نسخه 17 جولای 2023 ده پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL هفته گذشته)


اینجا ساعت 6 صبح است و من آماده می‌شوم تا این لیست را منتشر کنم، که دیشب در 17 جولای 2023 تهیه شده است. ، مشغول به تولید جدید (علت سکوت توهین آمیز در این وبلاگ – در واقع زندگی آفلاین روزمره من نیز – چند سال گذشته) …. و بله، من به زندگی کاری که در دهه گذشته پشت سر گذاشته بودم بازگشته ام. قطعاً تا اینجای کار سفری بوده است، اما اگر بتوانم بعداً (بسیار) بیشتر در مورد آن صحبت نخواهم کرد، در همین حال، از شما برای خواندن TOYSREVIL متش،! و من تا پایان آگوست به سرعت باز خواهم گشت، به سلامتی.



اگر از کاری که من برای وبلاگ و شبکه های اجتماعی #TOYSREVIL انجام می دهم لذت می برید، لطفاً از طریق:

>> buymeacoffee.com/TOYSREVIL
یا
>>> www.paypal.com (عمل:”toysrevil@ya،o.com“)

با تشکر از شما برای ملاحظات و حمایت شما!
اندی TOYSREVIL XOXO



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 10 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش PENNYWISE SMILING CUSTOM DUNNY BY JUMP JUMPER ANT X CUCARACHA BORRACHA (پست وبلاگی از سال 2017)، در دوره ای که فیلم “IT” بسیار جذاب بود، و من هنوز آن را تماشا نکرده ام LOL



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 9 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل ،اب‌بازی‌های داغ برای انجام زیبایی‌های دیزنی و جانور به ،وان کل،یون، با این پست وبلاگی از ،اب‌بازی‌های سال 2017 از یک فیلم بلند اکشن که من نیز هنوز مجبور به تماشای آن نبودم!



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 8 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش یک دهه جهان سینمایی مارول (ع، ک، 10 ساله استودیوهای مارول) … خوب، یک “دهه” در “2018” … اکنون فیلم های نقره ای مارول را من تعداد زیادی تماشا کرده ام، اما به طرز غم انگیزی نه همه از آنها…! نه به خاطر نداشتن “خواستن”، بلکه…



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 7 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل اولین تصاویر از SHE-RA و شاهزاده خانم های قدرت توسط ،میشن DreamWorks برای نتفلی، (و FANART!) … حالا این، من سعی کردم آن را تماشا کنم، اما فکر می کنم “مخاطب هدف” نبودم.



WE-CAN-HAZ-BRAINZCAKEZ

برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 6 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) در این پست وبلاگی “2009”، تصویر اول: زامب دیگ بخار / 3AA-EXCLUSIVE SHADOW ZOMB BY THREEA TOYS، در این پست وبلاگی “2009”،،، و می د،د؟ زامب دیگ بخار را برای خودم گیر کردم…!



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 5 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل HIRONO LITTLE MISCHIEF FROM POP MART، که البته تا زم، که من قادر به گرفتن یک یا سه فیگور بودم، هیچ جایی در SG وجود نداشت! #TOYTRAGIC، مرد! و ویدیوهای متحرک مطمئناً میل به آنها را تقویت کرد! از آن زمان من از تلاش فعالانه برای شکار همه سریال ها دست کشیدم، افسوس…



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 4 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش “KIRBYSHIELD” توسط است،، با این اولین نسخه از پروژه جدید کاندومتویز از زمان فروخته شده!



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 3 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) شامل تری، رسمی جان ویک 4، با یک فیلم دیگر که هنوز در آن شرکت نکرده ام…! متأسفانه، چند سال تجربه سینمایی خوبی در اینجا در TOYSREVIL-ville نداشتم… انجام این ویژگی وبلاگ اکنون من را برای خودم ناراحت می کند…



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید شماره 2 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته) نمایش اسپات های تلویزیونی برای انتقام جویان: پایان بازی در حال اکران مجدد در سینماهای ایالات متحده، حدوداً در سال 2019! و من خوشحالم که از تماشای کپ می‌گوید: “انتقام جویان، جمع آوری کنید!”



برای ،ب اطلاعات بیشتر از >>> کلیک کنید پست وبلاگ شماره 1 در TOYSREVIL (هفته گذشته) با حضور “دنی کوچک من” توسط DEBONAIRHEADS که در ده برتر برای چند هفته از زمان شمارش متوقف شده است…!






منبع: http://toysrevil.blo،.com/2023/07/july-17-2023-edition-of-top-ten.html