی در اینجا راه زیادی را طی می کرد.

در نهایت، Presto ممکن است مورد علاقه من از این چهره ها به طور کلی باشد. با بیان واضح، لباس او جلوی بسیاری از حرکات پایین تنه را می گیرد، به طوری که برای او پایین تر است، اما هر چیز دیگری ممکن است با موفقیت در سراسر صفحه اجرا شود. مانند اریک، پرتره های او برای شخصیت پردازی بسیار من، هستند. با این حال، چیزی که واقعاً او را تحت تأثیر قرار می دهد، سر و لوازم جانبی قابل تعویض برای کمک به ایجاد قدرت شعبده باز است. من واقعاً از اثر جادویی و این واقعیت خوشم می‌آید که ه،رو سر جایگزینی را ارائه کرد تا پرستو بتواند مانند کارتون، از کلاهش طلسم کند. از نقطه نظر فیگور، من آن را درک می‌کنم، او به خوبی برخی دیگر ژست نمی‌گیرد، اما شما می‌تو،د به این موقعیت‌های طلسم‌آمیز ضربه بزنید، و او واقعاً عالی به نظر می‌رسد. Presto، مانند بقیه فیگورهای این خط، یک قالب منحصر به فرد دارد.

من بسیار خوشحالم که این کارتون اصلی تیم Dungeons & Dragons (به علاوه Venger and the Dungeon Master) در نهایت در مجموعه من است. به طور کلی، من فکر می‌کنم اینها طرح‌های کارتونی را به خوبی نشان می‌دهند، و در حالی که در صدر اج،‌های فنی و مهندسی برای اکشن فیگورهای مدرن نیستند، وقتی حمام می‌کنند، ا،راً خوب هستند. برخی از ژست‌ها را می‌توان محدود کرد، اما من فکر می‌کنم که جدای از موضع شلیک هنک، بیشتر نیازهای نمایشی نمادین برآورده خواهد شد.

من شخصاً دوست دارم ادامه این خط را ببینم – ممکن است تغییراتی در بازیگران اصلی وجود داشته باشد، اما گرفتن Strongheart، Warduke و دیگران در این سبک بسیار سرگرم کننده خواهد بود، و آیا جرات رویای یک تیامات را دارم؟ خداوند. هنوز هم می‌تو،د اینها را در فروشگاه ،اب‌بازی Big Bad پیش‌سفارش کنید، پس به آنجا سر بزن و چا را دریافت کنید مقداری.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. من از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جان خود می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/04/hasbro-dungeons-dragons-cartoon-cl،ics-eric-sheila-and-presto-review/